❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


تستMBTI (شخصیت شناسی)

 تست MBTI چیست؟

تست مایرز بریگز یا تست MBTI پرسشنامه‌ای است که براساس نظریه یونگ درخصوص تیپ‌های روانشناسی تهیه شده است. این تست بر پایه ۴ مشخصه رفتاری است که افراد را به ۱۶ تیپ شخصیتی تقسیم می‌کند.

 

 

لینک تست : کلیک

 

شرکت کنید ببینم شما کدوم یکی از این ۱۶ شخصیت هستید

 

من قبلا شرکت کردم.. حدود سه چهار ماه پیش

ENFP هستم ^^

اها معاشرتی ، پویا و شاداب و خوش اخلاق  و ...👌 :)

من دیروز شرکت کردم شدم مذاکره کننده*-*

وااوو معلومه حرفت کلی ردخور داره✌

خانم معلم اجازه من بگم من بگمممم؟..

* خدا شفا میده مطمعن باش XD *

من این تستو قبلا دادم..

INFJ شخصیت حامی.. ینی نابودمااا..

کلش این بود ک حاضری خودتو زنده زنده یه جا قربونی کنی اعضای بدنتو ببخشی ب کسایی ک نیاز دارن :|

عجبااااا..

خودشم کمتر از 1 درصد جمعیت جهانو تشکیل میدن :"/

هنوز یکی رو پیدا نکردم ک حامی باشه..

عر.. زندگی بس تلخ استتتتت..

* نمد چی دارم عرض میکنم :/ *

 

عاره عاره ب توام میخوره شخصیتت..فقد باید مهربونی رو میزاشتن ک درصدش بزا تو میشد 100 :/♡

برا من تخیلی بودنو زد 99 😂😂😂

کلا از زندگی نابودم ..

اوه آیناز کاملا خودته

ولی توصیه هاش خیلی کارسازه ها

  • در ارتباطات خود صریح و مستقیم باشید.
  • سعی کنید وقتی دیگران احتیاج دارند به آنها محبت کنید.
  • در اینکه به چه اندازه می‌توانید از دیگران قبولی و پذیرش بطلبید واقع‌بین باشید
اینا رو بهش توجه کنی حال خودتم همیشه بهتره :)

برا من😂؟

واقعا؟لهنتی چقدر تخیل اخه😂

intj دقیقا خود خودمه

اوه خیلی خوبه این مدلی

Thursday 24 Mehr 99 , 12:21 moon🌛 Child🌜

من داده بودم قبلن 

ESFJ✋😏

 این دقیقا خودتی :")

ولی توصیه هاشو جدی بگیر 👌
Thursday 24 Mehr 99 , 12:23 pani is hot و پنلوپه

منم ISTJ هستم 

عه خوشبختم✌😂
Thursday 24 Mehr 99 , 12:59 ᴋɪᴍ ʀᴜʙʏ

من ENTPعم

چه شخصیت گرم و خوبی داری 👌
Thursday 24 Mehr 99 , 13:02 ᴋɪᴍ ʀᴜʙʏ

عا فق دنبالع دعوام :/

😂خوب اینو نادیده میگیرم
ولی بقیش خوبه که
Thursday 24 Mehr 99 , 13:11 نادر بی ان اس *مخفف بیناموس !
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

** ** *** **** *** **** *** **** *** **** *** ***** * **** ** **** 

*** ** *** ** ****** 

 

*** ** *** *** ******* *** ******

**

*** ********* *******

** ** ******** *** *****

 

*** *******

 

 

*** ****** **

 

 

دیشبم ب قولم عمل کردم :/........

 

 

اینو تستشو بده جوابشو بگو
خیلی به واقعیت نزدیکه ، بدیاا

اره میخوره ( به اون نشون که میگفتی خیلی منطقی یادته؟)



ساعت ۶ میام ازت قدردانی میکنم بابت موندن سرقولت🤪
ادامش😂
از دلت درمیارم😏🚬

اره دقیقا*-* 

خخخ 
ولی خیلی خوبه این مدلی👍
Thursday 24 Mehr 99 , 13:43 pani is hot و پنلوپه

منم که درون گرا, منطقی, حسی قضاوتیم 

خداییش فک کنم طراح این تسته بهم فحش میده

خخخخ چرا اخه

الان داری غیرمستقیم میگی به منم فحش میده😂
Thursday 24 Mehr 99 , 13:46 エルハ ~엘리

من یه ساله دارم تست میدم

اکثرا شدن infp

فک نکنم شبیهم باشه

 

وقتی چندبار  تست دادی شدن این یعنی شخصیتت به این خیلی نزدیکتره
حالا قبولش نداری میتونه نشونه این باشه که هنوز خودتو نشناختی
میتونه همین کمکت کنه
Thursday 24 Mehr 99 , 13:56 pani is hot و پنلوپه

خخخخ نه با تو کار ندارم اخه هر جوابی دادم منفی بود انقد منطق و بر احساسات ترجیح دادم گفتم اخرش چهار تا فحش میده بهم 

😂😂

ولی من از درون احساساتم بیشتر از منطقمه ولی جلوشونو گرفتم

وای اگه قبل اون ادامش یه هشتگ میزدی باورم میشد شاگرد خودمی

فقد بیس پن دیقه تا امتحان ...

راستی امکان اینکه اخراج بشم خییییییییییلی زیاده XD استرس دارم...

بخدا ابرو رفت سر مریم طوسی...

خخخ حوصله نداشتم سه رو فشار بدم بشه هشتگ🤪
بعدشم من یادت دادم چجوری هر بار خواستی پاسخ جدید بزنی

 اون مدیر مشهدیتون چیه اسمش همون حلش میکنه برات😂😏


فایتینگ✌
Thursday 24 Mehr 99 , 14:13 ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

ENFPشدم

عه 
او می‌تواند پیوسته در اندیشه محبت و دوستی با دیگران باشد. این موضوع برایش مهم است که دیگران در چه شرایطی قرار دارند. تیپ ENFP می‌تواند بلافاصله با دیگران روابط مؤثر برقرار کند. او می‌تواند کاری بکند که دیگران احساس کنند بی‌قید و شرط دوست داشتنی هستند. 

این خیلی قشنگه ها👆
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سه رو میزنی هشتگ میاره؟

جرررررر عاقا سر این پاسخای جدید من پاره میشدم وب اشغال پارتی :// همیشه وسط ندا میزدی پاسخ :/

 

مدیر مشهدی ! اصن تو عالی ای ! ****** ** *** **** ****

***** *** **** **

 

 

اه فایتینگ چیه هیچی یاد ندارم

بای برم حداقل مرور کنم...

فایتر کلی نصیحتم کرد برا درسا خخخ

خخخ😂

اسمشو نیار😒چقدرم اهمیت میدادی ، واقعا .....


😂😂جلو خودشم میگی؟


خواستم انرژی بدم حداقل انرژی جواب ندادنو داشته باشی😂

واوو

سااراا ولم کننننننن امتحان داااارم هی منو ب زر میارییییییییی

بای

تا شیش D:

عه 
پاشو برو ببینم ، الان یه نمره کم بیاره تقصیر من میشه😒

تا ۶😏🤪
Thursday 24 Mehr 99 , 14:30 エルハ ~엘리

اینم هست

نمی‌دونم

اخه من آدمی نیستم که احساساتم رو تو خودم نگه دارم

 

خوب شاید اینش کامل اونطوری نباشه
البته که تستا هم کاملا درست نیستن
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** **** ********* *** * **** ***** **** ** **** *** ** ****

 

*** **

😂😂بگم کنچانا؟!

واااووووو

منENFPبودم:/

چ جالب

هستی این خودتییی تا اونجا که من شناختمت
کامنت نورا رو ببین جوابشو :)

نه بابا:/

اخه من کجا باعث میشم بقیه خودشونو دوست داشته باشن؟؟

اههه ولی سارا سوالایی ک داشتو دلم میخواست خیلیاشو هیچ کدام بزنم ولی نداشت:/هیچکدوم من نبودم

خوب تو اینطوری فکر میکنی
اره اینم بود برا همین نمیشه خیلی گفت تسته درسته

عه خوب شد هستی کامنت داد ادرس وبشو گم کرده بودمم

عه

خوب شد من پست زدم تا اون بیاد کامنت بده😂🤪

من قبلن داده بودم INFP عم

چه جالب
تو از منظم بودن بدت میاد😂؟
او نیازی به این ندارد که ارزش‌های خود را به دیگران تحمیل کند. او ترجیح می‌دهد که با آرامی نظرات خود را با دیگران در میان بگذارد و آنها را متقاعد سازد.
ولی این خیلی خوبه ها👆

برای فیلتر شدن چیز کن عکسارو توی بیان ب ن س عاپ نمیکنیم ! جاست پیکو یا یو عاپلود ک با من ! بعد میدونم چیجوری بذارم ک اوکی باشه ...بهت یاد میدم بعدن

و برای پ د ف کردن یه مشکل بشدت بزرگ وجود داره خیلی بزرگ سارااااا خییییلیییییی بززرگ !!

عاها اینو بلدم :))

 چه مشکلی؟! 

قبلا دادم

Infp

عه یه بی نظم دیگم پیدا شد😂😂

ولی فارق از این، این خصلتتونو خیلی خوشم اومد : او نیازی به این ندارد که ارزش‌های خود را به دیگران تحمیل کند. او ترجیح می‌دهد که با آرامی نظرات خود را با دیگران در میان بگذارد و آنها را متقاعد سازد.

سلام سارا جان

آقا من اینو قبلا دادم ESTJ زد

الان دادم ISTP شد

چرا همچینه؟

سلام معصومه چطوری

عه 
خوب شاید ایندفعه جوابایی زدی که توقع داری از خودت
Thursday 24 Mehr 99 , 16:48 ☆🍓 Strawberry skies🍓☆
یکم‌شبیه منه اونی
همینطوریه دیگه تستا همشون کاملا درست نیس


اون دهاتی که من توش درست میکنم پ د ف رو کیفیت رو بشدت میاره پایین ! نمد چرا این ریختی شده خدااایاااا میخام گریه کننمم

نمیشه کیفیت عکسارو برد بالاتر حداقل بدتر نشه

وندا اگه جای دیگه میشه بگو تا من درستش کنم

یچیزی...

هرکدوم از تایپ های شخصیتی ...ی الهه دارن..مال من دیونسوس عه...همون ک بتس ی عاهنگ راجبش دارع💗😁

عه جدا؟!
چطوری ، من ندیدم مال خودمو
ولی چه باحال😂👌

😂😂😂😂😂😂

بلی من بی نظمم کلن از تمیز کردنو اینا خوشم نمیاد ولی اگه کاری به من سپرده بشه دوست داررم با نظم انجام بشه

اره من خودم تایپمو خیلی دوس دارم شخصیت جالبی دارم😂

ولی تایپ INFP احساساتی ترین تایپه از این خیلی بدم میاد همش اشکمون دم مشکمونه 

 

اوه اوه من اصلا آبم با بی نظم تو یه جوب نمیره😂 نمونش خواهر خودم😂

این بی نظمی نیست مسیولیت پذیریه که خیلی خوبه

هوم ، ولی نمیشه کاری کرد هر چقدرم بخوای احساساتتو بروز ندی سختتر میشه برا خودت
به نظرم بهتر اینه که فقط با اونایی که اعتماد داری احساساتتو درمیون بذاری
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

******* ***** **** ** ***** *** **** ****** ********* * ***** * * * ** ***** ******** **** ******* * *** * *** **** **** ***** ** ** *** ****** **** *** **** ******* ** *** *** ****** ** ** **** ***** **** ** *** **** ** *** *** ******** * ** **** ****** *** **** ****** *** * * * *** ***** *** *** ** *** ***** ** ***** * *** **** ******* *** ********* **** *** **** *** ********

 

*** **** ***

خوب اسم نرم افزارو بگو نصب کنم

ولی اگه ، اگه نشد ، که میشه ، نگران نباش بقیه ی جاها هم دقت کنی برا اونام بی کیفیته چیزشون

ولی خوب با اکیفیت باشه خیلی خوبه ، من خودم به خاطر بی کیفیتی هیچ وقت نتونستم تا اخرشون رو بخونم

فک کنم گوگل کنی...بیارع

باشه 😉
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****** *** *** *** ****** **** ****** ****** *** ** *** ** **** **** **** *** ****

*****************************************************************************************

 

**** **** * * * * *** ***** *** ***** **** *** **** ** *** *** *** ****** **** ******

*** ******* ***********************************************

این اصلا اون کیفیتی نبود که من دیدم 
بعد چرا اینطوری شده یعنی باید زومش کرد؟ که زومش کنی خیلیی بی کیفیته

کدوم نرم افزار وندا؟

هعی..عاره میدونم.. خود لعنتیمم.. * اشک*

توصیه هاش زیادی سخته.. :")

 

عاره عارهههه.. تو باید میشدی مهربون 100 درصددددددددددددددد..

نمد والا.. فک کنم کلا رو هوا زندگی میکنم.. اصن تو این دنیا نیستم 😂

 

سارا دلم تنگ شده بود برا حرف زدن بات :(♡

چرا اشک

سخت نیست ، به نفع خودته برا خوشحالی خودته

خخخ ولی جدا چه خیالاتی میاد تو سرت😂

خوشحال شدم وبتو باز کردی دوباره :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

میگم دیگه این سایت گوه کیفیت رو میاره پایین !!!

نمد اسمشو ک خودمم نمد ولی میتونی بزنی نت پیدا کنی؟

***** **** ******** ** ***** *

*********************************

اها پس امیدی هست
خوب بسپارش به من بگردم 

خخخ الهییی ناراحت نباش 
ببین اینا تو دبیرستان عادیه😂
بعدا بگو تا برات از شاهکارام بگم ، اینجا آبرو ریزی میشه😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** *** **** ***** ****

**** ** *** **** **** * *** ***** *** *** ****** *** *** *** ***** ***** **** * ** * ** ***** * **** ******* ** ** *

* **** * * * ** ** **** **** ***** *** ** **** ***** **** * ** **** ** **** ** *** **** ** **

*** *** **

😂میگما با خود برنامه فوتوشاپ مثل اینکه میشه پی دی افش کرد

خوب الان بفرستشون کار کنم روش ببینم چطوری میشه

اشک چون نمخ اونطوری باشم :/

 

سعی میکنم ..

ذهنم : سعی کن سعی کن.  ب خودت فشار بیار ..

من 0.00001 ثانیه بعد.. : نمت خسته شدم :|

 

خیالای خوب خوب 😂😂😂😂

ولی جدی نمد ب چی فک میکنم.. یهو میبینی نیم ساعته رفتم تو فکر :/.. نابودم..نابووووود

 

نمیخواستم باز کنم ولی تولد بعضی از دوستان نزدیکه.. باید یه خاکی ب سرم بریزم :")

تولد ت کی بید سارایی؟ ^^

ببین تو مقصر نیستی اگه کسی یا چیزی باعث شده تو دوست داشته باشی یه تیپ دیگه باشی

 تو باید خودتو همینطوری دوست داشته باشی ، و خودت باشی اینطوری بقیه حتی سعی میکنن به خوبی تو باشن


عه ، بچه نشو دیگه ، نبینم بازم ببندیش

من ۱۰ دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

جدن؟چ باحاللل واستا عاپ کنم لاشیو ...

** **** *** *** ***** **** ****** ****** ********* **** **** ******

*******************************************

*** *

عه باشه
باشه


دیدمش ، البته اونی که فرستادی دنس پرکتیس بود
صدای اهنگه واضح نبود ام ویشونو دیدم
اره یه جاهاییش شبیه بلک پینک بود
ولی درکل یه تیکه هاییش بود صدای یکیش شبیه بکهیون بودا اونو خیلی خوشم اومد

:]

حرفات همیشه خوبن سارایی .. 

اصن میرم رو مود احساسی XD

 

سعی میکنم نبندم.. ولی بستم گفتینو هس..با تو اونجا حرف میزنم

* نگاه گربه ی شرک *

 

دی ماهی هستییییییییی؟.. ناموسننن؟..

وااااییییی.. یادم میمونههههه.. 

ولی خبر داری تولدت میوفته اول امتحانات دیگ ن؟ T---T

خوبی از خودته :))

عه باشه ولی باید بستنت یه دلیل منطقی پشتش باشه

اوهوم چرا تعجب کردی؟
تولد خودت کیِ؟

خخخ اره ولی بهترین تولدم دوران راهنمایی بود سال نهم
بقیش مزخرف ، حتی یادم نمیومد تولدم بود
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

دیدیش؟* *** *** **** * * * *** ** *** ** *** *** * ***** **

 

** ****

*****************************************************************************************

 

*****************************************************************************************

 

*****************************************************************************************

 

*****************************************************************************************

 

*****************************************************************************************

 

** **** ****** **** **** ***** ****** * **** *** ** ******* **

 

 

**************************** *****

عه جدا؟ هنوز دارم رو پی دی افه کار میکنم بعدش میبینم میگم بهت اره یا نه که شبیهشه

وندا یادش گرفتمممم

خوب پی دی افشون کردم میفرستم برات 

:)💞

 

حتما :]

 

اخه فک میکردم اسفند ماهی باشی 0-0

همه ی علم و ادم شناسیم رفت زیر سوال :"))))

من؟.. 14 خرداد 😂😂😂😂😂😂

خدایی برو تقویم ببین چ روزیه.. اصن کراشم رو روز تولدم 😂😂

 

خودم برات تولد میگیرم.. کنچاناااا.. بیا بغلم اصن :"]]

خخخ

تا تو باشی کنجکاوی نکنی😂

عه فک کنم اگه یادم باشه رحلت امامه نه؟🤔😐


نه برای تولد گرفتنش، برای آدماش بود :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

********************************* *** ** *** ***** *******************************************

ای خدا
یه کاری کردم نبینیش اصن😐


وندا اولیه پی دی افه فرستادیااا

اصن نابود شدم..عر :"////

عاقا هرچی.. من با دی ماهیا خیلی خوبم.. نمد چرا..

 

عارههههه..خوده خودشهههه 😂😂😂😂

 

ادمایی ک دورتن.. شاید هنوز نمیدونن واقعا چجوری خوشحال میشی..

بهت ضربه میزنن.. 

ولی مهم نیس تا وقتی کسای دیگه تی هستن ک دوست دارن ^^

 

جدا؟دیگه کی دی ماهیه؟



جدا؟😂😂😂چه تولدی

برا منم هر سه سال دبیرستان تولدم امتحان زیست داشتیم😂


درسته ، ولی ...
بیخیال 

جرر

اولیه پی دی افه
دهنم کف کرد😂🤪

هن؟

وندا میگم لینک اولیه پی دی افه ، عکسه نیست
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

** **** ****** *** *** **** **

*** ****

واستا عاپ شه عکسه :/

به نظرم با اون زورو یه صحبتی کن😂😂

باشه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*****************************************************************************************

 

****************************************************************************************

 

*****************************************************************************************

 

*****************************************************************************************

 

*****************************************************************************************

 

** *** ******

** ****

الهی من گفتم فقط اولیه
ببخشید :")

زورو روم کراشه بخدا من میدونم !! 😂

 

😂😂برو از موقعیت استفاده کن
وای پیامای معلم خواهرمو میخونم پاره میشم از خنده😂

عرضم ب حضور مبارکت ک..

دختر خاله هام سه تاشون دی ماهین..

سه تا از دوستام دی ماهین..

خالم ک 22 سالشه دی ماهیه * دلم تنگ شد براش T-T *

و خیلیای دیگ.. اصن جاست دی ماهی 😂

 

یا خدا زیست ..

اصن میشنوم برگام میریزه ~_~

برا من ک تعطیلات بود ولی اون چن روز تعطیل برا امتحان فیزیک میخوندم.. هم دبیرستان هم راهنمایی.. بسی تلخ 😂

 

نه نه نهههه.. بیخیال نه.. قرار نبود خودتو جلو من بگیری سارا..

بهم بگو.. * گربه شرک *

اوووههه
ما اصن نداریم تو فامیل دی ماهی ، نمد شایدم داشته باشیم -__-
بیشتریاشون مهر ماهین

خخخ
اره دیگه ولی نکته قابل توجه اینه تولد وی یه روز قبل منه :""")


نه واقعا داشتم یاد گذشته ها میوفتادم ، که بهتره نیوفتم 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** *** * **** **** **

**** **** *

*******************************************************************************

***

***

واای خیلیییی

من خیلی اون رنگو دوست دارم ، اصلا تو شاهکاری😏🚬

عخی..

بیا یکم از دی ماهیامون رو بدم ب تو ..

 

واااهاااایییی..عر.عرررررر ..راس میگیااااااااا.. من ذووووق..

* جیغ و داد *..

تو یه ادم خوش شانسی ک میخوام خفت کنم :""""""""/

 

اگ خواستی بیوفتی هم مشکلی نیس..

ادمیم دیگ.. چوب خشک ک نیستیم...اگ خواستی من هستم :)💙

 نه بذار تو همین خیال خوش باشم که من تنها دی ماهی خاندانم😂


یههه 😏🚬
حالا یه روز دیرتر به دنیا اومدما حیف


چه حرف قشنگی ، چوب خشک نیستیم :")

توئم عین هستی سیگاری شدی !

 

من شاهکارم؟قیافمو میگی؟بعله ورلد واید نادرم XD (جر) چی زدی وندا#؟

خداوکیلی عاره خودمم خیلی دوس دارمش

برا وب عاینازم یه چه تو همون اطیاف (؟) میزنم احتمالا ابی اسمونی صورتی کثیف نمد :/

همین الان یه پیام برام اومد 
دلم میخواد از هستی و روزگار محو بشم


اره مرسی👍
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عایناز LSH#

برو عمتو خفه کن -__- :)^^ دستت ب سارا نمیخوره XD عزیزم !

*****

** ** ***** ***** **** ** ** **

*** **** *

*****************************************

😂😂
@آیناز


خوش به حالت :"")

چراا چ پیامی؟؟؟

بیخیال ولی خیلی ناراحت شدم


ببین وندا خیلی چرته😂 پس الکی ذهنتو درگیرش نکن
ولی برا من تو موقعیت الانم خیلی بد حالمو خراب کرد

بابا خاص خانداااان 😎😎😎😎

منم تنها خردادی اون فامیل..... هستم :/

 

خاب خاب.. سیگاریم شده واس من -_-

🚭🚭🚭🚭🚭🚭

 

حرفای منو باید کتاب کنن.. داره استعدادم نابود میشه :"""/

* ترک برداشتن سقف *

 

نکنه واقعا فراموش کردی ک انسانی و اون ماهیچه ای ک داره میتپه فقد اندازه یه مشته دستته؟.. 

بهش سخت نگذرون سارایی.. با ریختن تو خودت اونم نابود میشه.. و تبدیل میشیم ب چوب خشک.. :")

اووو یهههه
پس تو هم خاصشونی😂

بیا سیگارمو باهات تقسیم کنم🚬😏


سقف ما از ترکم گذشته😂


این جمله هم از اون ناباست👌
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*****

****** ** *** *** **** ***

**** ** ******* **** ***  **

*** *** *** ****** *** *** **

******

گفتی کار داری شاید تا الان طول کشیده
ولی منتظرتم
میدونم سرقولتی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** *** ****** ****** * *** **** ****** ****** *** *** ********** ***

*** ** **

** *** ***** *** *** *** *******************

*** ***** ***

*** **** *****

وااای😂😂 یعنی تو دل خودمم مونده بود😂😂😂😂

عه چه خط چهارمت قشنگه :)

بعدا تلافی میکنم 😏💜

ن بابا چرت گفتم

اوکی 

وای فرداا🤪

خوب برو به کارت برس :)

جوابم ب وندا BNS :

.............

 

 

سارایی ^^ :

 

بهلی بهلی 😎

 

من سیگار ندوووووس.. حتی بگم نفرت دارم.. سیگار نکشینننننن.. 🚭🚭🚭

 

سقف ریزش کرده 😂

 

خاب دیگ.. اینطوری میگی پرو میشم :]

😂😂


نباس میگفتی چون کرمام فعال شدن😏🚬🚬🚬


نه نمیشی

😂 😂 😂

بای

 

فعلا 💜😏🚬

نامردددددد.. :"(((((

# ن ب سیگار کشیدننننن 🚭🚭🚭🚭🚭🚭🚭🚭🚭🔨🔨🔨🔨🔨🔨

 

شاید شدما 😂

😂😂

آرمت فقط😂😂

نمیذارم🤪🚬🚬🚬🚬🚬

با چکش میوفتم ب جونتون اگ نزدیک اون سیگار کوفتی بشین :| 🚭🚭🔨🔨

 

ایگو *-*

😂🚬😐🚬


یادت نرفته منم شمشیر دارم🗡

مال من زاینده ی برفه🤪(میدونی شمشیر کی بود؟)

چکش من قوی تره -_-

# برگرفته از شعر دنبه ی من لذید تره.. وای یادش بخیر 😂😂😂

 

جییییغ شمشیر لان دست تو چیکار میکنههههه؟.. 

خخخخ


نه شمشیر لان نیست که
شمشیر شیان چنگ (اسمش همین بود فک کنم)

شخصیت موردعلاقم بعد از لان :"")

عه.. اسم شمشیرش مگ اون بووود؟..

# الزایمر برگرفته از درس :"///

 

جیانگ چنگه.. هققق.. بهش چشم ندوزین کراش خودمههههه..

 

نه ولی اسم شمشیر لان چی بود یادم رفت


عه پاشو ببینم من از اول دست گذاشتم رو دایی😂

باید بشینم دوباره ببینمش  :")))

 

نه نهههههههههه.. سر جیانگ چنگ شوخی ندارمممممممممم.. هق..

عاقا تو ک اول لانو دوس داری.. 

آ چنگ منو بیخیال شو :"((((

می ارزه 


😂😂ایناز من جدا کنار نمیکشم 
رو دایی تعصب خاصی دارم😕

خدا نه نهههههه...

آ چنگ نههههه.. اخه چرا اوووون؟..

نکنین این کاروووووو.. هارت من کشش ندارههههه..

منم تعصب دارممممم..اصن برا منههههه..

# رگ غیرت بیرون زده

وایسا ، هی میگی ا چنگ من ذهنم میره سمت داداش ووشیان
اونم مگه ا چنگ نبود؟


فعلا رگتو بده تو 😂

مگ تو داداش ا شیان رو نمیگی؟ 0-0

یا خدا..چی شد؟

😂😂نه بابا من عمرا با اون بسازم
برا خودت

عه اشتباه گفتم ینی😐
من دایی ووشیان منظورم بود

نکنه ژیان چنگه🙄

ا چنگ ایز مای کراش ..عر

 

داییش کی بود؟ 0-0

یا خدا.. من رد دادم..

ساراااا..من چرا یادم نمیااااد؟..

ببین اسم قبیلشون جیانگ بود.. بعد چنگ اسم داداش ووشیانه.. 

 

جدا؟!😂

نه ببین مطمئنم داداش ووشیان نیستتت

داییش
اون که لباسش سفید بودا مثل لان
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اه سارا ی ساعت طول دادی بگی شمشیر زاینده برف مال کیه این عایناز گوه گیجم ک فراموشی داره -___-

بابا شیائو یین چنگو میگه دیگه اون مرتیکه دیوث ک با سانگ لان بود دایی ووشیانو میگه ایش

** **** *** ***** ****

**** *** *** **** ***** ** * ** **** ***** ** ** ****** *

 

***********************************

 

***********************************

 

***********************************

 

***********************************

 

**********************************

 

***********************************

 

***********************************

عهههه ارههه😂

@آیناز
شیائو خیلیم خوب بود وندا :"


واو مرسیی
نه اگه لازم بود درستش میکنم

خب اشتب شد

شیائو ژین چنگ منظورم بود 😂

وندا

بذارررررررررررر

ساراا کدوم گوری غیبت زد یاروعه

عه نتم پرید خا

من منطق دانم =")

INTP 

با عرض سلام :")

منم INTP ام 💖

سلام خوش اومدی :)
بح خیلیم خوب
Wednesday 17 Dey 99 , 21:13 ببعی دم پنبه ای<:♡

قبلا دادم ولی یادم نیس...

ای تف':

عا کنچانا
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡