❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


کتاب (تهران،کوچه ی اشباح) پارت سوم

Saturday 28 Tir 99 , 17:44 ☆●~●☆ Min Noora

فایتر؟؟

چیزه چیکار داری میکنی؟؟

بلی
دارم پست میزارم😂
کاری داری؟
Saturday 28 Tir 99 , 18:00 ☆●~●☆ Min Noora

اره کارت دارم

بیام وبه خودت؟

بل بله عامدم منم یه سوالی ازت دارم
Saturday 28 Tir 99 , 18:56 کریمه کریمی

کتاب قشنگیه

اره دقیقا نویسندشم ایرانیه ^^

وااو گاد! =_= اصلنم نترسیدم!

خسته نباشی^^

😂😂
سلامت باشیییی
.

این کتابو خوندم تا جلد آخرش
ولی شدیداااااااااااا مسخره تموم میشه
انگار نویسده فقط میخواسته تمومش کنه
به آخرش که رسیدم به این نتیجه رسیدم که فقط وقت تلف کردم

عی بابا
دلت پره ها
هعی عب نداره
. 

من اینو خوندممممممممممممم😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

سرش عرها زدمممممممم😨😨😨😨😨😨

جریدممممممم😐😐😐😐😐😐

فک کنم کلاس هفتم بودم😐😐😐

دوستم بهم داد منم اومده بودم تهران..بعد دیدم بیکارم دارم مگسای خونه ی خالم رو میشمارم..برداشتم خوندم😱😱😱😱😱😱😱😱

باور کن من اصن از هیچی ب جز حشرات نمیترسماااااا...ولی فک کنم محیط تاثیر گزار بود😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

مرسی ک خاطرات منو زنده کردی😂😄

راستی..من اولین باره اینجا نظر میدم و خب..شمارو نمیشناسم😶😶😶😶

*لپاش گل می اندازد*

میشه باهم اشنا شیم و دوست؟☺😊

😂😂😂😂👌
😎مخلصیم
خاک پاتیم
ماسک رو صورتتیم
ضد عفونی کننده دستتیم😐
اوکی دیگه داره کارم ب جاهای باریک میکشه
البته من یکی از ادمینای این وبمچن تا ادمین داره اگ دیده باشی)
اسمم فایتره ب معنای مبارز 
اسمو سن اصلیم سکرته
توهم خودتو معرفی کن ^^
البته معرفی اصلی من ت منو هستش
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡