❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


Theben🎶💫

موسیقی بیکلام برای حال خوب :)✨

 

Download
حجم: 6.42 مگابایت
 

Thursday 26 Tir 99 , 00:02 هانیه خره *-*

*-*

خیلی خوبه

هق هق هق

😍
چرا گریه خووووب :((
گفتم آروم بشی کهه

داره دان میشه سارام :)

چرا من اسمتو ساره میخوندم :|؟؟؟

وندا بابا پارت جدید 


سارا : چون تو خاصی :)💜

واووو چقد جذاب شده این وب !!! من با سارا ح میزنم مون ج میده . با مون ح میزنم فایتر جواب میده . با فایتر ح میزنم سارا ج میده ! و این وسط هانیه ی بد بختو داریم جرررر حالا  مدیر اینجا کی هس ؟؟؟ نگین ک هانی س ک بمیرم براش اصن !!! 

# مون 

باشه رفیق جمعه دیگ فدات شم  من 

خخخخ
هانی ببخش مارو :(

موننن یکی اون وبه که توش برات خصوصی گذاشتعه بودمو مخفی فالو کرده و حالا من دارم جررر میخورم از عصبیانیتو فضولی :|||||

نگو ک تویی :( ...

مننننن؟؟؟😂😂
ن من نکردم باباوندا😂😂
اتفاقن داشتم حسرت میخوردم چرا خاموش فالوت نکردم میخوام فیک بگیرم گمت میکنم😂😂
جالب اینجاس یکی هم منو اونجوری فالو کرده 
لنتی خیلیییی بدهه‍ههههههه

# مون

ناموسن بده ها ! صد دفه گفتم ملت فالو نکنن میخام خلوت کنم بعد زارتی میان فالو میکنن نکبتا :/

وااایی وب مودائو ی من ک خدابیامرز شد 3 تا فالور مخفی داش T------T

و وندایی که داشت از عصابیت خودکشی میکرد ..

 

.
 من چی فالوت نکنم؟؟؟؟؟ مگ چن تا مونی داری ؟؟؟؟.
Thursday 26 Tir 99 , 12:24 ☆●~●☆ Min Noora

میدوصتمش اونی صارا^-^

چه خوووب عزیزم :)

://// کی گف تو فالو نکنی ؟

تو جزو ملتی دایی جان ؟ من گفتم ملت فالو نکنن ..

هعییییییی حالا ک وبتو گمیدممم.

خخ خیلی دوست دارم مونی 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙

 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙

مییییییییییییییییییییییییییی تووووووووووووووووو بیشتررررررررررررررررر.

من بیشتر  💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙 💜 💙

ناهههه من بیشتترررر تررررر💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤❤💜💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤❤💜❤❤❤❤❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤❤💜❤❤❤💜❤❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤❤💜❤❤💜❤❤

رو حرفم حرف نزن T________T خیلی خوبه که دوباره هستی T-----T

 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡 🤍 💙 🧡

میبینم من نبودم حسابی لاو ترکوندین ://

خیلی قشنگ بووود :'))))) ~

ممنوون :))

ساراشی لاو چه صیغه ایه جرررر من منتظر فردام تا عان شی !

خخخ :)

چرا میخندی :/ ؟؟

ینی منو دوس نداری😭😭😭
دروغ گفتی😭😭😭
چرا با احساسات من بازی میکنی😭😭😭
من دوستت داشتم😭😭

# مون !

معلومه که دوست دارممممممممم ولی با لاو مشکل دارمممممم تو رفیق خودمی !

فدایت تو هم رفیق جیگر خودمی😢❤
ونداشی فیکتو میتونی امروز بدی من فردا نیستم
Saturday 25 Bahman 99 , 14:18 Sirius karton khab

:D

بح بح مشتاق دیدارت بودم ⁦~
Tuesday 28 Bahman 99 , 18:32 Sirius karton khab

دیگه کارتون خوابی و بی پولی و از صب تا شب جون کندن برا آدم وقت نمیذاره😂

خوبی? چخبرا

😂من که میدونم زنجبیل که شده ۲۵۰ هزار تومن رو سهامش رو خریدی که رفته بالا
این از سیاستته 😂

خبر که امتحاناته فعلا ، اینقد بدم میاد زندگیم آدرنالینش کم شده :"
Wednesday 29 Bahman 99 , 14:55 Sirius karton khab

داره میکشه پایین 😂 باید بفروشمشون

 

آدرنالین زندگیت چیه مگه 

هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡