❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


کتاب (تهران،کوچه ی اشباح) پارت نهم

هیجانی شد .. ㅠ--ㅠ قضیه این دختره و پسره چیه =`|

خسته نباشی مهندس ㄹ~ㄹ☆

 

اهم اوهوم*-*
نمد والا یهو میپرن وسط داستان
سلامت باشی دکی😐😂

من دکی نیستم من شیر ژیانم 😂⚰👐🏻

ولی ت رو بهت میگم مهندس ، بهت میاد 😆👌🏻

عاره
تو ژیانی ژیان
اصن پیکانی
شایدم پرایدی
منم لامبورگینی عم
.
اووووووووووووووو
مهندس کی بودم منننننننننننننننن

فایتر حذفش نکردم دیگه :)))

اع جدی؟
میانه😂😂
خواهر من وقتی هستی ت وب خو ج بده ب طرفدارات عیح

خخخ

باور کن الان اومدم همینکه خواستم جواب نورا رو بدم دیدم تو جواب دادی

سعی میکنم هماهنگ باشم باهات :)

باوشد^^
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡