❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


بی خوابی

 

 

 

 

 

 

 

من کابوس میبینم..

روزانه 3 ساعت بیشتر نمیخوام..

اونم ب لطف 3 لیوان قهوه ک میخورم بیدار میمونم.. وگرنه باید تا الان شهید میشدم :|

 

سارایی با دوستم حرف زدم.. اونم کنکور داره نمیتونه :(

اگ واجب نیس نگه دار سرم خلوت شد ترجمه کنم :(

اوه خیلی بده ها
مخصوصا یه ماه اخری خیلی باید خوابت منظم باشه
اونقدر سر جلسه تاثیر داره که نمیدونی 
بعد قهوه کلا استرست رو هم زیاد میکنه ها


حدس میزدم :) 
اشکالی نداره ، خودتو درگیرش نکن لاو
فعلا سرم خلوته میتونم تنهایی 

هعی.. من ساعت خوابم اوکیه.. ولی

انقد خوابای چرتو پرت میبینم ک وقتی بیدار میشم

ذهنم هنوز خستس :|💔 اگه میشه یه مطلب راجع‌ب

خواب و رویا و کابوس و اینچیزا بزارید♡

خواب و کابوس به خیلی چیزا بستگی داره
چشم حتما میذارم
Wednesday 23 Mehr 99 , 00:31 ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

اونی نته من مشکل داره یا کلن عکصاتو نمیاره؟

نورایی فک کنم مشکل از نتته
عکسا رو نگاه کردم درست بود همه چی

سارا تو اسگولی اسگول

ق ژ ی !؟

بابا گفتینو دیگه

زندان هم ک هست :/

زر خصوصیای ناموسنم بازه

وب قالب سد شاینم بازه

اسسسگول

خخخخ
 اون تیزززییووو بده به من لپ اینو بزنم

مگه من وب سد شاینو دارم 
عه راستی اسمش روشه
خو چ میدونستم

دوما با اون زندانت قهرم گفتم
هر چند مجبور شدم بیام همونجا

سوما گفتینو تو نیستت من چ کنم

عه باید اکانت خودمو تو زندان اد کنم هی نرم قاطی لوهان😂😐

تیزیو برو از عمت بگیر

من چپتر یک رو عین سگ ادیت کردم😂😐 ولی ....

پرید !😂😐

 

بابا سد شاینو ک جمعه میزنیم

منظورم همون 1111222 عه 😂😐 برا ازمایش قالب اینا زدم ...

 

گفتینو من هر وقت رفتم تو عان بودی ولی هم من پ م میدادم عاف میشدی کثاففت😂

 

ایش ایش ایش
من که نمیام زندانت، بدجور باش سر جنگم

عه... اشکالی نداره فردا میرم سراغش ، امشب صفر تمومه


خخخ حقته
حالا برا تلافی الان آن نمیشی؟بیا اونور

سارا فقد دو رو بزنم ؟

یکو زدی؟

یکی دیگه رم بگو من بزنم گناه داری ب خدا

اره دو رو بزن 
یک رو فردا شروع میکنم

ولی دو رو هر وقت زدی عکساشو بفرست برام که شروع کنم

فعلا دو کافیه 
چون شنبه 0 رو منتشر میکنی 1 شنبه 1 ، 2شنبه 2

تا 3 شنبه وقت هست و میرسم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سااااااراااا

من با افشا شدنم مشکل دارمم !!

اون عکسی  ک بت نشون دادم برا پوستر رو کلن دوباره درست میکنم اسممو میزنم v تورو بزنم اس؟لوهاس؟ نادر؟ ********؟

 

******* *** ** 😐

خخخ چرا خوب ؟
من نمیدونم مشکش چیه 

2 و چار مال من

 

بزنمت سارا؟

 

باشه 


چراا ؟؟

خودت میگی بزن سارا -___-

خخخ من یه بزنم دیگه اومد به ذهنم

عه چرا میخوای وی باشی خوب؟


بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

** ***************** *************

**** *** *** ***** *** ** **** **************************************************

*** ***** **** *** * ***** *** **

*** * **** **** * ****** ***** **** ****

**** **** ***** **** * *** *** **** **** *

*** ***** ****** *** *** *****

**** * *** ***** **** ********

خااب باباااا

نیوفتی رو دستم اینقدر حرص میخوری 

منو خودمو بزن
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

جرررررر

میگی فحش دادم ک سان میکنه -___- ولی بخدا مردم ع خنده

ولی ناموسه ن ؟قالبه :/

 

**** *** *** **** ** ** *******

**** *** ** ******

 

😂😂😂😂😂😂😂😂

من هر چی رو دلم بخواد سان میکنم خخخ

هوم ناموسه 


نه که امشب نمیری ، دیشبتم نمیدونم رفتی یا نه

شیطونه میگه سانش نکنم 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

** ** ** ** ** **

** ** ** ** ** **  **** *

 

 

نبخدا دیشبم نرفتم 😂

 

وای سان نکنی ابروم میرههه

 

 

ببینم امشب سر قولت میمونی نری 


ببین هی بیشتر بگی من بیشتر دلم میخواد سان نکنم پس هیچی نگو 

اوکی :/😂 ، پس زر نمیزنم در این مورد !

راستی سارا اندینگ اسکام خیلی ناموسه بِت گفتم؟😂

واای خداا اره صد بااار 


یه خبر خوب الان چپتر صفر کاملا آمادست

عه چرا فک میکردم نگفته باشم عاخه هر روز دارم اینو ب صد نفر میگم XD

الانم ب مهیاس گفتم O-O البته نیم ساعت پیش اینا

وای سارا مهیاس خیلی گوگولیو کیوته عر

#زر یهویی

چیز کن پس ، به ترتیب بفرست عکساشو پ د ف کنم

بدو D:

فکر میکنی 

://


الان برم شام بعدش میام میفرستمشون
ولی عکسن . یعنی نمیخواد من کار دیگه انجام بدم؟

راستی کجا بفرستمشون

ینی انصافه؟ من ن صبونه خوردم ن ناهار

عه من فک کردم کلیپن پس -___-

گفتینو دیگه

یا زندان عاپ کن یا ئم ناموسن بفرست خصوصی

بای

موید نباشی

نه انصاف نیست ، پاشو بخور
منم خسته شدم هر سه وعده شده سوپ اه


موفق باشم عوضش😂


۵ دقیقه دیرتر از تو خوردما😏

چیو خوردی؟

غذا😐

منظورم رکوردت بود تو ۳ دیقه
فعلا دست خودته بالاخره میاد دستم😂

جر گرفتم 😂

کردی تو "حقت" دیگه ؟ 😂

خخخ اره

بعدشم حقم نه حلقم😐

نه حقت منظورم بود 😂  سارا بفرس دیگه گفتینو اعصاب ندااااااارم

هوم تو راس میگی
جدیدا اینطوری سوتیاتو میپوشونی؟😏

میفرستم زندانت

عاقا منم دارم همون سوتیامو میگم 😂

بهتره از ساهت عه ک

 

چرا زندان؟ چرا ناموسن ن؟ چرا باید ی ساعت برم تو اون پنل کثافت؟

ببین من هرچی فک میکنم ساهت خیلی بهتر میستم عه 😂


عه خو فک کردم ناموسنت بستس نظراتش 
چ بهتر منم دل خوشی از اونجا ندارم

تو پیکو آپش کنم یا یو اپلود؟

میستم همون نیستم ورژن باستان عه

بددنم چیه عاخه؟ 😂

 

اه چق زر میزنم

چ فرقی داره ب هر حال یو اپلود ایز مای ناموس

خخخ
وندا بشین سرجات سوتیای تو اونقدر زیادن یادم رفته

پرتوخالم باستانیه دیگه نه؟😂


به هر حال پیکو فایل رو انتخاب کردم🤪
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** *** **** *** ******* ***** ***

***** ** ** **** ** ** ****** ** ****** **** *** ****** * **** *** **

*** ****

 

نظرت :/؟

خوبه ها
ولی میدونی همیشه انگیزه دادن و اینا خوب نیست
موج افسردگیش برمیگرده به خود ادم

وای این استیکر لاشیو دور کننننن

شبیه مهساعه ن؟ 😂  بنابراین شبیه توئم هست 😂

 

چرااا عاخهه ولی عب ندارِ ب هر حال فرقی ب حال من نداشت :/

خخخ
من خیلی خوشم میاد ازش
پس باید بپذیریش🤪


چون هوس کردم برم سراغ پیکو😂

خودم ب درک

من هیچ وقت خودم برای خودم مهم نبودم 😂

حتی اگه بمیرم هم میخوام یه جوری باشم ک دیگرون بخاطر من ناراحت نباشن و حس منفی نداشته باشن...من فقد برای امید دادن ب دیگرون تو این طویله بیان موندم .... 😂

 

میزنمش :) ولی برا اسمش مطمئن نیستم سَد استارز !؟ اوه نمد ...

 

سراع پیکو؟؟؟ سراع پیکوو؟؟ سراع؟؟

 

با حرفات موافق نیستم
یعنی چی خودت به درک

به هر حال کار خوبیه ، از پسش برمیای

تو حواست به دیگرون باشه منم به تو🤪


الان درستش میکنم😒

ینی اینکه خودم ب درک ، همیشه همین ریختی بوده 😂

معلومه ک بر میام تنها کاری ک برنمیام از پسش زبان عه 😂

اوه پس کار تو سخت تره 😂  :)

دلم برا هونهان بلاگ تنگ شددد عرررررررررررررر

 

 

ن بابا نمیخاد درست کنی :/

خخخ وای اون شب سر قضیه زبان چقدر خندیدم قشنگ حس کردم چقدر باهاش دشمنی

هوم سخته
ولی اومده دستم دیگه🤪(لهنتی این استیکر خیلی خوبه😂)

اسمشو نیار کهیر میزنم ، اولاش خیلی خوب بود ولی اخرش و اون پیام پوفففف بیخیال


درست شد🚬😏
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ناموسن خندیدی؟من فک میکردم مثلن با دمپایی ای کلتی ماسماسکی از پشت گوشی میخای بزنیم !

 

اومده دستت؟ 😂 *** **** *** ** **** ** **** ** * * * ******************* ***********

 

وای وب هونهان خیلی ناموس بود

قالب هونهان خوب بود یا زندان؟:/ هعی توی هونهان من فقد زر و افسردگیو اینا بودم

زر بودم (؟)( 😂 )

 

جر

اره ، نه خوب وقتی دیدم اخر شب اونریختی اومدی بیشتر خندم گرفت😂

وندا یعنی یه بار دیگه تکرار کن من همه ی سانارو برمیدارم



زندان بیشتر روش کار کردی پس بهتره ولی من که قهرم باهاش

زر کی بودی؟😂😏

جرررر😂😐

 

غلط خوردم😂😐

 

زندان عاره ولی نمد من کلا با زرد مشکل دارم ...

راستی اکانت لوهانمو دیدی؟😂😐 چقد پروفشو دوسس داااااااارم

 

 

زر تو :)

هوم زرد تیره خوشم میاد ولی روشنشو نه

اره قشنگه


او یهه😏🚬

زرد تیره چیه؟منظورت به رنگ گوه عه؟

سارا مدیر این دهات کیه؟😂 عاخر نفهمیدم !😂😐

اون قهوه ای 😐😂

هانیه😂😂

ولی من چه پرروام🤪

وایی هانیهه

فک کنم ی پستم نذاشته بنده خدا گرخیده ...

عاقا میدونستی هانیه خیلی بچه گلیه؟😂

#زر یهویی

خخخ😂
عه مگه لولوام؟😐

اره خیلی
همه گلن جز من😏

تو هلویی 😂😐

نمد چرا دلم خاست برم عکسای مهسارو ببینم 😂

کثثثافففففتتت خوششگللل😐 #با تو بودم -__- :)

خاب...

وااای😂😂چه هم قافیه خوبی گفتی😂

بشین سرجات😒

اوم نمیدونم نیشمو وا کنم یا ببندم😂😐

نه باز کن نیشتو 😂

باشه پس خودت گفتی🤪(من اینطوری باز میکنم😂)
🤪

بیشاعور 😂 دهه هفتادیِ پیر 😂

 

باور کن ببینیم شک میکنی تو بزرگتری یا من

برا انتخابات رفتم رای بدم ۶ نفر بازجویی میکردن که تو ۱۵سالتم نیس
چه برسه به ۱۹🤪😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

😂

خب من میرم دیگ

راستی فردا شیش یادت نره 😂

******** ** **** 😂

نری اون سمتا

نریااااا🗡

یادم نمیره🤪

شبت به خیر😏🚬
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

********************************************************

***** *** ** ****

احساس میکنم اینو وردار صوتیشو پیدا کن به عنوان یکی از پستایی ک بزاری هِم؟

خودم حس ناموس گرفتم یکم

اره قشنگه ، ولی صوتیشو چجوری پیدا کنم
اسم اهنگه رو هم نگفته


ببین این احتمالم هست که صدای بارون رو خودش گذاشته باشه روش
چون منم اینجا یکی از اهنگا رو خودم اومدم صدای بارونم بهش اضافه کردم

ولی باشه حتما پیداش میکنم
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡