❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


موفقیت💫

 

 

ببینید و لذت ببرید ...

 

از اینکه تفکر متفاوتی داری نترس ...

اون لحظه در درست ترین جای جهانی 💫

 

 

 

Saturday 28 Tir 99 , 09:18 shinya an otaku and army

من کلا هیچ نظری به اطرافم ندارم خشک و بی حس 

این یه ویژگی از نظر خودم خوبیه

الان تو بهترین جای جهانم؟

بهترین جای جهان کجاست از نظرت؟

Saturday 28 Tir 99 , 17:42 ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

:)

نکته اینجاس ک ب من میگن فضاییو خون اشامو اینجوری چیزا

کلا کل جهان یور برن من مخالفشونم

اگ با منطق بهم بگن مسیرم غلطه قبولش میکنم درغیر این صورت همچنان راه خودمو میرم

چرا خون آشام ؟؟

آره دقیقا منم تا کسی علت یه کاریو بهم نگه هیچ وقت قبولش نمیکنم
Saturday 28 Tir 99 , 18:04 ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

بخاطر دندونای نیشم

سریع بودنم(اصولا ت هیچ کاری لفت نمیدم ولی خب اصلا این مسئلش جداس یهو غیب میشم😂)

شب بیدار بودنم (کلا خیلی کم میخوابم)

پوستم

چشمام و.................

یا خدا :/
مطمئنی نیستی ؟ :/
Saturday 28 Tir 99 , 18:08 ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

😂😂😂

بیشترش ظاهریه

من رو فیلم گرگ و میش خیلی دلم میخواست خون آشام باشم
Saturday 28 Tir 99 , 18:11 ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

خیلییییییییییییییی قشنگ بود

خاطرات یک خون اشامم همین طور

اوهوم
پووف دست رو دلم نذار اینقدر دلم میخواست خاطرات یک خون آشام و ببینم هیچ وقت فرصتش نشد
Saturday 28 Tir 99 , 18:14 ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

عب نداره بابا

بعد کنکور کلی وقت داری

میزنی میترکونی

:)

خیلی خسته شدم با قرص و دارو سرپام
فقط میخوام تموم شه تفریح پیشکش
Saturday 28 Tir 99 , 18:18 ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

خدایا :(

عب نداره وقتی تموم شد میگی اع انگار ن انگار صب رفته بودما

کلا بعدش زمان خیلی زود میگذره 

هیچ کاریم نکنی میگی وا من هنو هیچ کاری نکردم دوماه گذشت :/

عنتر قبلش اینجوریه فقط

آره ولی اگه کرونا نبود عالی بود
Saturday 28 Tir 99 , 18:24 ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

بزرگوار دهن مهن هممونو صاف کرده :)

خخخخخ 

هوی روانشناسا :| ...

سارا کوش !؟ 

# سارا ی سر ب وب من بزن یه کامنت بده ی چی بگمت 

# محدثه 

اینجانب در حال نوشتن اون چیز میباشد الان:| و تقصیر تو و لینداعه همش :| من الان باید از هوا فیض ببرم :| من الان باید خاب میبودم :|

خخخخ
باشه
Sunday 29 Tir 99 , 12:43 shinya an otaku and army

جایی که با دوستام باشم

اوهوم برا منم :)
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡