❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


افسردگی چیست؟(قسمت اول)

سلام در این پست قصد داریم درباره افسردگی علائم آن و درمان بدون دارو که در پست های اینده قرار خواهر گرفت 

 

خب افسردگی چیست؟؟

همانطور ک میدانید افسردگی نوعی غم و اندوه و کاهش بیش از حد شادمانی بخاطر موضوعی است که اهمیت آن را ندارد و همه افراد به طور طبیعی گاه خوشحال و گاه ناراحت میشوند ولی این فرودهای خلقی در  حالت طبیعی به اندازه ای شدید نیست که انسان را دچار افسردگی کند و به وی لقب افسرده و دپرس را بدهند اگر مشکلات را پیش از شدت یافتن بشناسید و سپس بررسی کنیدبهتر و راحت تر میتوانید با انها مبارزه کنید و پیروز شوید بنابراین اگر بدانید افسردگی واقعا چیست بدیهی است که بتوانیدراه حل بهتر ان را بفهمید و اجرا کنید 

درواقع غمگینی را میتوان یک سایه ابی رنگ دانست که به تدریج سرمه ای و سپس سیاه میگردد و وقتی کاملا تیره میشود افسردگی نامیده میشود 

هرگز نباید از اینکه احساس های افسرده در شما وجود دارد خود را سرزنش کنید یا دیگران این کار را بکنند زیرا باعث تشدید افسردگی خواهد شد 

افسردگی یک اختلال عمدی نیست که فردی با دست خودش ایجاد کرده باشد بلکه عارضه روانی ناشی از فشار های روحی است که طی دوران دراز مدت عمر در ساختار روانی انسان رسوخ نموده و سرانجام دنبال یک حادثه ناراحت کننده همچون اتش از زیر خاکستر زبانه میکشد و تظاهر مینماید افسردگی یک اختلال روانی است که بر فکر احساس رفتار و عملکرد جسمانی فرد تاثیر میزارد شایان ذکر است که تن و روان به یکدیگر کاملا مرتبط هستند ازردگی یکی از انها رننجوری دیگری راه به همراه داردلذا هرگونه بیماری جسمانی موجب ناراحتی روحی و روانی میشود و نیز هرگونه تالم روحی و روانی و مشکلات جسمانی را خواهد داشت که به صورت علائم گوارشی از قبیل کاهش اشتها درد شکم اسهال یبوست و اندام ها رنگ پریدگی و کاهش حافظه و کاهش قدرت تمرکز حواس است قلبی عروقی و تنفسی و عضلانی را ظاهر میکنید 

پاره ای علاءم افسردگی :

1.تاثیر افسردگی بر فکر 

_ناتوانی در تمرکر حواس

_ناتوانی در تصمیم گیری

_بی توچهی و بی علاقگی به رخداد های پیرامون و به اظطرافیان 

_سرزنش خویشتن 

_همه کارها به نظرش پوچ و بیهوده است 

_بدبینی 

_تصمیم به صدمه زدن خود یا حتی خودکشی

_تصور احاطه شدن در مشکالات نارسایی ها و احساس های منفی 

امیدوارم مطالب مفید بوده باشه:)

عه اینجا وب روانشناسی هانیه شیه ...؟ چرا قالباتونو تغیر میدین یه ندایی ب من نمیدین ؟

لایک :)...

 

😂😂😂
چون من قالبارو تغییر میدم
اینجا یه مهندس نشسته

.

عه مهندسم هستی ؟ چطوری مهندس؟

چاکریم داداش.
Saturday 14 Tir 99 , 14:55 moon🌛 child🌜

چرا رو کامنت من حرف میزنید پرید 😐😐😑😑

هن :/؟

نه من نپریدم خخخ

فایتر بی تلبیت :/

ت مطلب خودم بم ج بده کلم 😂😂
Saturday 14 Tir 99 , 15:06 moon🌛 child🌜

جواب وندارو دادم تو دادی پرید 😐😐😐

😂😂😂😂
وندا داره چرند بمن میگهههه
ت مطلب تو بمن میگه فایتر بی تربیت😂😂😂

.

بچه ها یکم هنگ داره *-*

فونتا رو ساده کنید

عررررررررررررررررر ب فونت ربطی نداره قالب پیشرفتس :(
من دیگه هیچگونه دستی ب فونت ها نخواهم زد
کلا ب قالبم نخواهم زد :(

واتتتت!؟؟ وندا چرند میگه هان :/ ؟!

تو پست من دعوا نکنیدا میزنمتون 😂😂😂
کامنتتو ج دادم بهت خوش امد گفتم وندا ج داد پرید 😂😂

با اینکه نمیگیرم چی عرض میکنی ولی صحیح :)

چی رو نمیگیری 😂😂

عای عم  گیج :/ بزارید برم ب کار اشتباهم فکر کنم جاست . :/

*-*
کککککک
کل دیروز میخواستم بیام وبت ب کار اشتباهت میفکریدی

هانیه من حالم خوش نیس باو  الان سرم درد میکنه واس دعوا :/

ناموسن بهت خصوصی دادم چی کارم داشتی ؟!

برو ان را پاسخگو باش ....

ندادی ک نیومد
بمیرم برات *-* :(

واتتت؟؟؟؟؟ عمر اینجا 403 روزه ؟؟؟ یا بنی اثهاغ :/

ولی تازه روانشناسی شدههه :)

# moon child

گامشم؟؟ اوکی من میرم گام شم :/

بدرود :/

من نگفتم گمشیییییییییی اونو فایتر گف بخاطر همین میگم حرفام میپرهه
خب بدرباره افسردگی علائمشو داشتی بیب ؟
نروووووووووو نارااحتتتتتتت میشممممممممممممممم من نگفتمممممممممممم

من غلط بکنم کسیو ناراحت کنم :/

ن باو من کلن باس ب همه وبا ی چی بپرونم :/

خخخخ وای ن من افسردگی ندارم بزارین برم ب کارای بدم فک کنم جاست :)

موفق باشین :)

خوفیییییییی؟؟؟؟
مگ چ کردیییی؟؟

کارای بد و ضد اسلامی :/

شما خوبین :/ !؟

نظری ندارم .......
فدایت عزیزم خوافمممم مییییاااااااااااددددددددد

برو خب بخوف :/

بدرود :/

 

میروم
بدروووووووووددددددددددددددددد
ففففففففااایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگ

گایز چرا هدر هنوز همونه درست نشد؟؟

هعی
بساطی داشتیم نبودی😂😂

الکیییی خخخخخخخ

شت همیشه تو شرایط حساس نیستم

الان دقیقا تو چه وضعیتی هستیم امیدی هست؟

😂😂😂
بهلههههههه
زیرا فایتر عامدههههههههههه
دستو جیغو هوراااااااااا

فایتر امیدمون به توئه XD

 

بعد میگم اون عکس تو تماس با ما هم نمیاد به قالب :((

. خا چ بزارم؟؟؟
Saturday 14 Tir 99 , 18:44 moon🌛 child🌜

فایتر اون هدر اولییییییی 😭😭😭😭😭😭😭

بنفشهععهعععععهههه😭😭😭😭😭😭

ببببببببباااااااااااااااااشه بابا ارااااااااااااااااااام
چرا گریه😂؟

نمد که :((

من همینجوری گذاشتم چون گوگول بیدن😂
Saturday 14 Tir 99 , 18:50 moon🌛 child🌜

کهکشانم کووووو😭😭😭😭

عااااااااااااامد بهار جانها.
Saturday 14 Tir 99 , 18:50 moon🌛 child🌜

اعععععع اومپددد دلم واسش تنگ شده بود بیاااا بخلمممممممم

.

وااااااااای این خیلیییی خوبهههههه

 

فایتر استپپپپپ کنننن

میییییییییییییداااااااااااااااااانم :)
استپ:/؟
وهه؟

میگم چیزه

اون عکس درباره من هم متناسب با این کهکشانه داری بذاری؟؟ D:

همممممممممم بروم ببینم
اوه
سارا شه میدونی این پست من نیسو تمام این مدت اینجا چت کردیم و من ج دادم😂😂
Saturday 14 Tir 99 , 18:54 moon🌛 child🌜

دلم با این استیکرات رفت 

دارم تو پست خودم کامنت میدم جر☺🙄😂😂😂😂😂😂

همه ت این پست کامنت میدن و من ج میدم گاااااااااااااد
مرا ببخش
خعلی جوجوی بیدن میدانم 
.

خخخخخخخخ

یکی تعداد نظراتو ببینه میگه هوووو چه خبره بعد بیاد ببینه :////

 

محدثه راضیه D:

راضیم بیبا 😂😂😂😂😂
من خودمم دارم اینجا با فایتر میحرفم
Saturday 14 Tir 99 , 18:55 moon🌛 child🌜

من خودمم دارم پست خودم کامنت میدم اشکال نداره 😂😂😂

 

خب خداروشکر
کامنت حروم نبردم ب وبم :/💔
Saturday 14 Tir 99 , 19:09 moon🌛 child🌜

فایتر فک کنم دیه نباید باهم ان شیم همزمان ج میدیم ب کامنت یا واس من میپره یا تو 😂😂😂

😂😂😂
اوکیه
من برم ادامه قالب سازیم
راستی این مینیونه خوبه؟
Saturday 14 Tir 99 , 19:12 moon🌛 child🌜

خوشمله و کیوته ولی قبلی فانتزی تره بیشتر ب وبمون میاد جیگر ❤

هعی روزگار :(
سارا گف بعوضمش :(
Saturday 14 Tir 99 , 19:16 moon🌛 child🌜

سارا گف ی چی بزاری ب کهکشانه بیاد منظورش اون بود 

فایتر همون قبلی رو بزار دیه چیزی رو عوض نکن ولش کن اذیت میشی همینا خوبن 

اونم خودم عوض میکنم تو فعلن استراحت کن ولش

😂😂😂
نمیخااااااااااااااام
وللللللللللللم کنینننننننننننننن
جامه دران پرواز میکند :/
Saturday 14 Tir 99 , 19:18 moon🌛 child🌜

من فقط هدر بلد نیستم ولش کن بقیشو خودم درس میکنم 😂😂😂❤❤

عاقا اصن یا منو ادمین نکنین یا بگین چ کنمش عح :/
اوکیه خواهر من
هرررررررررررچی میخوای بزار

ینی کامنتا خودش روحیه بخشه ناراحت بودم اومدم اینجا پوووووکیییدم XD

 

بچه ها همین خوبه ارامشتونو حفظ کنید دلبندانم ^^

مهم اینه حالشونو خوب کنیم چ با پست چ کامنت 😂😂😂😂😂😂😂

آریییی

 

کدوم سایتی رو دیدی ادمیناش بیان تو پسنای همدیگه حرف بزنن اخه 😂😂😂😂
#  جمع خاصان

خخخخخخ

اصلا حس نمیکنم ادمینم

😂😂😂من اصلن حس نمیکنم وب روانشناسیم
ناموسن چقد جدیم ما جررررر😂😂

نه جدی نباشع بهتره بیشتر به دل میشینه کلا جو سنگین ندوست

 

خخخخخخ یکی اسم وبو ببینه میگه چه خبره حتما چنتا مشاوری دارن مشاوره میدن XD

  • منم جدی ندوستم کلن خاکیم من 😂😂😂😂😂
  • جررررررر😂😂😂

وااااای مردم از خندهههههههه

خدایی ببین فقط خودمون داریم کامنت میدیدم

جررررررررررررررررررررررر

😂😂😂😂😂خوشم میاد پرنده هم پر نمیزنه خوبه حداقل لایک میکنن

بذار هنوز قدرت روانشناسی رو نشونشون ندادیم XD

 

4تا لایکش خودمونیم XD

دقیقننن
😂😂😂😂😂
ولی هنو اول راهیم من ک کلی کار دارم میخوام مفصل دربارش حرف بزنم بعد لزبین و گی اگ فیل نکنن 😂😂😂

اره منم

خودم تصمیم داشتم تو وب خودم بذارم ولی اینجا رو دیدم 

اوه اوه ماجرای اصلی😂😂

احتمالش زیاده

خب خیلیا تصور غلطی دارن و این مشکل جوونای ما واقعن حالا شاید تجدید نظر کنم راجب کراش نوشتم 😂😂
من عاشق روانشناسیم

منممم خیلیییی دوست دارم

این 3 روز مهمون داشتیم ینی عصبیم کردن بگو اخه موقع مهمونیه

همونو بگو ماهم پرشب داشتیم 😐😐😐

اره عذاب وجدان گرفتمه

خیلیم این روزا زود زود شارژم تموم میشه اصن😳

ولی دیگه فقط میخوام جمعه ها بیام:)

مطالبم میزنم انتشار در اینده که دیگه نخواد همش باشم

منم دقیقن امروز کلن پلاس بودم منم میخوام از فردا برم تا جمعه بیام 
مطالب من باید خودم تایپ کنم و خیلی وقت میبزه ولی بازم بزنم انشار در اینده 
اشکال نداره از فردا باهم میرم تادجمعه 😘😘

ارییییی بیا باهم خوب تمومش کنیم😍

من که یکی نوشتم فردا منتشر میشه

چالشم میذارم جمعه مینویسم هر چی هم خواستم جمعه مینویسم تا هفته بعدش

 

اریییی بیا باهممم بترکونیمممم بیبببببب حالا دیه باهمیم ❤❤❤
جمعه میایم جمعه میریم 😂😂😂

 

جمعه 😂😂😂

پ ن :بچه ها جمعه همه باشییین😓😁

😂😂😂😂جمعههه‍هههههههههه
پ.ن راس میگه نیایم تنها باشیم
Saturday 14 Tir 99 , 21:34 moon🌛 child🌜

ماشاللع همیشه واس من خاموشه 😐

اونی*-*
تقصیر منه مگه :(
پوزش
باتریش خرابه
قراره ی گوشی جدید بخرم یا اینو تعمییر کنم :(

اوففففففففففففففففففففففففففففف اونی چ خوبهههههههههههههههههههههههههههه

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

🙄🙄🙄🙄🙄صبحت بخیر

شب جمعه ای میخواید چیکار کنید هانننننننن

خوشم میاد نصف نظرا ادمینان ککک

😂😂😂😂😂وقتی بقیه هیچی نمیگن چه کنیم خو😵😵

میخوایم تا جمعه نیایم
جمعه توهم بیا😍
Saturday 14 Tir 99 , 21:37 moon🌛 child🌜

هنو ویسای پرشبمو گوش نکردب 😐

اونی خب چ کنم
من ک ندوستم همش بیام پا کامی کمرم خشک میشه :"(
ولی خب مجبورم چون گوشیم خرابه
Saturday 14 Tir 99 , 21:40 moon🌛 child🌜

باش :)

اونییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

.

ن بیاین ککک

دوس *-*

من همیشه هستم *3*

😒

مای لاو

زندگیم

قربونت بشم *-*

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

با من ن قهر :"(

:)

اونیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

اونی اونی اونیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

اونییییییییییییییییییییییییی... بخوردم

اونییییییییییییییییییییییییی قشنگمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

جانم خو اشتی 
خو تو فرض بیای دوساعت حرف بزنی بعد من بیام بگم بای بای بعد اینکه دوبارع برمیگردی اونایی ک گفته بودمو نگا نمیکنی دوباره میری 😔😔😔😔😔

خب اومدی جدید حرفیدیم*-*

وایمیستادی تا بالاییا رو بوخونم :"(

باش ولش

:"(پوزش اونی قشنگم

وایس ج نازی رو بدم
ب قول بیبم ن عیب

کککک

ددی من *-*

 

💋❤

هانی:
.

نگران نباشید خودم حلش میکنم

گوشیم 10 درصد داره امیدوارم خاموش نشه تا روشنش کنم بگم سیما

اوک 

گفتم بهش

الان نبید*-*

دیگه شما غصه نخورید درست موشه کککک

هانی دلم واست تنگ شده


هانی:قربونت بشم اونی خوشملم*-* :"(
میای برگه زردا وب خودم؟

ن؟ نومویای؟

دیدم داشتم با نازی و بندین میحرفیدم الان میام
Sunday 15 Tir 99 , 12:18 roses_are_ rose

سلامم اونی خوبی 💋❤

ظهرت بخیر

اونی من میخواستم یه پست بزارم ولی به یه مشکل برخوردم 😔

من باید آدرس مطلب رو چی بزارم ؟

سلام عزیزم ظهر تو هم بخیر
هیچی نزار مهم نیست
Sunday 15 Tir 99 , 12:31 roses_are_ rose

نه آخه اگه نزارم زیرش قرمز مینویسه این فیلد نمیتواند خالی باشد

فقط عنوان باید بزنی خودش برات ادرس میزنه 
Sunday 15 Tir 99 , 13:04 roses_are_ rose

نمیشه اگه داخلش چیزی ننویسم زیرش با  خط قرمز مینویسه این فیلد نمیتواند خالی بماند

راستی اونی چرا هم تو هم هانی نیستین ؟

چون من امروز خ سرم شلوع بود میانه


همون اسمو برا ادرست بتایپ*-*
Sunday 15 Tir 99 , 14:47 moon🌛 child🌜

جانم

بیدی*-*
:(
پوزش بازم....
Sunday 15 Tir 99 , 14:51 moon🌛 child🌜

چرا

رفتم 
گوشیم بازم
دیگه از بس اینجوری شده خجالت میکشم بگمش :"(
Sunday 15 Tir 99 , 14:55 moon🌛 child🌜

اشکال نداره اتفاقا منم دیه خجالت میکشم قهر کنم 😂😂😂

😂😂😂عررررررر 😂😂😂
تفاهم
کککک
اونی
Sunday 15 Tir 99 , 20:29 roses_are_ rose

اها مرسی ^^

😘
Monday 16 Tir 99 , 13:04 roses_are_ rose

سلام اونی محدثه اینجایی ؟ یا ... ؟

سلام قشنگمممممم
کجا؟؟
Monday 16 Tir 99 , 15:04 roses_are_ rose

فکر کردم کلا انلاین نبودی

هاییییییی اونیای من 

خوشمان آمدددددد ولی مرضیه روحی خفن تر بزارید😂

میخواید خودم اسم بیماری روحی بدم بهتون😐🚬

های به تو 
😂مثلا چی؟

امممم اسکیزوفرنی الکترا یا اودیپ بی ثباتی احساسی OCDافسردگی مالیخولیا خود مالیخولیا توهم کوتارد چند شخصیتی دو قطبی  

چه پیشنهادیای خوبیییی
البته تا اخر این ماه نمیتونیم مطلب بذاریم خودمم قرار بود راجب همین عشق و تفاهم مطلبش رو بذارم ولی میره شهریور چون لازمه از کتابا بنویسیم فعلا وقتشو نداریم
ایشالا حتما راجبشون میذاریم
خیلییی خوبن:)

کککککک من عاشق چیزای روانیم چون خودم روانیم😂🚬

ععهه این چه حرفیه 
ولی اره منم علاقه دارم😂

بخدا ددی و هانی و مونی میدونن مشکلم چیه😂🚬

سیگاری شدم رف🙂🚬

عاا فک کنم از خوندن فیک زیاده (با توجه به اینکه این سه تا ادمین وب فیکشنن)
😂

نمیدونم🤔🚬

خوشحالم اونی جدید پیدا کردممممم☺🚬

های
خوش اومدی^^
چ عاولییییییییییی
.

فایتر اونیییییی رو استیکرات کراش دارممممممم•°*/( ●    ♡     ●)\*°•

.

فایتر اونی نکن این کارو با منننننننن😂🚬

لاو یو کیوتی💜

😂😂
های های
یااااااااا عایم
نات
کیوت
عیح :(
منو میشناسی؟
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡