❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


Jonghyun

این پست مرتبط با مطالب وب نیست ، ولی ... میخوام یه پست از این شخص اینجا باشه..

جونگهیون رو می شناسید؟ عضو گروه شاینی ... فوت کرده بود ...

بغضی که از دیشب گرفتارم شده بابت چیه؟ حسرت ... از اینکه چرا وقتی بود من نرفتم سراغ اون گروه ، نرفتم ببینم شاینی کیه ، جونگهیون کیه ، تهمین کیه ...

در حالی که وقتی شاینی بود منم کی پاپر بودم .. چرا ... چطور اسم خودم رو میذارم

کی پاپر ... هیچ وقت خودم رو نمیبخشم :) ... از اینکه با شاینی خاطره سازی نکردم ...

شاید عجیب باشه براتون ولی تمام این متن رو دارم با بغض و چشمایی که جلوشون رو میگیرم خیس نشن مینویسم ...

این اجراش رو ببینید ... بعد متوجه میشید ، چقدر حیف شد که جونگهیونی نیست ...

 

 

Heya

و میدونید دردناکیش کجاست؟ اون جا علت فوت رو خودکشی میخونی .. بابت چی؟ بابت افسردگی و فشارای روحی روانی .. از چی؟ از اینکه میگفت من به اندازه ی کافی خوب نیستم ..استعداد کافی ندارم ... 

دردناکه نه؟ شاید فکر کنید هیت دادن فقط یه هیت عادیه ، ولی میتونه همین قدر اثر بذاره ... یکم انسان باشیم ...چیزی باب سلیقمون نیست کنار بذاریم ، ازش چشم بگیریم ولی تخریبش نکنیم ...

 

درد ناکیش اونجاست ، این پسر خوده استعداده ... اجراش اونقدر با احساسِ که با خودت میگی بازیگره مگه؟ ... صداش ... هیچی نمیتونم بگم راجبش ...

 

امیدوارم الان آروم باشی جونگهیون .. و .. متاسفام .. بابت دیر شناختنت .. اما هیچ وقت فراموشت نمیکنم.

 

Sunday 30 Azar 99 , 12:16 𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

یه آه عمیقی رو دلم نشست با دیدن...

با شنیدن صداش ، با این اجرای لعنتیش

من نمیشناختمش ... ولی نمیتونم باور کنم دیگه نیست

اونقدر صداش و حسش زنده بنظر میرسه انگار مرگش دروغ بوده...

امیدوارم روحش تو آرامش باشه

:(
Wednesday 3 Dey 99 , 18:36 Park Hae ray(برای ریتا بمیرم🌹)

متاسفانه منم خیلی دیر شناختمش :"( 

صداش.......خییییییلللیییییییی محشرررررررررررهههههههههههههه و فوق العااااااااااااااااادددددددددههههههههههههه 

کاش.......کاش........کاش مرگش دروغ بوده و بتونه زنده بمونه :""(( 

حیف شد واقعا ..
فقط حسرت که تو دلم مونده نمیدونم چی بگم
Wednesday 17 Dey 99 , 21:06 ببعی دم پنبه ای<:♡

بایسم بود...جونگهیونیم((((((:

فاخ...گاد...فاخ...چر نمیتونم باور کنم؟؟؟(:

با اینکع خ وقته رفته...

جونگهیونم هنو نرفته(((((:

اون زندس...اون داره ردی اهنگ سولوش کار میکنع((((((((:

آخ ، چقدر سخته
..
واقعا سخته 💙🥺
یادش زندست :)
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡