❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


دنیای مجازی

نمیدونم کی میخواید دست بردارید از این کارتون ، ولی بالاخره دیر یا زود به این حرف من می‌رسید

بارها و بارها گفته شده در این مورد ولی کو گوش شنوا

همونطور که گوشی اومده ولی هنوز که هنوزه فرهنگ کار با اون نیومده

شبکه های اجتماعی هم اومدن ولی فرهنگشون ، شاید یه سده ی دیگه ..

ولی یادتون نره ، اینجا مجازیه ، آدما میتونن خیلی قشنگ حرف بزنن ، قدرت تکلم خوبی داشته باشن ، ولی ایا ظاهرشون هم به قشنگی قدرت کلامشون هست؟ باطنشون چی؟؟

چقدر مطمئنید بابت سن و باطن اطرافیانتون

چقدر مطمئنید که کلمه عشق رو بی حرمتش میکنید و میگید عاشق شدید ، جمع کنید بابا ... منو به تهوع نندازید

تو درواقع اگر هم عاشق شدی ، عاشق این شخصیت مجازیش شدی ، پس چی؟ عشقتون رو در حد همین مجازی بدونید نه بیشتر 

یکم مطالعه کنید ، جای اینکه از این وب به اون وب ناشناس بپرید و با ملت لاس بزنید بشینید دو خط کتاب بخونید ، دو دقیقه فیلم ببینید یه ذره آگاهیتون زیاد بشه ، یه ذره پخته تر بشید ، میگید تاثیرش چیه؟ چیکار واستون میکنه؟ خوب بگید ببینم ، لاس زدن و گول زدن بچه های مردم چیکار میکنه براتون؟

دقیقا چی بهت اضافه میشه ، اگر یکی توی این مجازی عاشقت باشه یا روت کراش باشه یا هر کوفت دیگه ای 

چی به زندگیت اضافه میشه؟

تازه کمم میشه عزیزِ من

اون دو سه ساعت ( گرچه خیلی بیشتر از ایناست ، بشینید یه روز حساب کنید چند ساعت سرتون الکی توی زندگی مجازی و فیک بقیست ) اون چند ساعتی که تو این خراب شده ای ، به جاش میتونستی یکم به زندگی واقعیت برسی که ازش دور شدی

قرار نیست مخالف بیان باشم ، ابدا ، اونایی که باید بدونن خوب منظورم رو میدونن

دنبال اینی ملت روت کراش بزنن؟؟ تهش که چی؟ پزش رو میخوای به کی بدی؟ یه مشت آدم مجازی دیگه؟؟

آخرش داری توی واقعیت زندگی میکنی ، این احساسات و عواطف مسخرت رو هم بذار لب کوزه آبشو بخور

 

زخم معده و بی اشتهایی و هزارتا مریضی دیگه هم که داری ، خوابم که نداری ، همون درس مدرسه و دانشگاهتم که به زور میخونی چه برسه یه چیز اضافه تر

هه ، میشه بگی دقیقا این ساعتای عمرت که داره میره چقدر خرج خودت کردیش؟ 

 

تهش میگی به چه دردم میخوره ، به من بگو ، این کارات اونم توی دنیای مجازی به چه دردت میخوره؟؟

آیا کسی که ادعا میکنه اینجا عاشقته ، وقتی یهو توی واقعیت داری درد میکشی هم میاد سراغت؟

همه چیز به نوشته ها خلاصه میشه

حتی نمیتونید تصور کنید اون شخص یک نفره یا چند نفر

نمیتونید تصور کنید که وقتی داره مینویسه حالم بده و یا هر چی ، ظاهرش چطوریه ، درحال خندیدن به اینکه یه سرگرمی جدید پیدا کرده که گولش زده یا جدا داره از اشک خفه میشه؟

 

ادما توی دنیای واقعیش هم به همدیگه نمیتونن اعتماد کنن ، چطور شما به یه مشت آیدی و پروفایل فیک اعتماد میکنید و احساساتتون رو میذارید دستشون؟

 

نمیدونم چطور یه سریاتون اسم خودتون رو گذاشتید آرمی و bts رو الگوی خودتون میدونید ، بعد حتی 

حاضر نیستید به زندگی واقعیتون توجه کنید

 

اونایی هم که درد و ناراحتی کشیدید از این آدمای فیک ، از دروغاشون ، از احساساتتون که بازی خوردید

بسه ... بلند شید ببینم ، بزرگ شدن گذشتن روز تولد نیست ، اون فقط یه عدده ، بزرگ شدن همینِ

اینکه بدونی اینجا مجازیه ، این آدم که اینقدر به نظرم جذاب و دوست داشتنی میرسه یه شخصیت مجازیه ، همین ، من نمیدونم شخصیت واقعیش چطوره

و اگه ازش خوشم میاد قطعا فقط از همین فیک مجازیش خوشم میاد ، نه چیز دیگه ای

 

شب که میخوابید ، میشه از خودتون بپرسید امروز که گذشت برای خودم چیکار‌کردم؟ 

 

 

اینقدر حالم بهم خورد و اعصابم بهم ریخت که جمع کردم برم .. و اگه کم میام بیان ،علتش هیچی نیست جز اینکه وقت ندارم براش

 

متأسفانه اولویت خیلیاتون بیان شده ، بعد چیزای دیگه ، بعدا براتون میگم چطوری با همین گوشی که صبحا بلند میشید ، جای اینکه بیاید بیان بذاریدش کنار برید سر کارای اصلیتون بعد بیاید اینجا

خوب منم قبول دارم حرفاتو..واقعا چطوری میتونن مجازی عاشق بشن؟"-"ودف دوستان"-"\
ولی مشکل اینجاست من اولویتم بیان شده-__-باید برم کمپ ترک اعتیاد به بیان._.
+خیلی قشنگ جواب حرفامو میدی ها"-"!یکم توجه بنما لطفا:/

هوم برا مشکلت یه راه حل دارم
بعدا پست میذارم راجبش ، البته بستگی به اراده فرد هم داره ، اگه نخواد حالا صدتا راه حالم بذاری جلوش بازم قبول نمیکنه

عه کدوم؟ الان کامنتتو دیدم ، منظورت قبلیاست؟🤔

کاملا صحیح

 

چرا حس کردم اعصاب نداری :/

😂نه من در ریلکسی تمام نوشتم 🙄

خوب راستش خودمم دلم نمیخواد از بیان دل بکنم"-"تمام دل خوشی هام همینجاست..

کامنتی که بهم دادی و من جوابشو دادم!جواب سوال هامو ندادی:/

نه ، میفهمم ، نگفتم دل بکن که 
منتهی لازم نیست نصف روزت رو اینجا بگذرونی

عاها ، حذفش نکردم دیگه ، ولی شاید حذفش کردم بعدا ، نمیدونم چرا دیگه نمیتونم ادامه بدم اون کارو

اوهوم..شاید اینو بتونم انجام بدم!

خوب میگی سرت شلوغه حتما که لازم نیست هر روز فعال باشی._.هفته ای یبار هم کافیه..

اره به خاطر همین دیگه ولش کردم به حال خودش تا وقتی بهو هوس کردم پشیمون نشم چرا حذفش کردم

میگما الان دنبال کننده هارو دیدم ، ۶ نفر خاموش :|~
پشمام حاجی

6 نفر؟!0-0من با دویست نفر دنبال کننده فقط یدونه خاموش دارم._.

😂😂 نمد واقعا
Monday 20 Bahman 99 , 16:38 ⛓...Old Bootlace

نمیتونم منکر این بشم که بهم برخورد😂

ولی باهات موافقم.. منم خستم از دورویی و دروغ:)

وای باورت میشه میگفتم نکنه عطیه به خودش بگیره🥺
ولی شما دوتا فرق دارید که ، همو دیدید و کلی چیزای دیگه که من و خیلیای دیگه بی اطلاعیم

طرف هر پنج دقیقه ای با یکی میلوله ، مخصوصا اوناش که به ظاهر خیلی معصوم و بی دفاعن !
Monday 20 Bahman 99 , 16:45 ⛓...Old Bootlace

😂😂😂نه بابا من و اون که کلا بحثمون با همه جداس اهم..

اره اره من یبار سر همینا یه دعوایی کردم.. من نمیخوام بروشون بیارم میدونم چرت میگن ولی واقعا سخته تحمل کردنش😐

داستان همه ادما مثه هم شدع:/

خوب دیگه رعایت کن  -__-، اینجا خوبیت ندارع😂
بیشتر برا اونایی گفتم که گول خوردن یه تلنگر باشه براشون
به هر حال اوناش دیگه عادت کردن و پر شدن از لجن

آرامش خود را حفظ بفرمایید:/

اوه ، تو هلنایی؟

اره

خودت کی ای؟

اهم ، جئون گفت سلام برسونم بهت

کی؟:/

نمد خودت به یاد بیار :|

عجب:/

هوم
Monday 20 Bahman 99 , 17:30 Dark _Queen👑(판테온 A. )

واقعا عشق مجازیو درک نمیکنم بنظرم خ چرت بیخوده

اره 👌🏻

اینجا چقدر خوشگل شده. 

همه چی تغییر کرده، تعجب کردم.

مرسی :)
حیف که کار خودم نیست 🙄💔 

چ جالب

 

 

دیروز من اینو ب یکی گفتم

خوب کاری کردی 

سلام...خوبی؟

بسی صحیح فرمودی.....منم بگم؟میخوام یه عالمه حرف پراکنده بزنم توجه نکن بهشون ..نخون....فقط نطق ناطقم به سخن آمده😂

میدونی نظر کلی من اینه میشه آدما تو فضا مجازی فقط  با چهارتا خط چت و کامنت احساس پیدا کنند ....حالا وابستگی باشه....دوست داشتن....عشق« این مورد خیلیم جدی رخ میده ...ینقده درکش برام سخته...ولی شدنیه دیگه» ولی به نقل از خودت این احساس نسبت به یه شخصیت مجازیه...حتی اگه فیک نباشه....همه اون چیزی که هست رو نشون نمیده.

میدونی میگین اونایی که حسی پیدا میکنند احمقن ولی نظر من این نیست یه عده هستن از روی حماقت تو همچین چاهی میوفتن اما خیلی از  این افراد فقط روابط احساسی شکننده ای رو در کنار یه روحیه لطیف داشتن و همین هم باعث میشه خیلی راحت احساساتشون رو ببازن....این اطرافیانن که چنین شرایطی رو بوجود میارن

یا فرد مقابل رو هوسباز و دقلکار وکاهبردار میخونن....اینا بیشترشون همینن ولی بازم هستن کسایی که دنبال توجه بودن ...اینکه دوست داشته بشن و یه نفر رو برای نگرانی داشته باشن

در کل نظرم روی اینه  مسبب  همچین چیزی روحیات خاص این افراد 

ووووو منم به مجازی اعتیاد دارم...البته نه اینکه به چت و این چیزا...برعکس من از این سری ارتباطات فراریم ولی بیشتر زمانم سر مجازی میره😿از روح راه راهی خویش شرمنده ام😿

 

 

 

 

راحت باش بابا
موافقم با حرفات ،ولی من نگفتم اونایی که حسی پیدا کنن احمقن ، اصلا حرف درستی نیست که 
بیشتر منظورم با اوناست که بازی میدن ملت رو

عا وقتی درس نباشه من تو یوتیوب گم میشم دیگه ㅠㅠ
Monday 20 Bahman 99 , 20:55 الاغ کدخدا(ج ح😂)

گاااد حرف دل من://

ممنان💛

لامصب فقط اسمت 😂
Tuesday 21 Bahman 99 , 10:49 |: 𝑫𝒆𝒗𝒊𝒍

صحیح

Tuesday 21 Bahman 99 , 17:19 𝒎𝒊𝒏 🌈 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷(سکینه ی برفی😐❄)

موافقم

ولی من به بیان به شدت وابسته شدم T-T

ای خدا اینقدری ک اسمم منو معروف کرد هیچی نکرد:/😂

عه عوض شد XDD
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡