❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


whale 52 hz🐋

 

Play شود ...

Download

 

 


《گاهی فکر میکنم

شاید

فرکانس صداهایمان

باهم فرق داشت

که

نه من

آوای بی قراریِ دلفین دلزده از ساحل را شنیدم

نه تو

ناله های وال به گل نشسته را ...》

 

 

 

 

قبلا هم درمورد تنهاترین نهنگ دنیا پست گذاشته بودم

 

قطعه ای از گروه موسیقی روسی iday که با الهام از زندگی این نهنگ ساخته شده و فقط در همین قطعه صدای ضبط شده ی این نهنگ وجود داره

 

نهنگ ۵۲ هرتزی نامی بود که دانشمندان بعد از ضبط صدایش روی آن گذاشتند

محدوده صوتی آوای وال های آبی بین ۱۵ تا ۲۰ هرتز است ، درنتیجه آواهای این نهنگ توسط هیچ نهنگ دیگری شنیده نمی شود .

 

 

نهنگی که نویسندگان ، آهنگ سازان ، شاعران و فیلم سازان زیادی در وصفش نوشتند ، ساختند ، گفتند و به او تقدیم کردند .

نهنگی که آواز خواندنش هر چقدر هم زیبا باشد فایده ای ندارد ، چرا که هیچ نهنگ دیگری آن را نمی شنود .

این نهنگ سال هاست یکه و تنها در اقیانوس ها پرسه میزند و برای جفتی که هرگز پیدا نخواهد کرد آواز های عاشقانه میخواند .


 

Monday 17 Shahrivar 99 , 18:47 ♡ 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓵𝓲𝓵𝓲♡

من عاشق این نهنگم

و آهنگ...

اوهوم
البته این یکی اهنگ رو خودم میکس کردم اهنگ اصلی تو وب هست اسمش whale

چقد قشنگ...

اینم سرنوشتشه دگ

اره واقعا خیلی جالبه
البته یه سریا میگن که این نهنگ ترکیب دوتا موجوده

ساراااااا..

اشک منو در نیاااااااااااار T^T

من مردم کههههههه T^T

خداااا منو خر کنننن..جصحسحسسنششمشم

عر T^T

آیناز :(

آهنگش خوبه؟ اخه این یکی اهنگ رو خودم دوتا اهنگو میکس کردم
اصلیش تو وبه اسمش whale

چرا ناراحت؟ :(

 

 

اهنگش عالیهههههه..

وقتی داشتم گوش میدادم تکون نمیخوردمممممم..

سمسجسحطحسخثتسخسحشح

خودت میکس کردیییییی؟ T^T

خیلی خوبههههههههه ♡~♡

برگ نمونده برام وگرنه الان وب پر برگ میشد :]

الان اونم گوش میدم T^T

البته بعد درس T^T

 

اهنگی ک میکس کردی لالایی سبز نیس؟ T^T

برای این نهنگه😂

واقعا؟ چه خووب😂😂💞
خیلی سعی کردم خوب بشه


نه آهنگه path 5 از max richter


اره اونم گوش بده
افرین فایتینگ💞✌

هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡