❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


کتاب (فرشته ها از کجا می آیند؟) پارت پنجم

فایتر شی :)

جانم؟
خوبی وندا جونم
کجا بودی اینهمه مدت؟

عررر خوبم فدات شم :) (فک کنم اولین باره بات خوب حرف میزنم XD)

تو خوبی ؟

فایتر من راز سکرتیه توورو کشق کردم حالا من عامارتو دارم بببین !   :

اسم اصلی : عبدالله (؟؟؟)

سن اصلی : 46 سال

شهر مسکونی : کابل (پاییتخت افغونستون ):/

فرزندان : حشمت و کبرا :///

و ....

خدانکنه :)
تو همیشه خوبی
من همینجوریتو میدوستم
😂😂😂😂.
ن بابا
عبدالله؟؟
چینجا؟؟

اره عبدالله جونممممم (:

.

.

وای منو دوس داری من الان باس زنده باشم ؟؟؟

😂😂
اخه من ب تو چ بگم؟
معلومه دوست دارم^^
خیلیم زیاااااد
هرجوری ک باشی هرجوری ک بام حرف بزنی
من وندارو دوس دارم ن نسخه کپیشو :)
Monday 23 Tir 99 , 15:14 سعید حیاتی

کتابه خوب بود . ولی فکر نکنم پخشش بدون اجازه ناشرش درست باشه.

اول کتاب نوشته بود استفاده از متون به جز موارد جزیی در نقد و بررسی ممنوعه

:)

عااااا
نمیدونم
من چون قشنگ بود و پرمعنا اینکارو کردم
الانم کسی نمیتونه بره باغ کتاب یا همچین جایی
پس میتونن اینجوری ازش بهره ببرن :)

من این کتاب رو خوندم..

راستش اولش یکم گیج بودم که چه ربطی به عنوانش داره.

تکه به تکه راجب چند نفرن که به هم ربط دارند.

اتفاقی چشمم افتاد به این کتاب اما..

خوشحالم که وقتم رو الکی هدر ندادم.

جالب بود.

هرچند الان تهشو یادم نمیاد. اما یه جاهایی دلم گرفت.

کوتاه هم هست نمیدونم چرا پارت پارت گذاشتیش.

 

اوهوم :)
ممنون بابت در میون گذاشتن تجربتون
نمیشد همرو با هم اپ کرد😂
Monday 23 Tir 99 , 18:31 سعید حیاتی

نیت شما خیر بوده🌹🌹🌹

کتابایی که یه واتر مارک "کتاب نوجوان" دارن در کل عالین . من قبلا زیاد میخوندمشون . الان هم 13 تا کتاب از کتابخونه تو خونه مون مونده! از 6 ماه پیش!

اینکه عالیه :)
من تا کتابیو میبینم باید سریعا تمومش کنم
ولی خب خیلی دقیق میخونمش
طوری ک لحظه ب لحظش یادم بمونه

@#DF%$TGVBCXGG xctrcgfx5g5^CTY#^gC^t

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 💜

بله
چقدر واضح توضیح دادی وندا جان
متشکرم
.
Monday 23 Tir 99 , 18:43 سعید حیاتی

من خوندمشون یادم رفته ببرم پسشون بدم

.

چقد قشنگ بود :) 

من معمولا رمان و کتاب ایرانی نمیخونم ولی این خیلی تاثیرگذار بود 💕

خسته نباشی ✋🏻

خوندیییییییششششششششششششش؟
اوهوم خعلی جملات قشنگیو ب کار برده :)
سلامت باشی مشکلم فقط اپ کردنش بود ک پدرمو دراورد چون نمیفهمیدی کدوم صفحرو گذاشتی😂😂😐

ااااااارررررررررررهههههههههههههههه 😂😂😐

ㅋㅋㅋ

راست میگی سخت بنظر میاد :| بیشتر خسته نباشی 😂💜💜

اییییییییییییییییییییووووووووووووووووولللللللللللللللللل
😂😂
بیشتر ممنون نورایی جونم
.
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡