❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


*-*

هرگز از اتفاقی ک قراره بیوفته...

فرار نکن چون دیر یا زود اون اتفاقه میوفته

فقط تویی ک زجر کشیدن خودتو بیشتر میکنی چون وقتی داری سعی میکنی جلوشو بگیری...

استرس از دست دادنش نابودت میکنه

و وقتی از دستش میدی خواهی مرد!

 

چون شده یه درصد...

حتی ی درصد ب اتفاق نیوفتادنش خودتو امیدوار کردی...

پس بذار اتفاق بیوفته...

تهش ی سال غم و غصس دیگه...

و این صد ها بار بهتره از روزیی هزار بار مردن...

برای از دست ندادن چیزی ک قراره از دست بره...

تو میتونی

تو قوی هستی♥

 

 

عزیزای من

از حالا هرکس هر مشکلی داره میتونه بگه تا سعی کنیم حلش کنیم 

همونطور ک تو پست قبل هم گفتم...

هعییی

من میترسم عاشق شم الان چیکار کنم😭😭😭😭

 

سلاامم عزیزم 
خب چرا میترسی عاشق بشی؟؟
عاشق شدن جرم نیس و این درون هر انسانی که متولد میشه وجود داره چون خالق ما عاشق بوده و مارو با عشق خودش پرورونده ما ادما نمیتونیم بدون عشق زندگی کنیم و این خب یک نیازه برای ادامه ی زندگی و زیباتر زندگی کردن 
اما خب سختی هاییم داره درکنار لذت و خوشیش ادم گرفتار درد و غم هایی هم میشه و اگر ی عاشق حقیقی باشی همین ها هم برات شیرینی دارن و این قانون عشق و عاشقیه 
قلب جایگاه عشقه و جز اون نمیشه پرش کرد 
عشق تعریف گسترده ای داره و ما میتونیم عاشق همه چی بشیم و زمدگی رو برای خودمون زیباتر کنیم
عاشق خودمون 
خانواده
زندگی
طبیعت 
و همه چیزای خوبی ک در دنیای اطراف ما وجود دارند 
همه چی بستگی ب خودت داره ک قلبت رو با چ چیزایی پر کنی 😊

من خیلی زود تحت تاثیر هر حرفی قرار میگیرم..مثلا یکی بهم میگه مرسی از خوشحالی بال در‌میارم.

الان یکی گفته دوستم داره ، ولی من حس میکنم الکیه ، چون از پشت تلفن که نمیشه عاشق شد. ولی الان خودم دارم از خوشجالی عر میزنم😐

من هانیه نیستم گفتم هنگ نکنی چون پست اونه پروف تون میاد 😂😂😂
من ادمین جدیدم مون چایلد مونی بهم میگن اسمدمحدثس خوشبختم بیب😂😂
خب این طبیعیه هر ادمی بهش ابراز محبت و دوست داشان کنن معلومه ک خوشش میاد چون ما ی انسانیم سنگ ک نیستیم خب تو هم کسایی ک دوستت دارن و دوست داشته باش اما ب اندازه ن بیشتر ن کمتر و اینکه نباید به هرکسی اعتماد کنی و خیلی زود تحت تاثیر قرار بگیری چون در اینده به مشکل برمیخوری و این یه جوری نقطه ضعفت میشه و بعدن دیگران ازش سواستفاده میکنن و اذیتت میکنن و خیلی لطمه میخوری پس نزار این ی جورایی نقطه ضعفت بشه و اونو در حد تعادل نگه دار 
چون با گوشیم غلط املایی دارم میانه

مرسی از حرفای خوبتون🤧 از جفتتون ممنانم😅😅

راست میگی اصن نباید اعتماد کرد👊🏼

 

فدایتتت عزیزم مرسی ک ب ما اعتماد کردی ❤❤❤❤
ببین من اعتقاد دارم چشم ها قلب دوم ما ادم ها هستن با چشم میشه عشقو خوند امیدوارم ی روزی اونو تو چشای عشق واقعیت ببینی و ب حرفای من برسی❤😊
و اینکه اره نمیشه به هرکسی اعتماد کرد ولی این ب این دلیل نیست ک به هیچ کس اعتماد نکنی هرکس به اندازه خودش

افرین محدثه این حرف اخریت رو به شدددددت قبول دارم:))

زدی تو خال

واقعا هیچی به اندازه چشما بهتون حقیقتو نمیگه :))

لطف داری عزیز دلم ❤❤❤❤
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡