❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


Love 🎶💙

هنوز قلب تپنده آرزو های من زندست ...💫

چند لحظه برای خودم ...💎

با یه موسیقی بیکلام خوب ...

Download
حجم: 9.05 مگابایت
 

 

 

 

 

پ ن: قرار نبود مطلبی تا یه ماه دیگه بذارم

ولی با خودم گفتم همون یه لحظه حس خوبی که با شنیدن یا دیدن این مطالب بدست میارین

شاید تو حال خوب منم برای این روزا تاثیر داشته باشه

فقط به خاطر شما این مطالب رو گذاشتم و انتشار در آیندن

برای من و محدثه دعا کنید ...

زودی برمیگردیم :)💙

 

 

میگم منصرف شدی بالاخره؟؟ ک وبتو حذف نکنی؟؟
آره :)

فایتینگ

میتونیددددددددددددد شما

کنکورتونو عالی بدید

 

یییسسس :) 
ممنون لاو 
Sunday 5 Mordad 99 , 14:04 ☆●~●☆ Min Noora

اونی جونمم وبتو نمیحفذی؟؟؟

نورایی میانه سارا کنکور داره نمت بیاد و اینکه وبشو حذفیده
Sunday 5 Mordad 99 , 17:36 ☆●~●☆ Min Noora

اوک

*-*


سارا : نورا فدات شم حذفش نکردم دیگه 
Sunday 5 Mordad 99 , 17:41 ☆●~●☆ Min Noora

صلام اونی جونم^-^

خوب کردیی^-^

میگم هنو هص

سلام عزیزم
:))

نه اگه لغوم نمیزدم امشب حذف میشد 
Sunday 5 Mordad 99 , 17:45 ☆●~●☆ Min Noora

خوبه که زدی^-^

بوصص^-^

:) فدای تو
Sunday 5 Mordad 99 , 17:46 ☆●~●☆ Min Noora

خدانکنه^-^

تو کنکورم موفق باشی اونی جونی^-^

ممنون عزیزدلم:))

سیلوممممممممم... :)
من اولین باره اومدم تو وبت

و با این آهنگای بی کلامت خیلی دارم حال می کنم و آرامش می گیرم

و معتقدم خدا برای کسی که کار مفیدی برای بنده هاش انجام بده پاداش خفنی کنار میذاره

چ برسه به کسی که به بنده هاش آرامش و خوشحالی مجانی هدیه کنه

پس توعم مطمئن باش خدا پاداش این خوبی تو میده

تو کنکور که واقعاااااااااااااا امیدوارم و دعا می کنم موفق شی...

اگرم خدای نکرده زبونم لال موفق نشدش(به احتمال 1 درصد) ایمان داشته باش که خدا پاداش تو برای جای خیلی بهتری کنار گذاشته... :)

 

و یه نکته...

واسه اینکه خیال تو یه ذره راحت کنم...(البته امیدوارم کنکورت فردا نباشه که بعد کنکور بخونی کامنت مو XD)

من فک می کنم کنکور امسال به خاطر کرونا خیلی راحت تره

چرا؟

چون اول اینکه به خاطر کرونا آموزش و پرورش  کلی از امتحانا و درسای ما رو حذف کرد و کلییییییییییییییییی از امتحانامون سوالاش آسون شد

مایی که کنکوری نیستیمو اینجوری مراعات مونو کردن ببین دیگه برا شما قراره چه بکنن!

به همین علت استرس نداشته باش و با خیال آسوده برو سر امتحانت

ذهن تم از مشغله و فکرای چرت و پرت خالی کن

GOOD LUCH

 

FIGHTINGGGGGGGGGGGGGGGGG
 

سلاممم عزیزم

ممنونم واقعا 
خیلیی خیلیی خوشحالم کردی بابت حرفات
منم تنها هدفم از فعالیت تو این وب همینه
البته مدیر وب هانیست:)


فردا کنکورمه به موقع دادی😂

من تلاشمو کردم امیدوارم نتیجشو ببینم 

بازم مرسی بابت نظرت خیلی حس خوبی دادی بازم بیا 💜 :))))

چقد خوشحالم که خوشحالت کردم *______*

 

عهههههههه خب پس خدا رو شکر

امیدوارم تلاش تم نتیجه بده

 

حتماااااااااا عزیزممممممم

 

بوووووسسسسسسسس به دو لپتتتتتتتت

💜💜😍

مرسیییی

بوس به سرت😂
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡