❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


عشق یا تفاهم (چالش)

این یه چالش مهمه ...

 

همه شرکت کنید :)

 

 

تصور کنید بین دوتا انتخاب تردید دارید

دونفر به شما علاقه دارن و تقاضای ازدواج دارن

نفر اول کسی که خیلییی عاشقتونه و شما هم عاشقش هستید ... ولی تفاهم خیلی کمی باهم دارید

نفر دوم کسی که گفته شما ایده آلش هستید ادعای اینو نکرده که بدون شما میمیره برخلاف اولی ولی تفاهم زیادی باهم دارید

 

کدوم یکی رو انتخاب میکنید و چرا ؟! حتما دلیلش رو بگید ...

 

 

 

+ تو پست آینده راجب تفاهم و عشق صحبت میکنم

 

قطعا نفر اول

یعنی مهم نیست حتی اگه تفاهم نداشته باشید ؟


هیچکدوم/: صب میکنم یکی بیاد هم تفاهم داشته باشیم هم همو بلاویم😂😐😐

خخخخخ

من گفتم بین این دوتا

تو فکر کن هیشکی نیاد جز این دوتا

اون وقت کدوم ؟

Wednesday 18 Tir 99 , 19:54 نوکر صدرا:/

نفرر اول ک خیلییی عاشقمه و منم عاشقشم رو انتخاب میکنم...چون اگه عشق واقعی باشه بقیشم میتونیم باهم اوک کنیم و بسازیم...

 

ولی رابطه ای ک از سر تفاهم بوجود بیاد و همون اول کاری بگه ک من برات میمیرم درحالی ک واقعا  همچین حسی ندارع خدا میدونه تهش چی میشه:/

 

خب اولیه رو انتخاب میکنم:)

ممنون شرکت کردی عزیزم (اسمتو نمد که :(( )

خوب درسته اما خیلی رابطه ها هم با عشق شروع شدن و جدایی شد تهش

ایشالا تو پست اینده درموردش حرف میزنم

دومی

 

چون بعدا عشق هم ابجاد میشه بخاطر اینکه تفاهم هست

مرسی بابت شرکتت :)


منم موافقم

درموردش صحبت میکنم

Wednesday 18 Tir 99 , 20:01 نوکر صدرا:/

من الینام:)

خوشبختم الینا جونی :))
Wednesday 18 Tir 99 , 20:03 Piece Of Skyy ... !

نفر اول !

نیمه گمشده باید ادمو کامل کنه

من به یه "اسکای" دیه نیازی ندارم !

ممنونم شرکت کردی:)


این اشتباهیه که خیلیا دارن

تفاهم چیزیه که تو رو بفهمه نه اینکه شبیهت باشه


حالا میگم برات :))

اونوقت میمونم میترشم:)

XD

فکر خوبیه

اولی :)

چون تویه روابط ما نمیتونیم تمام و کمال همو بشناسیم ولی توی زندگی مشترک ممکنه تفاهمات بیشتری پیدا کنیم :)

پس من کسی که عاشقمه رو انتخاب میکنم :)

درسته خیلی سخت میشه طرف رو کامل شناخت

ولی تفاهم پیدا کردن منظورت چیه؟

منم اولی

ممنون شرکت کردی عزیزم ^^

Wednesday 18 Tir 99 , 21:37 ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

عاااااااااااااا نمد :/

جدی میگم

😐💔

چطووری اخه


میخوای فکر کنی ؟XD

Wednesday 18 Tir 99 , 21:39 ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

عشق فلسفه های عجیبی داره

تفاهم از نظرم ن خیلی بی اهمیته ن خیلی ضروری ولی عشق قدرت اینو داره ک جای تفاهمو پر کنه :)

اینو خوب میدونم :)

منم به این اعتقاد داشتم ولی چنتا رابطه رو که دیدم نظرم عوض شد



من دومیه رو انتخاب میکنم 

چون عشق و علاقه ممکنه وسط زندگی از بین بره برای همین یه زندگی با تفاهم و سازگاری رو ترجیح میدم

من به عشق ایمان دارم ولی تا اونجایی که شنیدم مردها و پسرا عشقاشون ابدی نیست 

دخترا همیشه یه نفرو میخان تا اخر عمرشون ولی پسرا اینطوری نیستن و بر عکسن سخت میشه یه ادم درست رو بینشون انتخاب کرد

منم موافقم ولی من تفاهم رو به خاطر یه سری دلایل دیگه مهم میدونم



Wednesday 18 Tir 99 , 22:41 💜BTS💜 ❤My🎶Heart

دومیه

چون عشق علاقه به تدریج ایجاد میشه^^

اره کاملا منم هم عقیدم باهات
ولی عشق باشه اما تفاهم نباشه کم کم همون عشقم شاید کم نشه ولی دونفر به زور همو تحمل میکنن
ناراحتیا بیشتره و ..
Thursday 19 Tir 99 , 12:05 ☆●~●☆ Min Noora

بنظرم دومی

چون  کصی که اخلاقایه منو بپصنده یه دونه بیشتر نیص😹😹


😂😂😂👌

دومیه

چون عشق کم کم ب مرور زمان هم تکراری میشه

هم از بین میره

ولی وقتی با ی فرد تو چیزای مختلف تفاهم داشته باشیم

میتونیم زندگی رو از یکنواختی بیرون بیاریم

البته عشق از بین نمیره اگه واقعی باشه 
ولی تفاهم نباشه به نظرم ناراحتی و دعواها بیشتر میشه:)

دومیه چون اگ عاشق اولی بودیم سراغ دومی نمیرفتیم و بهش فک نمیکردیم 

آممم آره اینم حرف خیلییی درستیه 
به این فک نکردم :)
Friday 20 Tir 99 , 14:21 moon🌛 child🌜

منطقیش اینه تفاهم باشه

ولی همیشه دوس دارم عشقو انتخاب کنم 

یه دوستی داشتم میگفت عشق معجزه میکنه 

 

آره واقعا انتخاب سخته☹
کلا پیچیدست...
Friday 20 Tir 99 , 14:35 moon🌛 child🌜

کلن ادم همیشه بین عشق و منطق میمونه اما همیشه عشق قوی تره 

چونقلب فقط جایگاه عشقه و جز عشق چیزی نمیفهمه

اره واقعا ولی من میخوام خودمو مجبووور کنم تفاهم رو انتخاب کنم😂
Friday 20 Tir 99 , 14:38 moon🌛 child🌜

من ادم احساسی هستم ولی هیچ وقت نمیتونم

ی ادم احساسیم نمیتونه منطقی باشه فقط میتونه تظاهر کنه ک منطقیه ولی از درون نابوده

منم خیلییی احساسیم از این خصلتم خیلی عذاب میکشم☹

گور بابای هر دوتاشون ! من عاشق وندام فقد XD

خخخخخخخخ


خوب کاری میکنی

لاو یور سلف :)

ادامه تحصیل 

جز موارد نبود که ://
ولی ممنون از شرکتت:)

سلام.

نفر اول بهتره ب خاطر اینکه  آدم باید با مکملش ازدواج کنه نه کسی ک شبیه خودشه چون اینجوری زندگی کسل کننده میشه .عشق انقدر قوی هست ک ب خاطرش هر دو نفر بخوان باهم تو مسائل مختلف کنار بیان

سلاممم
تفاهم اینطوری نیس که فکر میکنی
کوتاه بگم اینه که اون تو رو بفهمه احساساتت رو درک کنه


حالا سر فرصت درموردش مطلب رو حتما میذارم :)

میدونم تفاهم چیه عزیزم.

ولی عشق معجزه میکنه ...

کسی ک خیلی درکت کنه و مثل تو باشه ک مکمل نیست .

درسته منم نگفتم مکمل که لاو :)

دوم :)

 

 

اولیه تایپ من نیس:/ اینجوری عاشق و دلباخته بودن.. ترجیح میدم درکم کنه ن اینکه همینجوری عاشق باشیم

اینم عقیده ایه
درسته منم تاییدش میکنم
بهتره طرف مقابل یه درکی از ما داشته باشه تا اینکه همینجوری عاشقمون باشه*^*

من خودمو انتخاب میکنم😎😂

😐من گفتم بین اون دوتا گزینه

الله اکبر ...

من خودم یه آپشن همیشگیم😎🚬

😂اسمت چیه ؟

پریا هستم ولی میتونی هرچی خواستی بهم بگی... کلا اسم زیاد دارم😂

خوشبختم پریا جونی

چقدر سخته . . :( 

اره 😂
البته تو موقعیتش قرار بگیری سخت ترم میشه😂

سلام

خب من میگم نفر دوم

عشق یه حس هست همین طور که به وجود اومد میتونه از بین بره!

برای پایداری یک احساس باید ازش مراقبت بشه عشقی که توش مدام دعوا باشه خب قطعا کم رنگ و کم رنگ تر میشه و سر انجام به حس بد تبدیل میشه.

البته این نداشتن تفاهم با اختلاف سلیقه فرق داره، همه جا اختلاف سلیقه و بحث هست منتها جایی که نشه کنترش کرد و سازگاری نکرد اتفاقای خوبی نمیفته

از طرفی اگر تفاهم باشه با گرفتن آرامش و رضایت از طرف مقابل عشق ایجاد میشه.

به نظر خودم عشق ظاهر شخص نیست عشق ذات و خصوصیات شخص مقابله

😅😍

سلام :)
این جملات تو رو باید اصلا قاب گرفت
کلمه به کلمش رو موافقم باهات
خداا بالاخره یکی حرف دلمو زد🙏😍

آمم به نظر من عشق زمانی معجزه میکنه که دو طرف به اخلاقیات هم نزدیک تر بشن یعنی درواقع منجر به تفاهم بشه 

نه این که شبیه هم بشنا این که همدیگه رو درک کنن و با هم کنار بیان

آقا حس روانشناسی منو قلقلک دادین حالا تا صب حرف میزنم

دقیقاااااا

خیلیا تفاهم رو با علایق اشتباه گرفتن و فکر میکنن که تفاهم داشتن یعنی شبیه هم باشن
و بلافاصله حرف از این میزنن دوطرف باید مکمل هم باشن و شبیه هم بودن خسته کنندست

ولی نمیدونن تفاهم که باشه یعنی اون طرف تو رو درک میکنه لزوما این معنی رو نمیده مثل تو باشه
وقتی هم درک کنن همدیگرو احترام هم خیلی بینشون حفظ میشه
و به نظرم یکی از مهمترین چیزا برای زندگی موفق اینه احترام همیشه بین دوطرف باشه

نه ادامه بده خیلی خوشم اومد از طرز فکرت😍💞

خوشحالم موافقی

آره احترام گذاشتن توی رابطه خیلی مهمه بعضی ها فکر میکنن احترام رابطه رو خشک میکنه ولی میتونین خیلی صمیمی باشین در عین حال حریم ها رو حفظ کنین

وقتی تو به طرف مقابل احترام بذاری و تفاهم هم تا حدی باهم داشته باشین وقتی اختلافی پیش بیاد راحت تر حل میشه چرا؟ چون طرف مقابل میبینه تو با احترام رفتار میکنی اون هم با احترام رفتار میکنه در واقع به خودش اجازه نمیده از یه سری خط ها رد بشه و این بحث به اصطلاح شعله ور نمیشه

اره دقیقا همینطوره
حتی یه جای دیگه ی تفاهم برمیگرده به حساسیتا
مثلا هرکسی یه حساسیت خاصی داره یه چیزی که میتونه باعث عصبانیتش بشه
کسی که تو رو درک کنه میفهمه حساسیتای تو رو و این خودش آرامش میده یه فرد

راستی با احترام تو ارزشت رو هم به طرف مقابل نشون میدی 

این که هر رفتاری در شان تو نیست

هر حرفی در شان تو نیست

بازم میگم صمیمیت و دوستی با طرف مقابل هم جای خودش رو داره😊

میشه دو متفاهِم عاشقِ محترم

😂😂😂😂

اره دقیقا 
خخخ متفاهم عاشق محترم رو خوب اومدی😂
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡