❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


راه مقابله با ترس از آینده

 

 

یادتون باشه که بزرگترین ترس ها به ندرت اتفاق می افتن

اکثرمون ذهنمون درگیر مسائلی کردیم

که شاید هرگز تو زندگی واقعی اتفاق نیوفتن ،

ظاهرا فکر و خیال بیشتر از واقعیت ما رو میترسونه.

اگه اینقدر فکر و خیال نمیکردیم ترسی از هم تو زندگیمون نداشتیم:)

ب نظر من فقط باید از حال لذت برد

آینده خودش میاد خودشم میره

یه سری اتفاقاش دست ما هستن

ما از اونایی که دست خودمون نیس می ترسیم

با فک کردن و ترسیدن مونم چیزی حل نمیشه چون کاری از دست مون بر نمیاد

سو اینجوی دیس سکند آف یور لایف :)

چقدر قشنگ گفتی 

چقدر خوب بود این... مخصوصا مورد اول(=

من به ترسام فکر میکنم خندم میگیره :/

عهههه😐

شراره چرا جواب نمیدی؟

:/

هی رو ما 

شراره کدوم خریه ، درست اسمشو بگو

ولی ترسی مثل ترس از طلاق گرفتن پدر و مادر همیشه ترسناکه...

و منم بیشترین ترسم همینه...

که هنوزم وقتی بهش فکر میکنم میبینم اوه نه ممکنه دوباره دعواشون بشه...

نمیدونم ، ولی هر دعوایی که باشه منجر به طلاق نمیشه که ، وقتی دعوا میکنن یعنی دارن به هم توجه میکنن ، اون بحث و جدله خیلی بهتر از اینه که ساکت و بی تفاوت باشن

ولی در کل باید یاد بگیریم هر اتفاقی ممکنه رخ بده ، این دنیا همینطوریه ، سعی کنیم رو پای خودمون وایسیم 

#ed

وااااا خو قرار بود من بش بگم شراره دیگ :((

خدایی کِی گفتم؟؟
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡