❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


یادم باشد که از این لحظه ...

 

 

 

 

_انتشار در آینده

Sunday 5 Bahman 99 , 13:42 . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

 این خانومه همه اینا رو داره ؟ XDD

هی یوو چطوری
Sunday 5 Bahman 99 , 13:47 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈

عرررر چه قشنگ

خیلی خوب بود مخصوصا شیشمی😃💚

واووووو *__*

پففف کی میای پس ؟

اومدم :)

شراره جواب بده دیه😐

ببینم داداش شراره منظورت منم؟ :/

۸-خودم را دوست بدارم

نه برای دیگران که برای خودم آدم خوبی باشم.

۹-بی نقص بودن را کنار بگذارم

بدونم که اجازه اشتباه کردن رو دارم.

​​​

 

دقیقا 
Saturday 18 Bahman 99 , 10:02 . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

دیر اومدی 

دارم میرم XD

کجا
وبت چه عجیب و جالب شده
نذاری یه وقت نفس بکشه ها ، هی تکنیک پیاده کن روش 😂
Saturday 18 Bahman 99 , 10:06 . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

حذف کنم

نه دیگه از همه چیش سر در آوردم XD

چرا حذف کنی؟
عه پس به منم بگو
Saturday 18 Bahman 99 , 10:09 . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

چیاش رو بگم

چرا میخوای بری؟
Saturday 18 Bahman 99 , 10:21 . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

خب تا الانم به خاطر همونا موندم -.-

من الان رسیدم 🥺
Saturday 18 Bahman 99 , 10:23 . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

آخه دیگه نمی کِشم ..

اوه ، میتونم بپرسم چیشده؟
Saturday 18 Bahman 99 , 10:27 . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

گفتم دیگه D:

خوب چرا ذهنت درگیره ، بهش گفتی؟؟
Saturday 18 Bahman 99 , 10:31 . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

آره میدونه

مشغول کرده دیگه .. میدونی که چجوریاس D:

عه درست بگو ناموسن 
رمزی حرف میزنه
اوکی عاشق شدی رفت اونم میدونه ولی فیدبک نداده؟؟

عاره داداششش

دقییییقاااا تویی😂😂😂

چی زدی :|
من عمرا بذارم شراره صدام کنی
Saturday 18 Bahman 99 , 10:39 . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

نه بابا شکست عشقی برا بچه هاست D:

شراره ? XD

نمیری باشه؟
میخوام قالب اینو بدم دستت جبران اون کرایه هایی که ندادی
خدایی کِی من اجازه دادم شراره صدام کنه 
Saturday 18 Bahman 99 , 10:43 . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

نه :/

باشه ولی خیلی هم حالیم نیستا

اسمت شرارست ? D:

:/ خیلی بی حیایی
*********
شکست نفسی میفرمایید
نخیر -__-
Saturday 18 Bahman 99 , 10:47 . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

:/

نه بابا

همینجوری شراره صدات کرد ؟ دمش گرم XDD

چیز کن 
ادرس وب مین هی رو بده

کی میای درستش کنی؟ عکساشم با خودته 
#پرروی دوعالم

:/
Saturday 18 Bahman 99 , 10:50 . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

مین هی

 

نمیدونم چجوری دوس داریا

الان میتونم

 

***** ***

من مهم نیستم ، این وب عمومیه ، عامه پسند باشه
حس خوبم بده
پس ادمینت کنم؟

#تا وقتی یه چی به اسم سانسور هست حالم خوبه XD
Saturday 18 Bahman 99 , 10:58 . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

کلا قالبو عوض کنم 

یا css رو عوض کنم

اره بکن

 

XD

ببین فقط بیوتیفولش کن
میخوای کلا بزن عوضش کن
فقط کوچیک نباشه
ینی نخواد زومش کنی که متن رو بخونی

اوکی

عاغاااااا زدی عدم؟😐

من میگممم بوود دیگههههههه

 

@عاغا استی فان

من کلااا عادت دارم برا همه لقبای عجیبن غریبا بدم

مثلا خود شمارو استی فان صدا میکنم D:

معناشم ک معلومه

بگو کِی گفتم؟؟


://
Saturday 18 Bahman 99 , 11:03 . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

فمیدم چی میگی

ریسپانسیو باید باشه

ادمین شدی
Saturday 18 Bahman 99 , 11:04 . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

اوکی

یه جا دیگه میسازم 

شوتش میکنم این ور

پاس هوایی بده

#گوله ی نمک
Saturday 18 Bahman 99 , 11:08 . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

XD با سر میزنی یا برگردون

برگردون هوایی میزنم D:

ب جان خودم یا اون پستتو پاک کردی یا کامنتارو زدی عدم 

نمیدونم ولی ی همچین بحثی بود

فک کنم گفتی دلا رو دیوونه کردی یا چی؟😂😂یا شایدم گفتی موهات عروسکیه 

یا ی چیزی بود ک تو آهنگ بازم شراره دلارو دیوونه کرده....

بعد منم گفتم فقط شراره اونجوریه 

گفتم شراره صدات میکنم

:/ عزیزم چی زدی خداوکیلی؟
مطمئنی خوبی ؟
آدرس اشتباه نیومدی ؟

باوررررر کن هیچیییییی XD

عاره باو اتفاقا امروز عالیم

عی خدااااا اذیتم نکن دیگهههههه

یادت نیس؟

من پست چرت و پرت نمیذارم اینجا
چرا باس بیام شراره شراره بذارم؟؟
بگو محتواش چی بود

میدونم 

احتمالا ی پست موقت بوده ک الان حذفش کردی

شراره نذاشته بودی کههههه XDD

من اومدم داشتیم حرف میزدیم بحث کشید ب شراره 

میگم خودم گشتم پیداش نشد 

احتمالا پسترو یا پاک کردی یا کامنتای منو زدی عدم نمایشششششش

نپ ، کامنتا رو که اصلا دست نمیزنم بهشون
پستا رو هم نگاه کردم چیزی نبود

دست از شراره گفتن بردار -__-

عاغاااا باور کن حتمااا پاکش کردی

هوووفف من اون موقه باید اسکرین میگرفتم الان دستم خالی نبود 

 

برنمیدارم :||

:/ مگر اینکه چیزی زده باشم که گفته باشم کاریت ندارم شراره صدام کنی

ندار ، سان میشه :/

حتماااا ده بودی دیگXD

 

ایششش حالا ی دونه شرارس دیهههه

:/

بیان منور شد بلاخره اومدی اینورا✨✨✨

خوبی؟

خجالتم نده بابا 😶
خوبم ، تو چطوری

خجالت چیه؟

دلم برا اینجا بودنت تنگ شده بود

خوببببب

اخ :) 💙

خداروشکر 
چ خبرا ، گاد من منتظرم شروع کنم اتک ببینم که بیام باهات درموردش حرف بزنم که وقت نمیشه

پس فعلا خبری ندارم :""

😻😻

 

من یه قسمت اتک دیدم فعلا......در انتظار باقی قسمتای آقای ملکه ام«جات خالی داداش کوچیکم میگه چرا اسمش آقای ملکه است؟باید آقای پادشاه باشه....یعنی من غش میکنم از حرفاش»

 

ببینم از کنفرانسا راحت شدی یا هنوز هستن؟

منم قسمت اولش رو دیدم فقط
هر چی منتظرم ارن و لیوای اینا رو نشون بده نداد 

عه 😂😂منم نمیفهمم چرا اسمش اینه ، البته ندیدمش نمیدونم داستانش چیه

اره ، ولی هیچ وقت اون همه استرس رو پشت سر نذاشته بودم ، جوری که حس میکردم صدای تپش قلبمو بچه ها بشنون 😂😂

😸✌

منممممممم لعنتیا....ولی شروعشون قوی بودن بخصوص از نظر بر انگیختن احساسات

 

میخوای ببینیش؟اگه آره داستانو لو ندم

 

با اون همه استرس ولی تونستی .... ایول

 

اره دقیقا
شنیدم قسمتای بعدش خیلیی خفن تره

هومم خلاصش رو بگو‌ ، نمیدونم ، حالا حالا ها نمیتونم سریال ببینم

یههه D:

آریییی

ولی انتقاد زیاد دارن...من برای جلوگیری از اسپویل هیچ کدومو نخوندم ولی گمونم این فصلش همچین جناح مخالف و موافق پیدا کنه

 

خببببب......سر آشپز مرد کاخ ریاست جمهوری طی یه توطعه محکوم میشه ..حالا چی میشه اگ وقتی پلیس میاد سراغش یهو پرت شه تو استخری که چند طبقه باهاش فاصله داره؟وبعدش تو دوره چوسان چشم باز کنه؟اونم در حالی که ملکه آینده است؟و شوهرش منحرف ترین پادشاه چوسانه«اینو تو کتابای تاریخشون گفتن ...پسسسسسسس چرت محض بوده😂😂»

جنبه طنز و ینقده معماگونه داستانش بس جالبه 

 

 

عامم من که دیدم اکثر مخالفتا بابت موسیقی متنش بود

😂😂😂واایی ینی ملکه مرده؟؟ه باحال میشه پس ، میبینمش حتماا
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡