❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


حالت خوبه؟

حالت خوبه؟

 

 

چرا ما فقط منتظر روز مرگمون میمونیم...

و هیچکاری نمیکنیم حتی درک نمیکنیم زندگیمون چقدر قشنگه؟

 

اینکه الان تو داری نفس میکشی...

بدون استفاده از کپسول اکسیژن...

بدون استفاده از تجهیزات پزشکی...

ی خوشبختی نیست؟

 

 

همه مشکل دارن...

اصن کسی هست ک بی مشکل باشه؟

ما منتظریم همه چیزا خودشون خود به خود خوب بشن اما ایا این ممکنه؟

 

تا سعی و تلاش نکنید هیچکس برای شما کاری نمیکنه

 

ما از دست میدیم فرصت هامونو بعد میفهمیم چیو از دست دادیم...

خدارو شکر کنید به خاطر هر یک لحظه نفس کشیدن...

بابت اینکه پدر داریم

مادر داریم

اینکه روی ویلچر نیستیم

اینکه میتونیم زندگی کنیم

کسایی ک دوستمون دارن هنوزم هستن ...

شاید فقط ما نمیبینمشون

 

اگه کسی از تو خوشش نمیاد؟

مگه مهمه؟

مهم اینه ک پدرت عاشقته

مادرت دوستت داره

خودت خودتو دوست داری

از همه مهم تر خدات دوستت داره...

اگه حوادث و مشکلاتت  از بیخ گوشت رد میشن یهو...

فک نکن شانس اواردی...

نه... اینا از طرف خداست ک بفهمی...

ن ببین درسته زندگیت سخته...

ولی من هنوزم هواتو دارم

هنوزم کنارتم هنوزم میبینمت نمیذارم بلایی سرت بیاد

 

یه روزی میبینید ک دیگه...

وقتی برای زندگی کردن ندارید

پس از همین الان شروع کن تو میتونی...

خودت خودتو خوشبخت کن...

اگه تو نکنی...

مطمئن باش هیچکس دیگه اینکارو برات نمیکنه...

تو میتونی از همین الان شروع کن...

1

2

3

از حالا خودتو دوست داشته باش...

Wednesday 1 Mordad 99 , 13:29 shinya an otaku and army

خیلی قشنگ بود عزیزم

مرسی واقعااااااااااااااااااااااااا

..

من اصلا حالم خوب نیس -_-

 

.چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

من هر وقت زدم تو کار دلار و کلت (قاچاق) خوشبخت میشم :/

.
ایشالله خوشبخت شی
برایت در درگاه خداوند دعا میکنم
ولی باید ی کلت بفروشی ب منم*-*نیاز دارم ککک

مفتی بیا بت بدم :/

دیگه دعا میکنم برات جاش کک

باش اومدم*-*

چون مدرسه ثبت نامم نمیکنن T_T

تازه یکی از نزدیکانمون که خیلی وقته ندیدمش و خیلی هم دوسش دارم کرونا گرفته T_T

:(
وای نه
خیلی بده
براش دعا میکنم
بچه ها هرکی این کامنتو میبینه براش دعا کنه پلیز
Wednesday 1 Mordad 99 , 15:10 ☆●~●☆ Min Noora

عایگو چه خوبه^-^

.

خیلی قشنگ بود.😭

 

..

قشنگ بود:)))

.

ممنون عزیزم

..

عععع. سلام هانیه شیییی. نمیدونین چقدر ذوق کردم. ولی یه سوال مگه شما منو دیدین یا اصلا مگه میشناسین که کنارم باشین؟ :( 

راستی تو دلم مونده بود بگم. اگه «نبید» لریه واقعا خوشحال شدم. همه شاهدن یه روز کلا تو آسمونا بودم. به هر کی میرسیدم میگفتم هانیه شی گفت نبید. کلا رفته بودم فضا.

واقعا شما دخترای فرازمینی و عالی هستین که تونستین احساسات من بی احساسو برانگیخته کنین.

*-*
خیر لری نبید ککک

هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡