❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


ترحم به خودمون

چرا نباید به خودمون ترحم کنیم؟

اصلا ترحم کردن چیه؟

 

اینه که بشینی و هی غصه بخوری یاد گذشته بیوفتی و بگی چرا من چرا باید این همه بلا سر من بیاد یا حتی به حال این روزات غصه بخوری...

هی به خودت تو آینه نگاه کنی و بغض کنی و بگی چرا من این همه بدبختم...

 

اما چیکار باید کرد...

اینو قبول کن که نه زندگی تو و نه هیچ کسی بی نقص نیست

درطول زندگی چیزایی به سمتمون پرت میشه و بعضی چیزا بهمون برخورد میکنه قرار نیست زندگی لطیف باشه

 

دنیا گاهی اوقات ناعادلانست به نظرمون ..فقط به این خاطر که نمیفهمیم حکمت خدا چیه... با بی عدالتیا کنار بیاید چون قرار نیست همیشه اینطور باشه...پشت همه ی این اتفاقا یه برنامه عادلانه هست که ما به خاطر همه ی محدودیتامون نمیتونیم درک کنیم...

 

چه فایده ای داره به خاطر گذشته و اتفاقایی که افتاده حسرت بخورید ؟ اگه میتونید واقعا کاری برای مشکلتون انجام بدید حتماا این کارو انجام بدید اگر نه غصه خوردن رو کنار بذارید...چرا

چون هییچ کاری نمیتونید برای اینکه ناراحتیتون رو برطرف کنید انجام بدید 

و حتی با این کار اون درموندگی به خاطر فکر کردن به گذشته و اینکه هیچی از دستتون برنمیاد هم به خودتون اضافه میکنید

 

هر وقت فکر کردید که یه وضعیتی یا یه نفر داره زندگیتون رو نابود میکنه بدونید اون خودتونید...که دارید زندگیتون رو نابود میکنید

 

 

پس دست از غصه خوردن بردارید و بگید اتفاقیه که افتاده و هیچ کاری دیگه از من برنمیاد...و روی زندگی الان تون تمرکز کنید

و گذشته رو فقط مثل یه تجربه و یه درس زندگی برای موفق شدن در اینده بهش نگاه کنید

و اینکه اگه دوباره با همچین مشکلی روبه رو شدید چطور باهاش برخورد کنید :)

واوووووووووووووووووووو

جفت نویسنده هام عالین ♥-♥

من بهتون افتخار میکنم*-*

(چشای قلبییییییی)


:)))))))

♥-♥

فقط میخواستم یه چالشی بذارم اما نمیدونم بذارم یا نه :/


چ چالشی؟

بیا خصوصی رو بخون

Saturday 14 Tir 99 , 07:02 ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

عاااااااا خودتونو ت ادمینان معرفی کنین :)

من محدثه ام پارسال وب بودم بهم مونی و گوگول میگفتن و به دلایل کنکور برفتم البت الانم نیستما ایشاالله بعد کنکور پلاس میشم اینجا فعلن نظارت میکنم 😂😂😂😂
ارمی خفن جین لاور
۱۸ ساله
تو هم معرفی بنما جیگر 
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡