❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


تست افسردگی

یکی از دوستان لینک این تست رو به من داد

مرسی ازت ، خودم رفتم تستش رو دادم و همونطور بود که انتظار میرفت

اما راهکارای خوبی هم پیشنهاد داده بعدش 

و کلا سوالاش هم مرتبطه ، میشه گفت به واقعیت نزدیک تره

اون کادر سبز پایینش که گفته شروع آزمون رو بزنید .

کلیک

آقا آقااااااااااا تا دادم بهت به جای اینکه بیایم ادامه بدیم حرفامون رو رفتی؟._.اصلا میخواستم راجب تست باهات حرف بزنم._.

به نظرت نتیجه مال من چیشد؟
😂😂 برو سر درست عه

هعییی !!!

من دیشب داشتم این تست رو انجام میدادم

چینگده جالب @_@

نتیجه خوبی نداش ول:/

امتیاز من شد ۳۷ ..🙄
هر چند به ورمه اصن مهم نیس برام
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عااااااا به نظرت نتیجه من چی شد؟._.فکر نکنم حتی فکرشو بکنی._.
******* *** ** **** *** ******* ***

بیا بگو چیشدی ببینم
باش

عه! ۳۸ شدم

مهم نبید ول یه لحظه  احساس بدی بهم دست داد

ترسیدم 😂💔

😂😂 همه از دست رفتید

طبیعی دراومد اوعه اوعه لالای هاهای

😂 خداروشکر
Thursday 4 Dey 99 , 14:39 Dark _Queen👑(판테온 A. )

مال من خیلییییی نابود بود 58 دراومد یعنی افسردگی شدید هعی

🙄😐 گادم 🤦🏻

یا خداااا

😂
Thursday 4 Dey 99 , 15:07 Dark _Queen👑(판테온 A. )

میگم باید برم روانشناس درسته ؟

هوم اره اگه خودت نمیتونی کمک خودت کنی

چند وقت پیش داده بودم اینو شد ۳۸ الان شده ۴۳😂

 هفته بعد دوباره بدم احتمالا به عدد ۶۰ میرسم

وااایی😂😂
Saturday 6 Dey 99 , 00:37 Chaklet ...mochi

سلام اونی اشکال نداره منم این تست رو تو وبم بزارم خیلی خوب بود و من فهمیدم و راح حلش خوب بود^^

من اونی نیستم
البته! 
مشکلی نیست اصلا
Saturday 6 Dey 99 , 13:37 Chaklet ...mochi

0-0؟؟؟؟اونی نیستی؟؟؟

 

*^* ملسی

نه 
خواهش سوییت
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡