❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


شخصیت ( چالش )

این چالش صرفا برای اینه که خودتون رو به یاد بیارید 

 

چون سوال ها زیاد بود سعی کردم تقسیمشون کنم

و پارت اولش رو امروز بذارم که با حوصله جواب بدید

دقت کنید شاید سوال ها شبیه به نظر بیان ولی اینطور نیست

 

یه سری سوال که باعث میشه فکر کنیم درمورد خودمون و یادمون بیاد که کی هستیم 

حتی میتونید ناشناس بفرستید ...

 

 

۱. چه چیز هایی یا چه آدمیای عصبانیت میکنه ؟ (هر تعداد میتونید بگید)

 

۲. وقتی عصبانی میشی چیکار میکنی ؟ (منظورم لحظه ی عصبانیت)

 

۳. خط قرمز های زندگیت چیه ؟ ( اونایی که حاضری برای حفظشون حتی جونتو بدی . میتونه انسان ، شئ ، خصوصیت اخلاقی یا هر چیزی باشه)

 

۴. تا به حال چنتا از خط قرمزها رو رد کردی ؟ 

 

۵. آیا ادما یا هرچیزی که تو رو مجبور به رد کردن خط قرمزات کرد رو دور کردی از خودت یا نه ؟ اگه نه چرا ؟

 

۶. حساسیت هات چیه ؟ ( یه مثال برای واضح بودن سوال: من رو صدای بلند حساسم مثلا یا حتی رو صدای شیر آب -__- )

 

۷. چه کسایی اطرافت بیشتر باعث برانگیخته شدن حساسیتتون میشه؟ و اون لحظه چه حسی بهتون دست میده ؟

 

 

 

ادامه دارد ... :)

Saturday 1 Shahrivar 99 , 16:16 ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

۱. چه چیز هایی یا چه آدمیای عصبانیت میکنه ؟ (هر تعداد میتونید بگید)

ادمای بیشور 

دروغگو

چیزای ک طبق میلم نباشن

نرسیدن ب ههدافم

۲. وقتی عصبانی میشی چیکار میکنی ؟ (منظورم لحظه ی عصبانیت)

پوست بدنمو میکنم

میافتم ب جونه سر و صورتم

سکوت میکنم

۳. خط قرمز های زندگیت چیه ؟ ( اونایی که حاضری برای حفظشون حتی جونتو بدی . میتونه انسان ، شئ ، خصوصیت اخلاقی یا هر چیزی باشه)

انقد با گذشته اذیتم نکنن

تحقیرم نکنن

توقع بیجا نداشته باشن

به افرادی ک دوس دارم توهین نکنن (دو بار این اتفاق افتاده اونم برا بی تی اس وگرنه این مهم نی)

۴. تا به حال چنتا از خط قرمزها رو رد کردی ؟ 

برا بقیه رو ؟!

اگ بقیه ک هیچی 

البته بعضی اسکلا هستن میگن تو خطه قرمزمون ر رد کردی در حالی ک اگ بگم چی بود میترکی ع خنده

۵. آیا ادما یا هرچیزی که تو رو مجبور به رد کردن خط قرمزات کرد رو دور کردی از خودت یا نه ؟ اگه نه چرا ؟

من خط قرمزام همیشه رد میشه

اما خودم رد نمیکنم چون حوصله دردسر ندارم

۶. حساسیت هات چیه ؟ ( یه مثال برای واضح بودن سوال: من رو صدای بلند حساسم مثلا یا حتی رو صدای شیر آب -__- )

رو فحش و بعضی کلمه ها

رو رفتار افراد

رو قضاوت

رو کارایی ک انجام میدن مثلا حرف هارو بین افراد پخش میکنن

راستش زیاد ترجیح میدم حساس نباشم

اها رو این حساسم ک هی منو یاد گذشته میندازن

رو اخری خیلی خیلی حساسم

۷. چه کسایی اطرافت بیشتر باعث برانگیخته شدن حساسیتتون میشه؟ و اون لحظه چه حسی بهتون دست میده ؟

خانواده و دوستام

عصبانیت و پشیمونی ...



army1.blog.ir

مرسی بابت شرکت :))


البته یه توصیه به حرفای دیگران توجه نکن ،خودتبرای خودت مهم باش فقط
تا قضاوتشون اذیتت نکنه

فقط به حرف اونایی توجه کن که واقعا صلاحتو میخوان

1.آدمایی که حرف مفت میزنن
موهای خیس:/خیلی بدم میاد ایح:/
غذای سوخته:/
چیزای لزج:/
2.اگه بتونم داد میزنم
3.دوست صمیمیم ،بی تی اس،مهربونی،دوست داشتن،عشق
4.هممم منظورتو نمیفهمم:/
5.بعضیاشونو اره ولی بعضیاشونو نمیتونم
6.خراشیده شدن یه چیزی..غر غر کردن زیاد یه نفر،زیاد حرف زدن داداشم:/
7.مامان بابام:/تنفر:/

 

ممنونم شرکت کردی


سوال ۴ بستگی به خط قرمزات داره مثلا یکی اگه خط قرمزش غرورش باشه و کنارش بزنه


خوش به حالت چه قدر از چیزای کوچیکی عصبانی میشی:)

۱. چه چیز هایی یا چه آدمیای عصبانیت میکنه ؟ 

چیز : تبعیض جنسیتی و نژادی قائل شدن ، آدم : ادمایی که .. به زبون ساده سرشونو از ماتحت بقیه نمیکشن بیرون -_-

۲. وقتی عصبانی میشی چیکار میکنی ؟

هیچی ، هیچ‌عکس‌العمل خاصی ندارم معمولاً ، فوقش یه اخم ساده و اینکه لحنم جدی میشه

۳. خط قرمز های زندگیت چیه ؟ 

موسیقی ، انسان هم خب کسایی که دوسشون دارم قطعا ، از اشیا نمیدونم.. 

۴. تا به حال چنتا از خط قرمزها رو رد کردی ؟ 

منظور از خط قرمز اینجا ، همین بالایی‌عه یا خطِ قرمز به معنای حدِ خودم؟ نگرفتم

۵. آیا ادما یا هرچیزی که تو رو مجبور به رد کردن خط قرمزات کرد رو دور کردی از خودت یا نه ؟ اگه نه چرا ؟

با اینکه دیگه دیر شده بود ، اره ، دورشون کردم

۶. حساسیت هات چیه ؟ 

اینکه داداشم به وسایلم دس بزنه -_- دیگه یادم نمیاد

۷. چه کسایی اطرافت بیشتر باعث برانگیخته شدن حساسیتتون میشه؟ و اون لحظه چه حسی بهتون دست میده ؟

همین داداشم لامصب:| حسِ عصبانیت ولی کاری باهاش ندارم ، دلم نمیاد کاریش کنم 😂😐👌🏻

منظورم از خط قرمز اوناییه که برای خودت داری دیگه 


مرسی که افتخار حضور دادی :)

1 :

همه چی منو عصبی میکنه :/

همه منو عصبی میکنن :/

( ک مشکل از اختلال عصبی منه ! )

2 :

هیچ کار نمیکنم بیشتر تو اون محیط میمونم تا قشنــــــــــــــگ ریده بشه بهم بعد میرم رگ زنی ~

3 :

خط قرمز ... ؟! اوکی همسر گرام ! ( اون اهنگه :/ ) _ مودائو انتمد زانجین و ... " گوچین & شیائو هم که تاج سرن ! "

ناموسامم که بخام بگم خیلین :/ هار هار :/

4 :

همش :/

5 :

وات ؟

6 :

عاقا جان ناموستون به من گیر ندین ! خیلی خوش اخلاقم فقد رو مخم نباشین همه چی حله :/

7 :

هیچکی :/ هااا چرا چرا همون اهنگه ! اهنگ بیکلوم کلن هر چی بود فقد شیائو /گوچین داشته باشه باقیش مهم نیس . اصن میرم تو هپروت احساسات :/

😂😂😂😂😂😂
ینی جرررر😂😂😂😂
پارههههه😂😂😂😂😂😂
Saturday 1 Shahrivar 99 , 17:38 ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

خاهش :))

توجه نکردم این شدم میکردم ک خودکشی میکردم :)

نه دیگه 
مردم دهنشون کلا تکون میخوره
به این گزینه اصلا فک نکن

# مون !

جان ما خودتو رو کن کارت دارم !

یه پست بذار تا بیاد

یا زیر یکی از پستاش کامنت بده

آها خوب اره خط قرمزام رو رد کردم

ایشالا دیگه رد نکنی

حسن چطوره !؟

-________-

سارا من اگه اینجا باشم ابروت میره ابرو خودمم میره :/

میام وب خودت :/ ( با حسن ! )

چرا یه طوری میگی فکر بقیه منحرف بشه سمت یه حسن دیگه😂😂😂
Saturday 1 Shahrivar 99 , 17:57 آیه‏ کریمه‏ "و اعدوا لهم‏ مااستطعتم‏ من‏ قوه‏ و من‏ رباط الخیل‏ ترهبون "

مگه حسن چشه !؟

وندا پاشو برو اونور 😂😂
اینجا مثلا آرومم خیلی-____-

خب.. 

آره رد کردم ، فقط یه‌بار! 

خواهش:) سوالای باحالی بود

خواهش عزیزم

1 آدمهای خجالتی و مظلوم و کسایی ک قبل از جنایت قصاصت میکنن

2داد و بیداد و فوش دادن ب خودم

3برای دوستام و تعداد خاصی از خانواده....و برای ادمایی ک زود قضاوتت نمیکنن

4 عاممممممم تقریبن هیچی

5عاره دور کردم چون میتونن بعدن بدترش رو سرم بیارن...

6 کتابام....جرات نکنن خرابش کنن

حتا میدم کسی،ببینه خعلی محتاطانه باس عمل کنه

7 دخترعموم😒داداشم و در مواردی مامانم و یکی از دوستام .....حس عصبانیت و حرس خوردن و نمد...

مرسی که شرکت کردی عزیزم

عاا منم یه دوستی داشتم کتاباش مثل وجودش بودن
حتی میخواستی ورق بزنی باید خیلییی با ملایمت ورق بزنی که یه وقت خم نشه :/

خواهش لاو

کتابا خیلی با ارزشن و بی. زبونن پس باس خعلی مواظبشون بود

:)

درسته :)

1.یکی نفهمه من چی عرض میکنم.. :|

نتم تموم بشه :|

وقتی میخوام دو دیقه برم بمیرم اهنگ گوش بدم حتی بقالی سر کوچه هم منو صدا میزنه و باهام کار داره :|

غر غرای مامانم شروع بشه :|

یکی ب کسی ک برام عزیزه چیزی بگه :|

کلا رو خیلی چیزا عصبانی میشم.. اگ بگم مخت هنگ میکنه XD

بقیش بمونه برا بعد :/

 

2. اگ کسی منو عصبانی کرده باشه میزنم تو دهنش :|

البته اگ از خودم بزرگتر باشه چپ چپ نگاش میکنم میگم برو حاجی.. خدا حاجتت رو جای دیگ بده :|

یا اگ وسیله ای باشه منو عصبانی کنه میزنم میشکونمش 0___0

 

3. عقایدم ..

اگ کسی بخواد اونارو زیر سوال ببره من میدونم و اون :/

عروسکم.. 

میدونی.. شاید بچگونه بیاد.. ولی برام یه جای دیگ داره اون عروسکم.. حتی شده چون پسر خاله کوچیکم بهش دست زده کوبیدم تو گوشش.. داستان داره کلا.. :(

من کلا ادم ساکتیم.. اگ یکی بخواد خیلی بهم بپره و ب پر و بالم بپیچه.. ینی هیچ کس حق نداره سکوتمو قضاوت کنه :/

و خیلی چیزای دیگ :)

 

4. خب.. یه چن تا خط قرمز دارم ک نگفتم.. ولی دو دفعه از رو یکیشون رد شدم.. و واقعا پشیمونمممم :/

5.ن.. چون اونا خط قرمزای منن.. اگ کسی میخواد من از اونا دور شم خودشم باید از خط قرمزاش بگذره :/

6. من یه حساسیت دارم ک خیلیا برا اون سرزنشم میکنن..

بچه هاااااا :|

.. من از بچه ها متنفرمممم T-T

کلا نمیخوام صداشون یا وجودشونو حس کنم.. ن.م.ی.خ.و.ا.م. :|

 

7. خب اگ یکی رو حساسیتای من پا فشاری کنه باید خودشو مرده فرض کنه..

البتع من خیلی خیلیییی صبورم.. دیگ ببین اون طرف چیکار میکنه ک من از کوره در میرم :/

 

ایگووووو..چقد نوشتمممممم... *-*

دست خودم پکید :/

ولی خوب بود.. بازم از این چالشا بزار.. :)

چه جالب

آره یه بعضی وسایل هست که یه ارزش خاصی دارن برامون درک میکنم

بچه ها رو منم فقط تا ۳ سالگی دوست دارم بعدش متنفرم😂

ممنون که شرکت کردی :)

۱. چه چیز هایی یا چه آدمیای عصبانیت میکنه ؟ (هر تعداد میتونید بگید)

ادمای دو رو

توهین کردن ب دیگران

بدگویی

غیبت

دروغ

خالی کردن اعصبانیت دیگران ولی کسی ک اصن مقصر نیست

۲. وقتی عصبانی میشی چیکار میکنی ؟ (منظورم لحظه ی عصبانیت)

سعی میکنم خودمو اروم کنم

هیچوقت تو عصبانیت کاری نمیکنم

۳. خط قرمز های زندگیت چیه ؟ ( اونایی که حاضری برای حفظشون حتی جونتو بدی . میتونه انسان ، شئ ، خصوصیت اخلاقی یا هر چیزی باشه)

خودم:)

هیچکس حق توهین ب منو نداره

و خانوادم

 

۴. تا به حال چنتا از خط قرمزها رو رد کردی ؟ قبلا خیلی گذاشتم ب خودم توهین کنن

هزاران بار

ولی دیگه این غیر ممکنه

 

۵. آیا ادما یا هرچیزی که تو رو مجبور به رد کردن خط قرمزات کرد رو دور کردی از خودت یا نه ؟ اگه نه چرا ؟

اره

چون دوستشون داشتمو نمیخواستم ناراحتشون کنم و خودم ناراحت میشدم برام مهم نبود

 

۶. حساسیت هات چیه ؟ ( یه مثال برای واضح بودن سوال: من رو صدای بلند حساسم مثلا یا حتی رو صدای شیر آب -__- )

من روی وسایلم خیلی حساسم متنفرم از وثتیکه کسی وسایلمو از مرتب بودن خودشون درشون میاره

یا بی اجازه دست میزنه

 

۷. چه کسایی اطرافت بیشتر باعث برانگیخته شدن حساسیتتون میشه؟ و اون لحظه چه حسی بهتون دست میده ؟

یکی هست

چون خیلی براش ارزش قائل بودم

خیلی عذابم داده

حالا دارم تلافی میکنم تا بفهمه

حق نداره با همه بد رفتار کنه

چون واقعا اخلاقش بده....

 

 



 

مرسی هانیه جونم که شرکت کردی💖

۱. چه چیز هایی یا چه آدمیای عصبانیت میکنه ؟ (هر تعداد میتونید بگید)

ادما خودخواه و بی منطق

 

۲. وقتی عصبانی میشی چیکار میکنی ؟ (منظورم لحظه ی عصبانیت)

از طرف ناامید میشم:/

۳. خط قرمز های زندگیت چیه ؟ ( اونایی که حاضری برای حفظشون حتی جونتو بدی . میتونه انسان ، شئ ، خصوصیت اخلاقی یا هر چیزی باشه)

عدالت:|  خودمو خانوادم و کسایی ک دوستشون دارم

۴. تا به حال چنتا از خط قرمزها رو رد کردی ؟ 

چیزایی ک یموقع از حدم گذشتم توشون الان شدن خط قرمزام

۵. آیا ادما یا هرچیزی که تو رو مجبور به رد کردن خط قرمزات کرد رو دور کردی از خودت یا نه ؟ اگه نه چرا ؟

همم خب دیگ هیچوقت ب راحتی قبل باهاشون نبودم پس شاید اره

۶. حساسیت هات چیه ؟ ( یه مثال برای واضح بودن سوال: من رو صدای بلند حساسم مثلا یا حتی رو صدای شیر آب -__- )

اب دهن://///// وسواسیم کلا

۷. چه کسایی اطرافت بیشتر باعث برانگیخته شدن حساسیتتون میشه؟ و اون لحظه چه حسی بهتون دست میده ؟

کسایی رو ک دوست دارم بیشتر تاثیر میزارن روم ولی خیلی زود کنار میام باهاشون مثلا خانوادمو دوستم...اما فک کنم کلا عصبانیت و تاسف من همراه هم ظهور میکنن😂

سلام عزیزم مرسی بابت شرکتت

مورد اخری مثل همیم ✌😂

1:خودخواهی ، درک نکردن 

2:ناخداگاه تن صدام خیلی بالا میره

3:خودم ، بی تی اس ، کسایی که دوسشون دارم

4:میشه گفت هیچ وقت خط قرمز هامو رد نکردم

5:نه ، هرکسی که چیزیو خط قرمزش میدونه که مجبور نیس برای اینکه اون

چیز خط قرمزشه به بقیه توضیح بده که شاید اون افراد مجبورت کنن خط 

قرمزت رو رد کنی

6:صدای بلند، درک نکردنم

7:خانوادم ،بعضی وقتا فکر میکنم اونا حتی نمیدونن که عشق چیه چه برسه به 

اینکه منو درک کنن

ممنون عزیزم که به سوالا جواب دادی💜
Monday 10 Shahrivar 99 , 19:33 ‡ 𝐵𝑙𝑒𝑟𝑎 𝐵. 𝐻

هنوزم میتونم بگم؟

 

۱- دروغ، دورویی، بدقولی، موقعیتای یه هویی وپیش بینی نشده، تغییر، بی اهمیتی، نادیده گرفتن، وختی یه چیزی بیش از حد طول میکشه و کشدار میشه، واقعن کلافم میکنه

۲-فقط زل میزنم و از داخل مغز خودمو میخورم، سعی میکنم ضربان قلبمو بیارم پایین اما بجاش کل بدنم داغ میکنه

۳-اونی که حاظرم جونمو براش بدم هنوز پیداش نشده، ولی فک کنم اگه ماشین بخرم ترجیح بدم تو تصادف خودم بمیرم تا اینکه ماشینم داغون شه. شاید درک نکنین ولی من با ماشینا زندگی‌میکنم نه با آدما، ماشینا خیلی بهتر از آدما به حرفام گوش میدن. فک کنم من جونمو برای کسی بدم که مثل‌ماشینا باشه، تا آخر پا به پات بیاد و به حرفات گوش بده، در عوض ازت محبت و مراقبت و توجه بخواد.

۴-بستگی داره منظورت از خط قرمز چی باشه، اگه اخلاقی باشه که نه، سعی میکنم همیشه اخلاقمو آدمیزادی نگه دارم. ولی اگه از نظر اجتماع و خانواده باشه آره، تا دلت بخواد ازشون سرپیچی کردم و از خط قرمزاشون رد شدم

۵-نه، نمیتونم خانواده مو از خودم دور کنم، حداقل الان نمیتونم. برای زنده و درامان موندن بهشون نیاز دارم

۶-روی غر زدن بقیه، آه و ناله کردنشون، اعتراض کردنشون، توهین کردنشون

۷-خواهر کوچیکم، مدام بهم غر میزنه و توهین میکنه. اون لحظه فقط زل میزنم و دهنمو بسته نگه میدارم تا برای خودم دردسر درست نکنم، رو ضربان قلبم تمرکز میکنم و فقط میزارم حرفش تموم شه. ولی تک تک کلماتشو به خاطر میسپرم، دست خودم نیست همشون میرن تو مغزم

 

راستش من یه آدم درونگرای عصبی هستم، با اینکه خیلی میخندم و شوخی میکنم ولی داخل مغزم یه دنیای دیگه هست که ترجیح میدم زیاد نشونش ندم

هر وقت بخوای میتونی شرکت کنی :)


جالبه منم خیلی درونگرام ، میفهمم
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡