❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


➹ ꜰɪɢʜᴛɪɴɢ ᴛɪᴍᴇ ➹

Thursday 13 Shahrivar 99 , 14:01 ♡ 𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓛𝓲𝓵𝓲 ♡

شه اونی ژذابی دالمممممم

سوییییییییییت!

اونی ._.
عر :")
سام بادی کیل می
Thursday 13 Shahrivar 99 , 14:05 ♡ 𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓛𝓲𝓵𝓲 ♡

بیا من بوست میکنم بغلت میکنم نازت میکنم برات شکلات میخرم بیبی کوشولو

بیبی؟
من ازت بزرگترم بچه
تو خودت بیبی چی میگی :"/

من نمد چرا هیچ حسى بهم دس نمیده با این چیزا

._.

یدور دیگه بخون شاید داد ._.
Thursday 13 Shahrivar 99 , 14:07 ♡ 𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓛𝓲𝓵𝓲 ♡

تو کوشولویییییییی

اونی خوشگله ی کیووووووووت

بیا بخلمممم

هممم
ازین رفتارات معلومه کی بیبیه -___-
Thursday 13 Shahrivar 99 , 14:09 ♡ 𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓛𝓲𝓵𝓲 ♡

من فقط با بیبیا اینجوری حرف میزنم بیبی گرررررررررررل

تو خودت یه بیبی جوجه ای
ازم کوچیکتری
حاضرم شرط ببندم همیشه عم ازون باتمایی
=)

واووووو..

بسی خفن بیددددد *--------*

فایتریییییی..کنیچیواااا ^^

تنکس =)💐
کنیچیوا
دلم برات تنگ شده بودا انایی

فایترررررررر

بیا بخلم...کجا می ری تو یهو

سلام عسلی =)

باور کن نمیده:/

._.

زور بزن شاید یهو دادا :/
Thursday 13 Shahrivar 99 , 14:16 ♡ 𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓛𝓲𝓵𝓲 ♡

من باتم ک هستم...توعم هستی کیوتب

رع دختر جون
وای دختر جونو ک میگم حس یه شوگر ددی لنتی بم میده

میای وبم؟

اوک
شعت ادرسشو میدی؟
Thursday 13 Shahrivar 99 , 14:18 ♡ 𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓛𝓲𝓵𝓲 ♡

شوگر مامی شاید باشی ولی دختری نمت شوگر ددی شی

چرا
رع فک کن دخترم
ولی دخترام میتونن شوگر ددی باشن محض اطلاع *^*

منممممممم T^T

خیلی وقته حرف نزدیم درست حسابی :(

ساکت شو و هیچی نگو.. فقط بیا بغلم T^T

=)
خب قراره ب زودی ب فاعک عظیمی بریم برا همین هیچ کسی وقت نداره برای چت
عایگو =*)

سلام فایتری چطوری ؟

سلام پانی پانی :)
گود
خودت خوبی؟
از فیکت چ خبر؟

خاب بدبختانه عاره :/

هعیییییییییی..چ روزای مزخرفی..

 

*---------*

😐💔👀
^-----------^
خوبی؟

مهم نبود فایتری...فق میخاسم مطمئن شم حالت خوب خوبه؟

ادرس وبتو بده
هومم
چرا؟

مرسی منم خوبم 

والا دارم فیکمو با یه وانشات مینویسم وانشاتم تریسامه 

خب خداروشکر
چن وقت بود بات نحرفیده بودما
بوگوشیپوسو :*)
عاااو
باریک
Thursday 13 Shahrivar 99 , 14:25 ♡ 𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓛𝓲𝓵𝓲 ♡

آورع ولی شوگر مامیه تاپن! 

هن؟

بزن رو پنجره بغل این کامنتم

حله
اخه اون یکیا یه وب دیگ بود
Thursday 13 Shahrivar 99 , 14:27 ♡ 𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓛𝓲𝓵𝓲 ♡
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ***** *** **** ** *****🤦🏼‍♀️🌁

انده
شوگر ددی
بیا بکشیم بیرون ازین بحث :*)
Thursday 13 Shahrivar 99 , 14:31 ♥︎ Pusheen ♥︎

👏

🤠
Thursday 13 Shahrivar 99 , 14:31 ♡ 𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓛𝓲𝓵𝓲 ♡

آنیاااااااااا

نکش بیرون :*/؟

والا منم چند وقته سرم خیلیییییی شلوغ بود باید میرفتم دکتر بعدش میرفتم اهواز و ژانرا و کاپلا رو انتخاب کردم و بعدشم باید پارتای معرفی و معرفی شخصیتا رو مینوشتم 

منم دلم برات تنگ شده 

راستی تو چه کاپلی میدوستی ؟

واااااااحححح
پ خیلی سرت شلوغه
دیگه وقتی برای فایتر نداری :"")
هق
من
همرو میدوستم
میدونی اصلش
کوکمینو نامجینو سپ
ولی
یونکوک و یونمینو ویکوکم خعلی میدوستم چون زیادی سوییتن *^*
Thursday 13 Shahrivar 99 , 14:35 ♥︎ Pusheen ♥︎

یه حسی همش بهم میگه برو پارت هفتو بذار بروووووو😂 بذارم یا خودت میذاری؟

😂😂😂😂😂
پوشینا شیش پارتو گذاشتی
چ اشیاقی داری ماشالله
بزار یه مدت بگذره بعدش😂😂
Thursday 13 Shahrivar 99 , 14:35 ♡ 𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓛𝓲𝓵𝓲 ♡

دِ

؟
Thursday 13 Shahrivar 99 , 14:38 ♡ 𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓛𝓲𝓵𝓲 ♡

عاه هیچی بیخیال

حالم اصلا خوب نیست اونی...

اونیو درد :*)
عایگو
چ مشکلی پیش اومده
اگه راحتی میتونی بگی
اگرم نه
ک سعی کن حالتو خوب کنی بیبی :)
Thursday 13 Shahrivar 99 , 14:38 ♥︎ Pusheen ♥︎

باشه😂

😂😂😂💗

نه فایتر من که همیشه واست وقت دارم ولی باید میرفتم دکتر 

من خودم همه چی شیپرم ولی کوکوی کوکمین ویمین نامجین و یونمینو هوپمین بیشتر میدوستم مخصوصا کوکوی

💗👀تنکس بیب
وححح
کوکوی دوست
اونم باحاله
کوک خعلی بش میخوره ک تاپ باشه ولی اون قیافه بانی وارو کیوتش نمیزاره

والا من بخاطر عضله ای بودنش بیشتر بنظرم به تاپ بودن میخوره

منم همون نظرو دارم
میدونی اون هرچیزی ک یه بد بویه لنتی میخوادو داره
سیکس پک
عضله
تتو
اما
همچنان یه جوجه بانیه کیوته
Thursday 13 Shahrivar 99 , 14:46 ♡ 𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓛𝓲𝓵𝓲 ♡

آدرسو بده

مرسی واقعا ._.
Thursday 13 Shahrivar 99 , 14:52 ♡ 𝓑𝓪𝓫𝔂 𝓛𝓲𝓵𝓲 ♡

میگه دسترسی امکان پذیر نی●_●

-______-
زر زده
bangtan-boys.blog.ir

ن T^T

دکتر چشم گف باید چشمم جراحی بشه T^T

 

تو خوبی لاو؟^^

عایگو
چرا اخه
ه عینک بزنی حل میشه ک
دکتر نکبت -__________-
مگ دستم بش نرسه
تنکس =*)

عضله ی چشم راستم فلج شده 0_0

نابود شدم اصن T^T

گف باید یه هفته ای عمل بشه مامانم گف کنکور داره نمیتونه :/

گف اگ تا بعد کنکور بمونه بدتر میشه :/

منم گفتم ب چپم :/

 

خب گفتی عینک.. شماره ی چشمم از 0.5 رسیده ب 1.5 -________-

اصن روز خیلی بدی بود دیروززز T-T

 عاره نکبت ^___^

 

خب این تنکس ینی اره یا اینک ن؟ :(

وای
فدای سرت
مواظب خودت باش دیگه دختر خوب
انقدم منو نگران نکن :)
همم چرتو پرتم گف بزن تو دهنشا -________________-
ینی بد نیستم

چنقده انگیزه بر انگیز

 

فایتر پروفت چه خفن شده😻

😀💜
کدومشون
اخه الان بازم عوضش کردم
یکیشون دکو در حال چشمک زدن بود
این یکی دکوی خندان است ^^

:(

ببشید نمیخواستم نگران کنم :(

 

خاب من مث تو تکواندو کار نیستم ولی میتونم با توپ بسکتبال بزنم عینک خودشم بشکنه -_______-

 

خوبه.. حداقل بد نباش لابلی ^^

😂😂😂😂😂👌
ن بابا تو نگران نمیکنی ک
من خود ب خود نگران میشم :(💜
دستگاه خودکاره
😀

همون دکو خندان😀

چطوری؟

 

😎
گود
خودت خوبی معصومه ای
میانه این مدت اصن نتونستم بیام وبت :(

ن دیگ.. نگران نشو.. ادمو پیر میکنه ..

 

#ستاد مبارزه با پیری :/

 

واووو..سیستم بدنت کلا خودکاره 😎💙

😂😂😂💚
عاری😎😐

همیشه خوب باشی

آری خوب خوش«وی پس از ساعات فراوان پاسخ می دهد»

عذرت موجه فایتری...میدونم یه عالمه کار داری

.
ن بابا
من همیشه برای تو وقت دارم :)

ای جان💞💞

.
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡