❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


افسردگی چیست؟ (قسمت دوم)

سلامی دوباره این پست در ادامه پست قبلی هست و اگر اون رو مطالعه نکردید پیشنهاد میکنم برگردید و اون رو باد دقت مطالعه کنید

 

افسردگی یک کمبود است 

دانشمند بزرگ تاریخ روانشناسی زیگموندفروید افسردگی را واکنش روانی انسان در برابر یک کمبود میداند نظریه ای که اظطراب را واکنش روانی نسبت به تهدیدو  افسردگی را واکنش روانی نسبت به کمبود میداند

افسردگی یک فیلتر سیاه است

درست مثل این است که انسان همه چیز را از پشت شیشه های سیاه یک عینک دودی نگاه کند چه به خودتان فکر کنید چه به دنیا همه چیز به نظر تیره مات و مبهم است  تا زمانی که این فیلتر سیاه در برابر چشمان فکر و امیدوار کننده ببینید افکار منفی و احساس افسردگی دوقلوهای بهم چسبیده هستند 

افسردگی یک اختلال بیوشیمیایی در مغز است

تاکنون پژوهش های زیادی برای کشف ماهیت و کیفیت بیوشیمیایی افسردگی و شناخت تغییر مولکولی که در اثر افسردگی در مغز به وقوع میپیوندند انجام گرفته و نتایجی بدست امده است به عنوان مثال معلوم شده است که دودسته از مواد شیمیایی مغزی اگر کاهش یابد موجب افسردگی میشود :

1.نورادرنالین

2.سروتونین 

این دودسته از مواد شیمیایی در مغز نقش مهمی در انتقال پیام ها و تکانه های عصبی در مز دارند داروهایی که امروزه به کار میروندتاثیر چشم گیری در بهبود بیماران دارد زیرا موچب افزایش سطح این مواد در مغر انها میشود به این داروها ترکیبات ضد افسردگی (انتی دپرسان)میگویند 

 

Monday 16 Tir 99 , 14:30 roses_are_ rose

سلام اونی محدثه خوبی ❤️

فدایت تو خوبی کولوچه؟؟؟
من پستام انتشار در ایندس اگ اومدی نبودم میانه 😍😭
Monday 16 Tir 99 , 15:07 roses_are_ rose

کولوچه ؟😂

واییییی باشه❤️😭

.
Monday 16 Tir 99 , 15:10 roses_are_ rose

اونییییییییییییی 😍

نمیدونم چرا انقدر دلم برات تنگ شده با این که پیشتم😭😭😭

😭😭😭منم دلم براش تنگ شده
Monday 16 Tir 99 , 16:47 roses_are_ rose

کجا بودیییی😭😭

.

قربون اونی خوشگلم بشم من *-*

فدایت❤

مث خودم  هندسام بود !

چی؟؟

اهنگرو میگم دیگه !

پستت تو افسردگی بود
ونداشییییی دلممم واستت تنگگگ شددد

جررررررررررر فکر کنم باز سوتی دادم عرررررررررر اون کامنتو باس تو یه پست دیگه میدادم ولی اشتب اینجا دادم شما عفو کن خخخ

😂😂باش

#مون

دلت برا من تنگ شد :) ؟

ما همین عصر ک با هم زر زدیم !

اری دلم خیلی گرفته ....

#مون 

چرا دلت گرفته T--T؟؟

هیچی دیه باز شد

.

الان دلت خوبه  یا خیر ؟!

# دل مون :

خوب شو :| 

# وقتی رد میدم ...

انقدر یهو بامزه نشو میخورمتا😂😂

# مون

رد دادی دایی ! :/

من بامزه شم :/ ! تففف ! اینو فحش حساب کنم یا چه صیغه ای ...؟

😂😂😂😂😂😂هعیییی دایییی

فحش بود یا خعیر :/ ؟! # با اعصابم بازی نکنین ناموسن !

عجبااااااا باش اصلن بد میگم هندسام😎😎

 

اف کرس که هندسامم !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 💖

😂😂😎😎

چرا عر :(؟! :(

لینکو برمیدارمم چون حتا با اینکه سانش کردی بازم تابلوعهههه !!!

چون هندسامههههههههههههههههه خیلی خوشملههههه لنتییی
حذف کردم

بعد میگم هندسامم شما باور نمیکنین عبضیا !  :(

ولی ناموسن میگی :(  ؟؟

ن دیه باورم شد😂😂
ن شوخی😐😐😐

برو دوست ندارم باعی :(

😐😐😐بیا میگم هندسامه اینجوری میکنه

؟؟؟

من هیونگمو میخام ...

وننداشی😭😭😭😭😭😭

عرض کن :/ ؟؟

چته دایی هندسام من؟؟

من باباتم هستما جررررر

 

 

چیزی قراره شده باشم ؟ چته چه صیغه ایه ناموسنن ؟؟؟

هیچی ولش سخت نگیر هعیییی از دست تو 😂😂

من فقد یکم زیاد دلم برا یکی تنگ شده :( نگرانشم :( ... سایش بالا سرم نیس :( ...

و ...

وندایی رو داریم ک میخاد بمیره از درد قلبش ! ...

دقیقن منم خیلی دلم واس یکی تنگ شده ی ماه ازش خبر ندارم
تهنا تهنا پ من چی؟؟

من بمیرم همتون برین عروسی بگیرین :/

خرما نخورین ! جاست حلوا ! ناهارم قیمه میدنتون برا چهلمم .

😐😐😐😐😐خدانکنه اونوقت دیه ن دایی وندا دارم ن بابا هندسام

😐😐 من هیونگمو میخام !

هیونگش بیا

یه سوال خوب اون فرد چطوری میفهمه افسردگی گرفته؟بعضیا الکی به خودشون تلقین میکنن افسردگی دارن ولی خوب در واقع ندارن..چطور میشه خودمون بفهمیم که افسردگی داریم واقعا یا نه و اینکه چطور بفهمیم دیگران افسردگی دارین یا نه؟

راجب این سوالت میخونم ، جوابشو میگم بهت حتما

مرسی از لطفت*-*

نمیخواستم کامنتتو تایید کنم که یادم بمونه
الان اون قبلی رو میزنم منتظر تایید که فراموش نکنم 
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡