❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


For Fun

 

 

دوران قبل و بعد از کنکور من 😂 ...

 

 

کدوماتون این مدلین ؟😂👇

 

 

 

دومیه منم

خخخ

جررر😂😂💔

😂😂

من ۳ بار چتری کردم

و این مساوی با ۳ بار

گریه کردنم از ته دل بوده🤫😂😂

وااای میفهمم😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

ساراییم :]

آینازیی؟؟؟

کجا بودی توووو:((

میانه..

حالم.. اصن خوب نبود ..

ت خوبی دیگ؟

ببخشید منم نبودم 

کرونا بذاره اره :)

راستی ایناز میگما کسی رو میشناسی که بتونه مانهوا ترجمه و ادیت کنه؟

:(

کرونا چرا؟.. چی شده مگههه؟..

 

هوم.. دوست من میتونه ولی چون دانشجوعه وقتش پره..

حالا باز پرس و جو میکنم..

 

هیچی کرونا گرفتم 
ولی جدی مواظب باش خیلی بد مریضیه


نه یکی رو میخوام وقت و علاقه داشته باشه
فک میکردم خودت میتونی

هیععععععع..

ساراااااااااا..توروخدا مراقب بااااااش..

وای خداااا.. الان.. الان چی؟.. حالت خوبه؟..

واییییی سارایییییم.. چرا اینطوری شدیییی؟..

 

من ک کنکور دارم :( وگرنه ترجمه میکردم..

حالا چ مانهوایی میخوای ترجمه بشه؟..

نگران نباش بهترم عزیزم
ولی میدونی چیه ، اگه مرتب دارو نخوری و اینا بدتر میشه
یعنی عین سرماخوردگی نیست بگی دو روز اولش فقط بده

فک کنم از بابام گرفتیم ، مامانم بدتره حالا

اره حیف شد 
هون رو میخوام ترجمه کنم :)

ای خدا.. هق..

دارو بخور.. توروخدا مراقب خودت بااااش.. من خیلی نگرانت شدممم..

وای.. مراقب مامانتم باش..

هق..

 

هون کدوم بوووووود؟

نه نگفتم نگران بشی که عه
بابا عین خیالمم نیست کنچانا خخ


اینheaven official's blessing
ولی ببینم پیدا نمیکنی کسی رو کمکم کنه؟

مراقب باشیاااااا.. هق..

دلم موند پیشتتتتت.. داروهاتو بخوووور..

عین خیالت باشععع..

 

عاو..

ببین فردا کلاس ک رفتم با دوستم حرف میزنم بت خبر میدم باشه؟ :]♡

مرسی عزیزم

چشم مرسییی



وااوو باشه ، ممنونم :)
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡