❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


آهنگ بی کلام 3

اهنگ بیکلام آرامش بخش شبتون خوش ❤👌

Download

 

Thursday 26 Tir 99 , 20:57 هانیه خره *-*

چ خوفه*-*

:""""""""")

یسسس
Friday 27 Tir 99 , 00:55 کریمه کریمی

چه قشنگ و احساسی☺

مرسی عزیزم نظر لطفته❤

میگم مونی میتونی هر اهنگی میذاری از این به بعد اسمشونو بذاری ؟چون تا چند وقت دیگه

یادمون میره شماره چند بود

اینم فک کنم 4 بود :)

اععععع سلووممم ساراااا خوبی
بعدن عوض میکنم الان نمت باید برم درسام مونده
من با پستای خودم تنظیم کرده بودم 
فقط بنویسم بی کلام ینی؟؟

خوب اینو ولش کن ولی جدیدا رو اسمشونو بذار

منم اخریشو که گذاشتم اسمشو گذاشتم

 

سلاممم تو خوبی؟

شت من اومدم تو رفتی XD

چشم 😊
بدنیستم 
یادم رف چرا اومده بودم 😂😂
سارا وب زدم😂😂

://

چرا ؟

کوش؟

بزار ادرسشو عوض کنم ی کامنت خصوصی بده 
ب هیچ کس نگفتم اولیشی بخاطر تو زدم 

به خاطر من ؟

الان من چ کنم از ذوق ؟؟

:)))))))))

یسسسسسسسس
سارا ی کامنت خصوصی بده 
Saturday 28 Tir 99 , 17:41 ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

💜.💜

.

تق تق تق

مونی مونی! 

سلامممممممم چطوری دختر ؟

خوبی سلامتی ؟ 

خسته نباشی ... 

شادییییییییییسسسسسسسیییییییییییی نااااآحححححححححح شادیییییییییییییییییییییییییی اونیییییییییییییییییییییییییی کوجا بودیییی مونیتتتتت دققق کرد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


ای قلبمممممممممممم😭😭😭😭😭😭

مونی الان کار دارم شب میام اگر بودی بحرفیم 

حالا نمیدونم شب زود بشه یا دیر 

اوک اونی جونم سعیمو میکنم شب بیام امیدوارم باشی دلم برات ی ذره شده 😭😭😭

چه خبرا؟؟

اونی شادی حس میکنم خوب نیستی☹️☹️

ای بابا چرا همچین حسی داری؟ 

چون همیشه تو حرفات انرژی بود و بهم منتقل میکرد ولی دیع حسش نمیکنم

مونی یه ساعت بگو تا من بیام آخه من میام تو نیستی تو میای من نیستم! 

اونی شادی ی ساعت بگو من بیام ببخشید چن روز کلن نبودم رفته بودیم بیرون 

تل داری😢😢😢

سلام مونی متاسفانه فعلا تلگرامم در دسترس نیست

ببین من شبا طرفای 11 یا 12  هستم

چه کردی انتخاب رشته رو؟دوست داشتی بگو

باش اونی جونم ی وقت بگو من بیام توهم باشی😢😢

بیا سایتم مونی

سایت زدم

اومدم😍

Wow

Veri good

هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡