❤Don't forget smile❤

❤Forever we are young ❤


همه حق دارن ...

همه ی آدم ها حق دارن که خسته بشن ، حق دارن که دلگیر بشن 

همه ی آدم ها میتونن از کوچکترین چیزها تا بزرگترین چیز ها خسته و ناراحت بشن 

و اینکه شما برای چه چیز هایی اجازه داری که خسته بشی رو ما تعیین نمی کنیم

روحیه و توان و کشش شما تعیین میکنه

میتونی از یه چیزی احساس خستگی کنی که برای من سادست یا از یه چیزی خسته بشی که حتی در ذهن من نمیگنجه

اجازه نداریم کسی رو بابت خستگی و دل آزردگیش از زندگی مواخذه کنیم ، که این هم شد مشکل که بابتش ناراحتی؟

از میزان طاقت آدم ها باخبر نیستیم و قرار نیست همه تنها و تنها از مشکلات بزرگ دلگیر بشیم

هر کسی کاسه ی صبری و داره و گنجایش اون برای آدم ها متفاوته 

من اگر درد ها و مسیر های سختی رو گذرونده باشم دلیل نمیشه به آدمی که از درد های ساده تر خسته شده بگم من رو ببین ..‌

این درده ، نه درد تو ..

آدم ها رو مجبور به خستگی ناپذیر بودن نکنید

بذارید خسته بشن و این خستگی رو بروز بدن ، و کاری که اون موقع باید انجام بدید این که کمک کنید اون خستگی از روح و تنش رفع بشه و بعد بره سراغ باقی روزهای پیش روش و اتفاقاتی که در پیش داره

بذارید بیانشون کنن و پس زده نشن و کمکشون کنید که جون تازه بگیرن ، قطعا در آینده هم یکباره شونه خالی نمیکنن و کم نمیارن .

 

ما از میزان تحمل هیچ کس خبر نداریم ، شاید اگر کاری برای دوام اوردنشون نکنیم ، این دم و بازدم ، آخرین دم و بازدمشون بشه ...

 

بذار آدم ها گله کنن ، حرف بزنن و ترس نداشته باشن از برچسب اینکه بهشون بگی ضعیفن ..  بذار خستگی هاشون تو ی لحظه رفع بشه تا هر بار با جون تازه و قدرت تازه برن جلو .

Friday 12 Dey 99 , 15:52 محمدحسین کتابی

سلام لطفا یه سر به وبلاگم بزنید و اگر مفید بود وبلاگم رو دنبال بفرمایید

سلام 
بله حتما .

چند مدته به طور عجیبی افکار منو پست میکنی😹😹😹😹

 

خخخ 
وایسا ببینم
 خوبی ؟

ایست....خبر دار

بد نیستم تو خوبی؟

هی خواستی چسناله کنی بیا پیش خودم 
منم نمد
آرامش قبل از طوفانه 

خخخخخخخ...ناله کردن به من نمیاد خداییی....جدای از اون حسشم نیست...غشششش😹😹😹😹

 

توجه نمودی قبل طوفان همه چی گل و بلبله؟🌻🐦

😂
دلم میخواد سرمو بزنم به دیوار اصن
ی وضعیه 
مال من ارامش نیست حتی 
مدلش شبیه ارامشه ولی بیشتر خودخوریه

منم میخوام سرمو بکوبم به درخت 🌲

وضعیت خاکستری؟وضعیتا از درجه و سفید و قرمز خارج شده.....هیچ وقت به سفید نمیرسه و همیشه از قرمز رد میکنه....چرا واقعا؟آدم بمبارون شدن رو ترجیح میده بعضی وقتا

خودخوری؟سر چی؟او چیزی که پیش اومده و هنوز حل نشده؟یا اون چیزی که قرار پیش بیاد؟

راستش من هیچ وقت ذهنم رو روی این دوتا مسعله نگه نداشتم....باعث میشه حس کنم پریدن از یه بلندی بهتره

واایی معصومه اروم باش 😂
کامااان .. الان خوبی ؟ 🙄😂
هیعی این ویروس جدیده که اومده رو بگو .. میخوام بگم دیگه خلاصمون کن ی دفعه ای چ خبره
خودخوری کلا سر همه چی .. همه چی واقعا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****** ****** *** ** **** ** *************** *** ******* ** ** *** *** ** ** ** ****** ********
*** ******
**** ******* **** ***** *****
*** **** ** ***** ***** *****
** ***** *** *** ** **** ******* ** ****** **************************
*** ***** **** ***** ** **** *** ** *** *** **** ****
******* ** *** ***** ********

هومم چه جالب 
الان که دقت کردم دیدم درست میگی
چ خبر راستی ، خوبی؟

+الان همه رو سان میکنم که از ارسالت پشیمون نباشی💙

D:مرسی

حداقل ته دلم نمونده حرفام(":
من که خوبم تو خوبی؟
فردا امتحان ریاضی دارم استرس دارمT-T
 

خواهش میشه عزیز
اره رواله
اوه کنچانا خوب میدی حتما
Friday 12 Dey 99 , 22:50 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞

دقیقنن .... 

 خیلی خوب بود ^^

تنکس :)

این روزا به طرف میگی حالم خوب نیس،، صدتا دلیل میاره که حالش از تو بدتره :/

ماراتن بدبختی راه میندازه تا تهش پشیمون شی چرا گفتی :]

واای دقیقا 😂
کاملا موافقم 
ولی خوب یه عده ی کمی پیدا میشن برخلاف اینن ، ثابت شده بهم :)
Saturday 13 Dey 99 , 23:30 . 𝑺𝒕𝒆𝒑𝒉𝒂𝒏 .

خیلی قشنگ بود ") 

مرسی که خوندی
Friday 19 Dey 99 , 17:00 Sŧεℓℓą =]

هم این ، هم اون متن گوشه ی وبلاگ خیلی قشنگن ، زیادی قشنگن (("=

:} مرسی 💜
هیچ اندیشه‌ ای زشت نیست ؛
اندیشه‌ ای که اجبار شود زشت می‌ شود
هیچ فردی زشت نیست ؛
فردی که زیبا نیندیشد زشت می‌ شود
انسان‌ ها همه با محبت‌ اند ؛
انسانی که اراده‌ اش را تحمیل می‌ کند ، ظالم است
انسان‌ ها همه عاشقند ؛
انسانی که نیاموخته عشق بورزد ، بی‌تفاوت است
انسان‌ ها همه شادند ؛
انسانی که نیاموخته شادی را لمس کند ، افسرده و غمگین است
“” از امروز زیبا ببینیم “”
≡𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏≡