❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


Dont Do That

 

 

 

سارااای بابااااااا

.

.

.

چرا احساس میکنم باید به این موارد خیلی توجه کنم :/ ؟

جان

توجه کن :)

این دیگه چ مرگیه -__- XD

من میرم گفتینو تو میای اینجا ، من میام اینجا تو میری گفتینو

XD

 

:/

خخخخ 
خودمم قاطی کردم

چقد خوب :) ♡

 

 

من همیشه مورو اخرو هستم..

همیشههههههههههههه 0______0

اوهوم ، این سوالی بود که گاهی وقتا برای خودمم پیش میومد


خوبه که هستی :)

عه واسا.. مورو چیه نوشتم? XD

مورد بود منظورم XD

کنچانااا 

سارااااا -_-

وبتو پاک کردی اخر ن؟ -_- 🔨

اره :(💔

الان دوس داری با چکش بزنم این وبتم خورد بشه؟ -________- 🔨🔨🔨

 

هووووف :( 

خخخ کدوم ؟

:)

همونی ک جدید زدی -_____- 🔨

 

 

امشب پست میذارم نزنش😂

دلمم نمیاد بزنم T^T

تحدیدای منم اندازه پشه شمارو نمیترسونه T^T

 

درست میبینم؟؟..

پست؟؟.. چینجاااا؟ *-*

خاب باشه..فعلا کاریش ندارم ^-^

میدونم چه دل مهربونی داری 


خخخ آری بیا با کامنتای گهربارت پرش کن✌😂

:(

تنکس سارا.. 💙

مث خودتم ^-^

 

 

وااااای عارهههههه.. میام پستای بلند بلند میزارممممممم XD

:) ‌💞


خخخ بیااا
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡