❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


آن هایی که زود عصبانی میشوند

آدم هایی که زود عصبانی می شوند آدم هایی هستند که درک نشده اند ، کمتر از نیازشان محبت دیده اند و بیشتر از توانشان محبت کرده اند .

طبیعی است که گاهی کم بیاورند ، کاسه ی طاقتشان سرریز شود و تمام حسرت وکمبود و بغض هایشان را از پشت خاکریز خشم و قهر و بهانه بیرون بریزند و چند دقیقه بعد پشیمان شوند..

در مقابل آدم هایی که عصبانی شدند ، جبهه نگیرید ، برایشان یک لیوان آب بریزید ، کنارشان بنشینید ، در آغوششان بگیرید ، با عشق و علاقه در چشمانشان نگاه کنید و بگویید

چقدر وجودشان برای شما ارزشمند است ، چقدر خوب است که هستند و چه اندازه دوستشان دارید .

 

خشم ، قهر ، کناره گیری و فریاد ، ارثیه یِ اجدادی آدم ها نیست !

این ، ناگریز ترین حالتِ ابرازِ استیصال و رنج های درونی آدم هاست.

نوعی اعتراض به دیده نشدن ، شنیده نشدن و سردی عمیقِ رابطه هایی که نیاز به کمی توجه و رسیدگی و همدلی دارند .

 

 

اخلاقم خیلی تنده من فقط عصبی نمیشم 

منفجر میشم😂😂😡

😂 به خودت مسلط باش

پس بگو چرا من هر روز یه عالمه عصبانی میشم._.

🥺💙

سلام👋👋

اینو خوندم دلم خواست بشینم یه ساعت رو اینجوری» 😭 سر کنم😹

 

سلاممم
باورت میشه داشتم فکر میکردم که معصومه کوشش پس نکنه رفته 😂
کلا با ترس از رفتن یهوییت سر میکنم

اوچایا

گورخر آبی صورتی هیچ کجا نمیرود💃😹

کم میام فقط😏توام کم میای....کلا هرکی که من میشناسمش کم میاد😹😹😹😹😹😹😹

😍😍😍😍😍عجب نه بابا از این ترسا نداشته باش من اینجا فسیل میشم میدونم😂

رفتم اون تست که برای افسردگی و اینا بود دادم....میگه افسرده ای😒دلم میخواست جای تست یه روانشناس اینو بگه در کمال آرامش یه کتاب از کتابخونه مطبش بردارم بکوبم تو سرش بگم بشین دوباره بخون 😂😂😂😂اونم یه راست بفرستتم دیونه خونه😹😹😹

یه سریال چینی پیدا کرده بودم الان اسمش یادم نمیاد یعنی دارم به اغما میرم فردا روزی میاد برگردم به مامانم بگم شما کی ای من کیم اینجا کجاست😿😓😹😹😹😹

تو خوبی؟چه میکنی؟

😂😂
من که امروز فهمیدم اصلا نباید بیام ولی هی میام 😐
خیلی گاون ، امروز فهمیدیم اون استادی که هیچی فایل درسی نمیذاشت داخل یه سامانه دیگه درحال فعالیت بود بعد میخواسته برامون صفر رد کنه که دلش سوخت . فکر کن الان ۱۴ تا فایل گذاشته باید همه رو بخونیم و هر کدوم جدا یه کوییز داره جمعشون میشه نمره ترممون 😐💔

😂😂مال منو زده بود افسردگی شدید 
همونی که قبلا گفتی ؟ منم یادم نمیاد 🙄 ،دلم میخواد باز برم سر سریال قدیمیایی که دیده بودم🥺

شاید...

:)
Friday 12 Dey 99 , 13:43 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞

 من   زود عصبی میشم😂😂

چقد قشنگ توصیفم کردی><

خواهش میکنم :) ❄️
Friday 12 Dey 99 , 16:15 Dark _Queen👑(판테온 A. )

من خیلیییییی دیر عصبی میشم اما وقتی عصبی میشم همه چیزو نابود میکنم اخرشم تا سه روز غذا نمیخورم و حالت تهوع میگیرم

اوه ، خوب حالت تهوعت قطعا به خاطر غذا نخوردنته
ولی معمولا وقتی میزنی یه چیزیو نابود میکنی باید آروم بشی دیگه؟
Friday 12 Dey 99 , 19:48 Dark _Queen👑(판테온 A. )

برعکس اروم نمیشم بدتر میشم 

 

نه بخاطر حالتای عصبیم حالت تهوع میگیرم

بیشتر تهوعت بابت خالی بودن معدته
و ی چیز دیگه من خودم وقتی معدم خالی باشه عصبیم شدید
اینم میتونه تاثیر داشته باشه

حقیقتش عصبانیت خطرناکه ، من نگرانم ام اس بگیرم 
سعی کن حلش کنی
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡