❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


آرامش ذهن

 

 

 

 

چقد قشنگگگگگ T-----T

 یکی اینارو ب من اموزش بده پلیز -_-

سارایی..چ کردی با قالب؟ XD

گذاشتم که توجه کنی دیگه

عاممم 😎... ببین خوب پیش رفتما ولی تقصیر من نیست که
کد css نداره اصلا 
برا همین نمیدونم رنگ کادر و ایناشو چیکار کنم

0_0

چش..

 

کدcss نداره؟ 0_0

اون دیگ چ کدیه؟ 0_0

خاب میخوای چ کنی الان؟ :]

💖


گفتم که کار حضرت فیل 
نمیدونم واقعا
یه راهی داره مطمئنم

تو میتونی.. من بت ایمان دارم T~T

خاب.. کد css نداره از html ک داره شاید بشه درست کرد 0_o

نه نداشته باش😂
چون لو رفتم🤦‍♀️

واااات؟.. چجوریییی؟XD

امیدم با خاک یکسان شددددد

هیچی دیگه اعصابمو خراب کرد
منم گفتم جهنمممم   خخخ


البته هیچ نتیجه ای حاصل نشد 

واو

پس خوب شد رسیدم

انگیزه زندگی در بیان....خخخ

 

 

من نوزده یالمه چند مدت دیگه میرم تو بیست

 

اره جدی گفتم :)

پس درست حدس زدم 
دانشجویی؟
من امسال کنکور دادم

جدیت رفع شد خداروشکر

 

نوچ...من قصد ادامه تحصیل نداشتم پس....آزاد و رها برای خود میگردم😂

چه رشته ای؟

الان آماده شدن برای کنکور سخت تره مگه نه؟

:)

😂😂

تجربی ، حالا منتظرم نتایج انتخاب رشته بیاد

کنکور ۱۴۰۰؟اره خوب مخصوصا برا اونایی که دوازدهمین ، خود مدرسه یه چیز دیگه بود

😀

بله مدرسیه چیز دیگه ای بلود ....من نمیخواستم کنکور بدم ولی همه ی کتابام پره نکته تستیه😂خدا یاد آوریشونم سرم درد میاره

 

 

چی میخوای قبول شی؟

خخخ اره واقعا دبیرستان مزخرف ترین دوره ی زندگیم بود


داروسازی میخوام ولی ببینم چی میشه
در هر صورت دیگه تحمل اون کتابارو ندارم 🤦‍♀️

واقعا😂

 

 

واووووو....دارو سازی واقعا رشته خوبیه

جای پیشرفتم داره هنوز

خخخخ....هر چی قبول شدی دیگه....آره؟

اره به خوبی که عالیه
اره 😂 چون خستم

ولی فهمیدم انتخاب رشته خیلی سخت تر از درس خوندنه
باید همه چی رو درنظر بگیری
پای آیندست وسطه🤦‍♀️
بعد هی سنجش مهلت انتخاب رشته رو تمدید میکرد
هی من بیشتر شک میکردم😂😂

الهی

آره انتخاب رشته خیلی سخته یه بالا پایینی الویتا همه چی رو عوض میکنه

اره دقیقا

سلام👋👋

خوبی سارایی؟

 

سلام عزیزم تو خوبی؟چه خبرا
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡