❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


کار های مسخره که هممون انجام دادیم!

همش من 😂

این چرا اینقدر موده:/😂

اوااااااااا

منمممممممممم

سلام شراره

Friday 26 Dey 99 , 12:09 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

شت...[": ...

همش😂😂😂😂😂😂😂😂

فکر نمیکردم بقیه بکنن😂🤦

Friday 26 Dey 99 , 12:22 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈

وای چه خوش میگذشت

ولی من با خودکار برج نساختم😂😂

هنوزم بند ها و پارچه هارو لوله میکنم من😂😂

پاک کن هام هم که...😂😂😂

من فقط اولی رو انجام دادم :"/

عا جدی 
چه جالب 🤔
Friday 26 Dey 99 , 12:24 خود سجاد

جالب بود ...

یا از لای دریخچال ببینیم کی لامپش خاموش میشه*-------*

آخ دقیقا 😂

4 تاش و انجام دادم😂

Friday 26 Dey 99 , 12:38 phati ◕‿◕

خداجرررررررررررررررررررررررررررررررررررر😂😂😂😂

Friday 26 Dey 99 , 12:41 THE BOYZ 빵❤ 큐

من همشو انجام دادم 😐😂💔

جرررررر عالی بود😂😂

 

من همه کارا رو به جز اون کلیپسه هنوزم انجام میدم @_@

یه عمر فک میکردم فق خودم ازین کارا میکنم واااای😂😂🔫

🔫😂😂

فقط پتوعه...یادش بخیر یه دوره ام کلا پتو رو میپیچیدم دور خودم تنها مشکلم خفگی بود😂😂....کلا فکر میکنم در کل زندگانیم عادتای عجیبی برای خوابیدن داشتم😂😂😂😂

 

واای من هنوزم با پتو مشکل دارم 😂😂

همشون من لعنتی بودن

Friday 26 Dey 99 , 20:39 . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

وای هدفگیری ریختن آب تو سوراخ XD

حخخخ

Saturday 11 Bahman 99 , 15:49 ببعی دم پنبه ای<:♡

چقد من|||:

جیر...<'

نمصنی از اون کلیپسه و اون چسبه نمیشه گذشت...لنتی|:(:

هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡