❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


♥ ʟᴏᴠᴇ ᴛɪᴍᴇ ♥

 

 

Monday 16 Tir 99 , 13:54 —••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

اووووووووووووووووووووووووووو

به‌به...

چه‌چه

😂💜

😂😂برا روحیت گذاشتم کلم منحرف
Monday 16 Tir 99 , 13:59 —••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

خو مگه من چیزی گفتم اهوی افریقایی😂؟

ببین...

حتما یه چیزی هست که فک کردی که من یه چیزی فک کردم 😂😂

بعله
ببن وقتی ت داری بح بح چح چح میکنی ینی افکارت در حال پروازن :/
Thursday 26 Tir 99 , 20:44 moon🌛 child🌜

هعییی فایتر با این پستت دلم واس رل نداشتم تنگید😂😂😂

😂😂😂😂عجبا

فایتر ازین پستای عاشقانه بزاری من دیگه نمیام نظر بدم بعدم سایم از بالا سرت میره !

😂😂😂
خوبن ک 
اینم درخواستی بودش
ن منو محروم نکن از سایت

وای اصن آهنگه کع پلی شد یهو پاشدم به رقصیدن XD

مرسی که انقد حالمو خوب کردی... :)))))))

😂😂 خوبه 

فک کنم فایترم الان خودش نیاز داشته باشه به این اهنگ تا برگرده👣😂

چرا؟

مگه چی شده؟

(ادمین فایترو میگی دیگه؟ آخه من تازه با وب تون آشنا شدم نمیشناسم هنوز XD)

راستش من این دوهفته نبودم امروز اومدم فهمیدم میخواسته بره از بیان
اره فایتر
حتما ناراحتیش اساسیه فعلا گفته با خودم میخوام خلوت کنم
امیدوارم خوب شه برگرده واقعا بمب روحیه بود


از این بابت خیلی ناراحتم که بچه ها جدیدا زود به زود به خاطر یه ناراحتی میخوان برن
حالا از فردا که سرم خلوت شد کلی پست میذارم سرشون گرم شه😂
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡