❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


هر چیزی حدی داره !

هر چیزی حدی داره .. حتی زیباترین رفتارها و‌قشنگترین خصلت ها‌.‌..

خصلت ها هم وقتی از حدش می گذرند ، تبدیل به آسیب می شوند

 و به آدم ها ضرر می رسانند.

انسان بی آنکه بداند ، سخت ترین ضربه ها را از باورهایش میخورد 

از اینکه می خواهد در هر شرایطی خوب بماند و مدال افتخار صبر و شکیبایی را به گردن بیندازد ...

بارها به خودش پشت می کند تا دیگران را راضی نگه دارد..

آنجا که باید فریاد بزند سکوت می کند 

آنجا که باید از حقش دفاع کند گذشت می کند

آنجا که باید تذکر بدهد حرفی نمی زند

و اینجاست که هر روز بدی ها بیشار تکرار می شوند و خوبی ها کمرنگ تر ..

چون همیشه عده ای خطا می کنند 

و عده ای بی وقفه می بخشند 

ما همان طور که در برابر رفتار های منفی مان مسئولیم‌ ، در برابر خوبی هایمان هم مسئولیت داریم که به جا و به اندازه خرج کنیم ..

و ای کاش با تصمیم های اشتباه " انسانیت " را

 در چشم آیندگان به " حماقت " تبدیل نکنیم.

حق گفتی به مولا:)

💙❄️

واو:)

یهه 💙

کاملا درسته

:) 💙

به شدت به این نیاز داشتم، انقد نگفتم نه، انقد بقیه رو اولویت قرار دادم که حس میکنم دارم از داخل پودر میشم🤦‍♀️ 

 

مرسی بابت این پست، بهم گوشزد کرد👍🤧🧡

امیدوارم این دفعه فراموش نکنی :)
Tuesday 2 Dey 99 , 12:43 ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

لیوای شی

تو تازه ادمین شدی؟ 

ادمینایه دیگه چیشدن؟ 

اره
هانیه کلا کم میاد ، بقیشونم رفتن
Tuesday 2 Dey 99 , 13:32 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

چون همیشه عده ای خطا می کنند 

و عده ای بی وقفه می بخشند 

 

هعی(:

خوبی؟
Tuesday 2 Dey 99 , 13:59 . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

حقه

حقه 

احسنت

حقه؟ 
Tuesday 2 Dey 99 , 16:33 . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

جر

منظورم این بود که

حق است D:

خخخ بعله 😂
Wednesday 3 Dey 99 , 19:46 ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

هانیه رفته؟ بقیشون چی شدن؟ 

میشناختیشون؟ 

اوه پسر☹️

من فایترم

یکی از ادمینایه اینجا با اون یکی اکانتم بودم

میشه گفت اولین ادمینش بودم بعد هانیه همونی ک پستاش مثل لاو تایم تم خاصی داشت 🙂نمیدونی بعد رفتنم چیشد؟ 

هانیه کلا زیاد بیان نمیاد 
اره
اره شناختم ، میخوای دوباره ادت کنم؟

Wednesday 3 Dey 99 , 21:19 ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

نه نه

یمدت دیگه

راستی منو گفتی میشناسی

اما از کجا؟ و اینکه عام معرفی میکنی من نمیشناسمت متاسفانه☹️

باش حله
از همینجا دیگه 
هووم بهتره نشناسیم ، برای خودت بهتره همین قدر بدونی کافیه :)
Wednesday 3 Dey 99 , 21:30 ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

میخوام بشناسم بگووووو 

اینجوری بهتره از نظرم⁦( ꈍᴗꈍ)⁩ 

ولی 

منو یاد یکی میندازی که قرار بود باهاش اشنا شم 

ولی زیاد نتونستم باهاش صحبتی داشته باشم

 

گااد چه سمجی 🙄😂
من که سن و چیزای دیگتو نمیدونم اسمتم همین میدونم دیگه
پس بیخیالش
Wednesday 3 Dey 99 , 21:35 ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

بگوووووووو⁦(╥﹏╥)⁩

 ی خصوصی بده
Wednesday 3 Dey 99 , 21:39 ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

انیوووووووووووووووووووووووووووووو⁦(人 •͈ᴗ•͈)⁩

خصوصیه الان؟ 🙄
بیخیال خودت بالاخره میفهمی چون ادمین میشی
...............
Wednesday 3 Dey 99 , 21:40 ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

نههههه عمومی رفت سورییییی😂😂😂

گفتم 
بخونش بزنم عدم 🤦🏻
Wednesday 3 Dey 99 , 21:41 ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

😂😂😂😂😂بگو بیترعدب

گفتم که
خدایااا🙄
Wednesday 3 Dey 99 , 21:45 ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

بگو کی عیییی؟ *******

عاره ، دیگه این اسمو نیار لطفا 
Wednesday 3 Dey 99 , 21:49 ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** *****؟

گفتم نگو 😐
هیچی دیگه خیلی از تایمش گذشته
 اون اسمو کنار گذاشتم
Wednesday 3 Dey 99 , 21:49 ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

عام اشتباه شد ببخشید😐😂😂😂😂🥀

کنچانا
Wednesday 3 Dey 99 , 21:57 ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

اما اون خود واقعیته☹️

این یکی بهتره :)
Wednesday 3 Dey 99 , 22:01 ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

نه 

همیشه 

همیشه سعی کن خودت باشی 

از خود واقعیت 

هرگز نترس 

یه روزی معنی پشت حرفامو با همه وجود درک میکنی⁦( ꈍᴗꈍ)⁩

 

فکر نکنم. چون تازه برگشتم به خود واقعیم
اون ی‌ چیزی بود که نصف بیشترش تظاهر بود
فقط اسمم رو هم با خودش تباه کرد
Friday 5 Dey 99 , 21:17 ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***

**

**** ****

******

** *****

همین دمپاییمو

میکنم تو ما...

:|

چیز..

تو حلقت^^

فایتینگ👊💜

🙄راحت باش 
😂 اوکی
Saturday 6 Dey 99 , 17:41 ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

پشمام

چی نوشته بودم سان کردی؟ :|

خواستم اسممو سان کنم بقیشم قاطی شد 😐
Sunday 7 Dey 99 , 16:29 ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

😂😂😂

لیوای جونم

دلم برات تنگ شده بود🥺💖وقتی فهمیدم رفتی

خیلی ناراحت شدم

:))
ولی من میدونستم برمیگردی و منتظرت بودم
Sunday 7 Dey 99 , 17:06 ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

منتظرم... 

بودی؟؟؟؟؟؟ 

🙄هستم؟؟؟؟؟
اون موقع منظورم بود که خودمم بودم
Sunday 7 Dey 99 , 17:45 ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

نه نه

منظورو اینه ک وتقعا منتظر برگشتنم بودی؟ 

معلومه که اره
Sunday 7 Dey 99 , 19:44 ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

هارتم

نابود شد

:) 💙❄️
Sunday 7 Dey 99 , 22:27 ғɪɢʜᴛᴇʀ 👊🏻ᴛᴋᴅ

هق

لابیو🥺💜

:"(💙💙
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡