❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


I'm the Greatest ✨🎶

 

 

این آهنگ خیلی حس خوبی بهم داد ، امیدوارم درست ترجمش کرده باشم 

Enjoy ❄️💙

Taeyeon/I'm the Greatest

 

なりたい自分は 周りの声と視線に 閉じ込められて

می خوام خودم رو از شنیدن و دیدن اطرافم دور کنم

闇の中で 息を潜め ただ泣いている

من فقط گریه میکنم و نفسم رو در تاریکی حبس میکنم

俯いて つぶやいた

غر زدم و سرم رو پایین آویزان کردم

This is my life 何がしたい?

این زندگیِ منِ ، میخوای چیکار کنم ؟

偽った 自分の殻を壊して

پوسته ی جعلی خودم رو بشکنم

誰に何を 言われようと

مهم نیست کسی چی بگه

これがあたし I'm the greatest

این منم ، I'm the Greatest

目覚めたての 心が

قلب بیدارم

未来を照らすために 輝いてる

میدرخشه تا آینده رو روشن کنه

胸を裂くような 悲しみも

غم و اندوهی که سینم رو پاره میکنه

力に変えるの ooh

تبدیل به قدرت میکنم ..Ooh

鏡に映る 少女の目の 涙を拭いて

اشک چشمای دختری که در آیینه ست رو پاک کنید

"泣かないで" つぶやいた

زمزمه کرد " گریه نکن "

This is my life 抗いたい

این زندگیِ منِ که میخوام دربرابرش مقاومت کنم

もし運命が もう決まってたって

اگه سرنوشت از قبل تصمیم گرفته شده

たとえ何を 失おうと

مهم نیست چی رو از دست میدی

これがあたし I'm the greatest

این منم ، I'm the Greatest

穢れのない 心が

یه قلب پاک

世界を照らすために 輝いてる

درخشان برای روشن کردن این جهان

 

 

عالی بود!

⁦ʘ‿ʘ⁩

چه قشنگ :)

+ خیلی موده ~_~

اوهوم :)

چقدر زیبا میتونه کلی انرزی مثبت تو متن یه آهنگ نهفته بشه

و قشنگ تر اینکه

به زبان خودت هم نباشهD:

 

چقدر عکس هماهنگی داره..

دقیقا ، خیلی حس خوب میده

:))~

تهیون معرکست صداش

 

مرسی بابت ترجمه:)

خواهش میشه

پستات قشنگن.....

لطف داری

چقدر آهنگه به آدم امید میده..
مثل همیشه خیلی آهنگ و عکس بهم میان و هر دو خیلی قشنگنT-T

مثل همیشه تو لطف میکنی و با کامنتات منو خوشحال میکنی :)

عالی عه 

یههه:)

زیبا*-*به رنگ غنچه های بهاری^^

(◠‿◕)

خیلی خوب بودد ^_^

مرسی یو :)

مترجمین بیان💔

سلام سارایا....خوبی؟

 

چه حس مثبت عالی و مفهوم انگیزه آفرینی😺

سلام :)
خوبم 
اره ، اصلا یه مدت این دخترو فراموش کرده بودم ، کلی سرحالم کرد با آهنگش 💙
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡