❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


ᴛʜᴇ ʙᴇꜱᴛ ᴅᴀʏ

Saturday 14 Tir 99 , 21:16 moon🌛 child🌜

لایککککککککک❤❤❤❤

تنکسسسسسسسسسسس

.

1 هیچکس !

2 خونه !

3 ریلکس فقد !

4خبر مرگمو بیارن (تو گزینه هات نبود شرمنده فایتر جان 😂 😐 )

5 ن بابا :/

6حس خاصی بم دست نمیده ناموسن ...

....

مرسی ک شرکت کردم !

هی چرا خبر مرگ
میدونی چندین نفر ت کل جهان دوس دارن جای تو باشن :)

مونی ::: حرفا منو میزنی فایتر

چه باحال منم بعدا شرکت میکنم😀

کامسااااااا.

واتتت؟؟ جای من باشن ؟ 😂 😐

ناموسن ولم کنین بزارین ب کار زشتم فکر کنم :/

.

.

.

 ادامش ...   :

تو قصد نداری مودائو یا انتمد رو ببینی ؟ من انقد خودمو براش هلاک کردم :(

عاره
خیلیان ک دوس دارن یه لحظه مثل تو باشنو حسرت زندگیتو میخورن :)
چرا اتفاقا بعد اتک میرم ت کارش

واووووووو عالیه *-*

چووووونمانههیوووووووو
بشرکت درش اع
Saturday 14 Tir 99 , 21:28 moon🌛 child🌜

نمخخخخخ ایم قهر 😒😒😒

عاقااااااااا با منه😂😂
بساطی داریما

هیچکس/:

برم بیرون در کل بچرخم/:

یه کیف پول روی زمین پیدا کنم که توش کلی دلار باشه اول وجدانم بهم اجازه نده که ورش دارم بعد با خودم بگم گور بابای وجدان ورش دارم و برم عشق و حال کنم😂😂

😂😂😂👌👌
ولی سعی کن هرگز پا روی وجدانت نزاری :)
ممنون بابت شرکتت
Saturday 14 Tir 99 , 21:33 moon🌛 child🌜

بهتریپ دوستم

کنسرت

فیلم

ب یکی از خواسته هام برسم

تنکس❤❤❤❤❤❤

متشکرمممم :)
خب پس بهترین روزتو بساز ^^💜

من الان خودمم نمی فهمم با کی دارم ح میزنم !

بدرود ! 😭 😐

فایتر عامد اگین :/

من تا دو هفته با کل بیان قهرم اه !

الان خیلی کاره با شما چار ادمین بزرگوار زر زدم و (چن نفر دیگه ...)

اگ جمعه زنده بودم چشوم ...

و باز هم بدرود 😐 ...

بدرود. با من قهر نکنیااااا

هیچکس...

کنسرت و شهربازی

بیرون بچرخم

اولیش و اخری

♥_♥

 

ایولللللللللل
بپر برو بهترین روزتو  بساز
هرجور ک شده^.^
اونوخ هرگز حسرتی ب دل نداری :)

چشم*-*

بی بلا.

چ همه ادمینا هم انید *-*

ای جانم

ادمینای خوشگل کی بودید؟

ککک

من ذووووووق😍😍
من دیگه آن نباید بشم تا جمعه
مطلبمم فردا منتشر میشه☺☺

مونی : می تو 😒😒
فایتر: 
.

😂😂مونی لبخند بزززن

با قدرت فردا و همینطور پس فردا رو تااا جمعه میترکووونییییمممم

جمعه هم میایم خودمونو خالی میکنیم

😀😍

من باهاش قهرم 
ولی بخاطر ساراییی خوشملم میخندم 😊😊😊😊❤❤❤❤❤❤
باش خوشحالم ک یکی هم وضعیت منو داره تنها نیستم

عه وا ؟؟؟ سارااااا من وب مودائو داشتممم وب انتمدم داشتممم بعد عصبی شدم زدم حذفش کردم خیلی دلم براش تنگ شده دلیل 20% افسردگیم همین مودائو عه :(

 

اینا که گفتی چیه؟؟😯😯

ای باباااا افسرده واس چی خووو 
یکی دیگه بزن☝😍

می توووو

 

خوب لاولیام من دیگه میرم جمعه میام 

و شمام همتون جمعه باشییید😍😍

همین طور اونایی که آنلاینن ولی روحن😂

مونی فااااییییتییینگگگ تا جمعه💜💜

 

 

پ ن : عاشق وبم که پره با نظرات ادمینا😂😂😂😂😂😂

بایییی. مونی؟؟(منظورش من بودم)
من نظر ندادم😂


مونی : بای بای قشنگم فایتینگگگگ توووووو منم اخر شب میرم بیای وب کشتمتاا تا جمعه نبای ها منم نمیام 
بوس بهت انیو 

هانی:
فایتینگگگگگگ
عاره عاره کککک
Saturday 14 Tir 99 , 22:03 NADER . Handsome (VND)

عاقا اینم منم ! وندا . یوخ دیدین با این اکانت  اومدم صمیمی برخورد کردم یوخ سکته نکنین !

به هر حال سایه من بالا سر همتون هس...

.

.

.

# فایتر :

1 نیسان

2چاقو

3حلقه ی دار

بگو با کدوم بکشمت ؟؟؟ از منن میپرسی مودائو و انتمد چیههه؟؟؟؟ بابا مگه وب من یادت نمیاددد ک سی دفه توش ازم پرسیدی مودائو چیه انتمد چیه خر کیه فلان کیه...؟

همونی ک اخرین پست گذاشته بودم بعد توش اومدی گفتی حافظم عین ماهیه اه !

بابا همونجا ک حذف شد یادت نیومد ؟؟؟؟

حاجی همونجا ک بیست دفه قصد حذفشو داشتم بعد مراسم خداحافشون هم برگزار کردم !

اونجا ک این شکلی بود هدرششش (کلیک)

یادت اومد یا خودمو بکشممم؟؟؟؟؟؟

من نگفففففففففففتممممممممممممم
پست برا منه
اهع این مشکل پروفایلو باید حل کنماااااااااااا
من تازه گفتم حیییییییییییییففففففففففففف
ب توعه کلم گفتم نحذذذذذذذذذذذذذف

:(

فقد میتونم برم محو شم ز بیان !

ن نشو بی وندا میشیم😂
مشکل پروفایلو میگم اسکای بدرسته
Friday 27 Tir 99 , 02:28 seveanth Skyy ... !

هیچکس !

خونه

فیلم

چیزی ک خیلی وقته دنبالشم

شاید حسم خوب باشه شایدم بد !

 

خب روزتو بساز^^
عاره دقیقا همه روزامون همینن
ممکنه خوب یا بد باشن
ممکنه ماهم حسه خوب یا بدی نسبت بهشون داشته باشیم
اینجوریه ک زندگی هیجان انگیز میشه :)
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡